Tapkime Facebook draugėmis!
Pažadame konkursus, naudingus grožio ir mados patarimus, stiliaus idėjas ;)
Titulinis Straipsniai

Sveikiausias maistas moterims

2011-02-26

Egzistuoja tam tikri natūralūs gamtos produktai, kuriuos ypatingai sveika vartoti įvairaus amžiaus moterims. Amžinos jaunystės ir gyvybingumo paslaptis slypi spanguolėse, graikiniuose riešutuose, pupelėse, pomidoruose bei žuvyje.

Sveikiausias maistas moterims

Kokiomis savybėmis jie pasižymi?

  • Spanguolės. Šios uogos puikiai gelbėja kovojant su nemaloniomis šlapimo takų infekcijomis. Stebuklus gali padaryti vos 300 ml jų sulčių kasdien. Be to, paskutiniai tyrimai rodo, kad spanguolės padeda atremti peršalimą, kovoja su pilvo skausmais, dantenų ligomis bei kai kuriais vėžio tipais. Kaskart gerdami įvairius gėrimus, valgydami jogurtus ar saldumynus nepamirškite jų pasigardinti bent šlakelių spanguolių sulčių.

  • Graikiniai riešutai. Juose gausu omega-3 nesočiųjų rūgščių, kurios stiprina širdies ir kraujagyslių sistemą, slopina odos uždegiminius procesus. Šie riešutai padeda kovoti su depresija, be to – sumažina tikimybę susirgti Parkinsono ar Alzhaimerio ligomis. Taigi, nepamirškite jais pagardinti maisto.

  • Pupelės. Ankštinės daržovės apsaugo nuo širdies ligų, be to padeda išvengti gaubtinės žarnos vėžio. Be to, pupelėse gausu magnio, kalio, fosfatų bei skaidulinių medžiagų. Po pusę puodelio šių daržovių patariama suvalgyti 5-6 kartus per savaitę.

  • Žuvis. Tyrimais įrodyta, kad bent dukart per savaitę valgant žuvį, kurioje gausu omega-3 nesočiųjų rūgščių, ženkliai sumažinama širdies ligų rizika. Vaisingo amžiaus bei maitinančios moterys per savaitę drąsiai gali suvalgyti po 400 g jūros maisto. Svarbu vengti daug gyvsidabrio turinčių žuvų, tokių, kaip kardžuvės, rykliai ar karališkosios skumbrės. Šiek tiek mažiau reikėtų valgyti tuno: maždaug 200 g per savaitę.

  • Pomidorai. Juose gausu antioksidanto likopenas. Moterims, gaunančioms didelius jo kiekius, tikimybė susirgti krūties vėžiu sumažėja perpus. Be to, likopenas sumažina kraujo spaudimą bei reguliuoja cholesterolio kiekį organizme.

Suaugusiems.lt

Dalintis:

Komentarai (1)

  • Jūsų vardas*
  • Jūsų komentaras*
* Greta  2011-02-27
visa tai ir valgau, išskyrus spanguoles :)

 

 

Sprendimas: UAB Interprekyba
© 2013 Grozioklubas.lt.