Tapkime Facebook draugėmis!
Pažadame konkursus, naudingus grožio ir mados patarimus, stiliaus idėjas ;)
Titulinis Straipsniai

Kad migrena nekankintų

2011-11-13

Mokslininkai teigia, kad migrenos priepolį gali išprovokuoti kontroliuojami ir nekontroliuojami veiksniai. Kontroliuojami, tai - mityba, miego ypatumai, stresas, žalingi įpročiai. Yra teigiama, kad tie, kurie laikosi reguliarios dienotvarkės, juos migrena aplanko gerokai rečiau. Tad pirmasis patarimas - pradėkite dieną anksti (6 - 7val.)

Ryte rinkitės žaliąją arbatą, kadangi ji netrikdo nervų sistemos, tačiau suteikia žvalumo.

Jei daug dirbate prie kompiuterio, tai gali išprovokuoti galvos skausmą, tad įpraskite daryti pertraukėles, kurių metų atsipalaiduokite ir pailsėkite nuo kompiuterio.

Pietums rinkitės daržovių patiekalus, sriubą. Venkite šokolado, pelėsinių sūrių, vyno.

Gurgia pilvas? Skauda galvą? Nieko keisto, kadangi šie pojūčiai tarpusavy dažnai susiję. Tokiu atveju suvalgykite obuolį ar kokį kitą lengvą užkandį.

Galvos skausmas taip pat užklumpa dažnai ir tuos, kuriems trūksta B grupės vitaminų ar magnio. Tad vakarienei pasiruoškite, pavyzdžiui, žuvies ar troškintų daržovių.

Kaip žinia, miego stoka dar vienas veiksnys, sukeliantis migreną. Stenkitės eiti miegoti visada tuo pačiu laiku, tai pagerins jūsų miego kokybę, greičiau užmigsite.

Dalintis:

Komentarai (0)

  • Jūsų vardas*
  • Jūsų komentaras*

 

 

Sprendimas: UAB Interprekyba
© 2013 Grozioklubas.lt.