Tapkime Facebook draugėmis!
Pažadame konkursus, naudingus grožio ir mados patarimus, stiliaus idėjas ;)
Titulinis Straipsniai

Kodėl svarbu gerai išsimiegoti?

2012-03-29

Nors daugelis iš mūsų miega tik 5-7 valandas, gydytojai rodo „geltoną kortelę“ - naktinio poilsio laikas turi trukti 8 valandas. Problema ta, kad trūkstant 1-2 miego valandų, kūnas tai suvokia kaip stresą, atitinkamai, streso hormonai kraujyje ima daugintis. Todėl kūnas ima reguliuoti cukraus kiekį kraujyje: norisi kažko saldaus ir nesveiko maisto, o tai didina diabeto ir antsvorio riziką.

Kodėl svarbu gerai išsimiegoti?

Miegas atstato ir taiso ląsteles

Kai mes miegame, mūsų kūnas taiso ir atstato pažeistas ląsteles efektyviau, o tai leidžia stiprinti imuninę sistemą, kuri atitinkamai efektyviau kovoja su susirgimais.

Miegas gerina atmintį

Teisingas miego kiekis gerina jūsų ateitį, intelektualinius gebėjimus ir kūrybinį potencialą. Dar viena užduotis, su kuria žmogaus kūnas efektyviausiai susitvarko miego metu – galvos smegenų žievės neuronų atstatymas, o tai atitinkamai gerina atmintį ir koncentraciją.

Miegas apsaugo nuo susirgimų

Be to, kad geras miegas padeda jums išlaikyti optimalų kūno svorį, jis dar ir sugeba apsaugoti nuo įvairių susirgimų. Nemiga dažnai iškyla dėl miego problemų, tokių kaip knarkimas arba kvėpavimas, o tai gali iššaukti tokias rimtas problemas kaip aukštas spaudimas ir širdies veiklos sutrikimai.

Miegas didina energijos lygį

Akivaizdžiausia miego nauda – tai energijos, aktyvumo ir našumo padidėjimas. Išsimiegoję, jūs galite pademonstruoti savo geriausius gebėjimus darbe ar treniruočių metu.

Miegas padeda susitvarkyti su depresija

Jei jums užtenka miego, jūsų nuotaika yra gera. Nemiga didina depresijos ir neramumo riziką. Per daug miego taip pat yra pavojinga, lygiai taip pat kaip ir trūkumas. Pavyzdžiui, depresija dažnai serga tie, kas miega daugiau nei 12 valandų.

Kaip sureguliuoti savo miegą jau šiandien?

Šie patarimai padės jums susitvarkyti su miego trūkumu.

Sekite režimą. Stenkitės gultis kiekvieną savaitę vis pusvalandžiu anksčiau arba nustatykite miego laiką. Tai gali padėti jūsų kūnui rasti savo režimą.

Pailsėkite prieš miegą. Išjunkite televizorių ir kitas priemones bent pusvalandį prieš miegą ir stenkitės atsipalaiduoti su gera knyga ar meditacijos forma. Tai leis jums „perkrauti“ smegenis ir jas atpalaiduoti.

Atsisakykite kofeino. Kofeinas žvalina – tai žinomas faktas. Jei jūs kaip tik toks žmogus, kurį kofeinas veikia žvalinančiai, atsisakykite jo bent 4-6 valandas prieš miegą. Tai gali garantuoti, kad užmigsite greitai.

Suvalgykite baltyminių produktų prieš miegą. Tai padės apsaugoti jūsų kūną, praturtins naudingomis maistinėmis medžiagomis, kurios gamina melatoniną ir seratoniną.

Venkite alkoholio. Galite manyti, kad taurė vyno leis jums lengviau užmigti, tačiau šis efektas truks neilgai: jūs prabusite po keleto valandų ir negalėsite vėl užmigti. 

Grozioklubas.lt

Dalintis:

Komentarai (0)

  • Jūsų vardas*
  • Jūsų komentaras*

 

 

Sprendimas: UAB Interprekyba
© 2013 Grozioklubas.lt.