Tapkime Facebook draugėmis!
Pažadame konkursus, naudingus grožio ir mados patarimus, stiliaus idėjas ;)
Titulinis Straipsniai

PMS? Užvalgyk!

2012-12-05

Moterys galėtų vardinti begalės PMS simptomų: nuo lengvų ir nepastebimų iki labai rimtų, kurie turi įtakos ir mūsų nuotaikai, ir sveikatai. Specialistai išvardino produktus, kurie šiek tiek palengvina diskomforto jausmą, trukdantį gyventi kas mėnesį.

PMS? Užvalgyk!

Daug baltymų turintys užkandžiai. Ypač jie palengvins PMS toms, kurios kenčia nuo cukraus padidėjimo kraujyje. Kadangi PMS metu veikiant hormonams, cukraus lygis kraujyje dar daugiau padidėja. Tiesa, nereikia piktnaudžiauti, kad tokie užkandžiai neturėtų įtakos jūsų svoriui. Vis dėl to, galite drąsiai bent penkis kartus per dieną užkąsti bananų ar riešutų.

Sveiki grūdai. Duona su sveikais grūdais, vaisiai ir daržovės, kuriuose gausu ląstelienos – tai turi tapti mitybos pagrindu. Šie produktai didina serotonino lygį, ir tai nuramina organizmą, todėl moteris jaučiasi laiminga – o tai yra labai svarbu, kai esame jautrios bei dirglios. Šiuos produktus geriausiai valgyti ne tik PMS periodu, bet ir viso ciklo metu.

Gerkite vandenį. Tokį kiekį, kokį pajėgiate. Tai ne tik leis palaikyti pastovią organizmo drėgmę bei išvengti galvos skausmų, tačiau ir valys organizmą nuo įvairių šlakų, taip pat leis susidoroti su išpūstu pilvu.

Mažinkite druską. Prieš numatomąjį PMS periodą, stenkitės sumažinti druskos kiekį tiek, kiek įmanoma. Dėl druskos pertekliaus kaupiasi vanduo, todėl sumažinę druskos kiekį, jūs išvengsite tinimo, o taip pat išsaugosite lieknumą, atsikratysite nereikalingų kilogramų. Įrodyta, kad druskos perteklius gali iššaukti ir galvos skausmus, taip pat ir įvairius širdies susirgimus.

Naudokite daugiau pieno produktų. Šie produktai yra geri todėl, kad stiprina kaulus, grąžina magnio trūkumą – o tai labai svarbu menstruacijų metu. Jei manote, kad jūsų racione nėra pakankamai produktų, kuriuose yra magnio, pasitarkite su gydytoju. Galbūt jums reikės sugerti papildų kompleksą. Jūs tikrai pajusite skirtumą, kai magnio jūsų organizme bus pakankamai.

Venkite kofeino. Kava lyg ir ramina, ir padeda susikaupti. Tačiau! Būtent kofeinas padarys jus irzlia, nervinga, padidės jūsų jautrumas. Yra nuomonė, kad kofeinas susijęs su galvos skausmais ir pilvo pūtimu. Todėl priešmenstruaciniu periodu rekomenduojama pereiti prie produktų, kuriuose yra mažas kofeino kiekis. Idealus variantas – jei tuo metu negersite kofeino iš viso.

Valgykite pakankamai žuvies. Vis didinkite savo maisto racione žuvies, kurioje gausu Omegos 3 rūgščių – tai apskritai pagerins jūsų sveikatą, o taip pat pastebėsite ir gražėjančią odą – ji įgaus gražų atspalvį. Riebiosios rūgštys Omega 3 yra gera profilaktika prieš vėžį. Daugiau dėmesio skirkite tunui, lašišai, taip pat bet kurioje gėlavandenėje žuvyje rasite pakankamai vitaminų ir rūgščių.

Pasirūpinkite vitaminu E. Saulėgrąžų sėklos, alyvuogių aliejus, avokadas ir migdolai – tai puikus vitamino E šaltinis. Atkreipkite dėmesį, kad visi šie produktai gali tapti puikiais užkandžiais, tikrai nekenks figūrai ir sveikatai. O vitaminas E padės jums ištverti PMS periodą, sumažinti krūties jautrumą, taip pat ir tinimus.

Dauguma moterų, kurios išbandė šiuos nesudėtingus patarimus, jau dėkojo specialistams už rekomendacijas – savijauta pagerėjo dvigubai!

Grozioklubas.lt

Dalintis:

Komentarai (0)

  • Jūsų vardas*
  • Jūsų komentaras*

 

 

Sprendimas: UAB Interprekyba
© 2013 Grozioklubas.lt.