Tapkime Facebook draugėmis!
Pažadame konkursus, naudingus grožio ir mados patarimus, stiliaus idėjas ;)
Titulinis Straipsniai

PMS išgyvenimo taisyklės

2013-01-24

Būna dienų, kai jautiesi lyg ne savoje lėkštėje: nuotaika ne ta, greitai pavargsti, nepatenkinta savimi ir aplinkiniais, pyksti ant viso pasaulio ir verki. O labiausiai nuo to kenčia tavo mylimiausi žmonės. Tokios dienos būna kas mėnesį. Tačiau tu ne viena, nes pagal statistiką net 90 proc. moterų kenčia nuo PMS – priešmenstruacinio sindromo.

PMS išgyvenimo taisyklės

Kas ir kaip

Priešmenstruacinis sindromas (pagal pavadinimą jau aišku), kad tai visas negalavimų rinkinys, kurį moteris iškenčia keletą dienų prieš menstruacijas. Tokiomis dienomis gali pajusti nemalonius pojūčius pilvo srityje, krūtinės skausmus, migreną, galvos svaigulį, greitai pavargsti, dažniau nori pamiegoti ir pailsėti. O alkio jausmas ir staigus noras „kažko“ skanaus arba aštraus – tai PMS vizitinė kortelė.

Kas gi čia vyksta? O esmė yra hormonai. Dėl padidėjusių moteriškų hormonų tavo organizmas kaupia skystį, kuris, manoma, ir yra fiziologinių bei psichologinių problemų priežastimi.

Kaip sau padėti?

Labai klysti, jei manai, jog priešmenstruacinio sindromo simptomų neįmanoma sumažinti. Yra daugybė būdų, kurie jei nepašalina, tai palengvina šiuos simptomus. Ir tada jausies tikrai komfortiškai! Vis dėl to, teks šiek tiek ir padirbėti – viskas tik dėl savęs.

Problema: skausmas pilvo srityje

Prieš mėnesines gali padėti produktai, kuriuose gausu kalcio. Todėl jei pradėsi valgyti tris-keturis rūgštaus pieno produktus (tarkim, pieną, jogurtą, kefyrą ar varškę) kiekvieną dieną prieš mėnesines, pirmomis dienomis palengvinsi savo dalią. Nes būtent šie produktai pašalins tiek psichologinį diskomfortą, tiek ir skausmingus pojūčius.

Be to, PMS dienomis reiktų reguliariai pasirūpinti tuščiu skrandžiu, stengtis jo neapsunkinti, todėl rekomenduojama valgyti daugiau neapdirbtų kviečių, šviežių vaisių ir pan.

Problema: tynimai

Tynimai atsiranda tuomet, kai organizme užsilaiko skystis. Todėl prieš mėnesines reiktų sumažinti produktų vartojimą, kuriuose gausu druskos: pradedant raugintais agurkais baigiant sūdyta žuvimi ir pan. Rekomenduojama šiuo metu nevartoti alkoholio ir nerūkyti.

Tynimus mažina ir specialios žolelių arbatos, kurių gali įsigyti bet kurioje vaistinėje.

Problema: bėrimai ant veido

Jei pastebėjai, kad prieš menstruacijas tau išberia skruostus ir nosį, žinok, kad tai hormonų „darbas“. Žinoma, hormonų tu nepakeisi ir neužtildysi, tačiau nuvalyti odą tikrai gali! PMS dienomis stenkis odą šveisti su specialiais šveitikliais, taip pašalindama nereikalingus odos riebalus. Taip pat atmink, kad spuogų atsiradimą gali išprovokuoti įvairūs žalingi produktai – kepti, skrudinti, labai sūrūs ir aštrūs. Kaip žinoma, būtent to ir norisi valgyti prieš mėnesines. Tačiau jei nori išsaugoti švarią odą – susilaikyk!

Problema: greitas nuovargis

Pastoviai jautiesi pavargus, lyg sumušta? Normalu – tavo organizmas šiuo metu išgyvena stresą. Stenkitės susiplanuoti savo darbinį grafiką, keliones ir bet kokį fizinį krūvį taip, kad jis nevyktų prieš mėnesines.

Žinoma, būna tokių situacijų, kai komandiruotės ar kelionės tu negali pakeisti, tačiau žinok, kad prieš menstruacijas reikia gerai pailsėti, išsimiegoti ir nepervargti. Vaisiai, daržovės ir gaivinančios sultys padės tau išgyventi šias dienas.

Problema: nuotaikos kaita

Su tuo tikrai galima kovoti! Ar esi girdėjusi apie serotoniną, laimės hormoną? Štai jo tau ir reikia. Kur jo ieškoti? Bananuose ir šokolade. Tiesa, rekomenduojam valgyti bananus, nes nors šokolade ir yra serotonino, jis bus ne toks naudingas.

Taigi, ne taip jau čia ir sunku išgyventi PMS!

Grozioklubas.lt

Dalintis:

Komentarai (0)

  • Jūsų vardas*
  • Jūsų komentaras*

 

 

Sprendimas: UAB Interprekyba
© 2013 Grozioklubas.lt.