Tapkime Facebook draugėmis!
Pažadame konkursus, naudingus grožio ir mados patarimus, stiliaus idėjas ;)
Titulinis Straipsniai

Ką reikėtų žinoti apie iškrovos dienas

2011-10-27

Nors iškrovos diena neprilygsta dietai, tačiau ji vis tiek pasižymi tam tikromis taisyklėmis. Šiame straipsnyje plačiau aptarsime būtent tai, kaip reikėtų taisyklingai elgtis per iškrovos dieną.

Kas yra iškrovos dienair kokį poveikį ji turi?

Pirmiausia per šią dieną Jūs ženkliai turite sumažinti savo kalorijų kiekį. Be to, iškrova neturėtų trukti ilgiau nei 48 valandas. Apskritai per savaitę galima pasidaryti iki dviejų iškrovos dienų – daugiau tikrai nereikia. Taip pat turite žinoti, kad iškrovos dienos yra naudingos tik tuo atveju, jei Jūs kitą dieną nepulsite valgyti visko iš eilės.

Po iškrovos dienos, reikia valgyti maistą mažomis porcijomis ir dažniau. Raciono sudėtį turėtų sudaryti: žuvis, mėsa, vaisiai, daržovės, neriebūs pieno produktai. O per iškrovos dieną Jūsų organizmas turi gauti pakankamai vitaminų bei skysčių. Beje, jei sportuojate, tuomet per iškrovos dieną pasistenkite bent šiek tiek sumažinti savo fizinį krūvį. Svarbu paminėti, jog ypač tuo metu, kai valote savo organizmą, turite tinkamai pailsėti, todėl stenkitės pamiegoti bent 9 valandas per parą.

Iškrovos dienos yra reikalingos ne tik toms, kurios nori atsikratyti kelių nereikalingų kilogramų, tačiau ir toms, kurios savo svoriu yra visiškai patenkintos. Tokios dienos padės Jums tinkamai išvalyti organizmą bei leis jam pailsėti. Jums tiesiog reikia tą dieną visiškai apriboti maisto produktų vartojimą bei kalorijas. Svarbu paminėti, jog iškrovos diena nedaro visiškai jokios įtakos Jūsų psichologinei būsenai. Būtent 24 valandas Jūs turite nieko nevalgyti ir išgerti apie du litrus vandens.

Nepamirškite, jog net ir iškrovos dieną rekomenduojama daryti tuomet, kai tikrai jaučiate, kad to norite, nedarykite nieko per prievartą, nes kitaip Jūsų pastangos nueis šuniui ant uodegos. Iškrovos diena turi trukti, pvz., nuo ryto iki ryto arba nuo vakaro iki vakaro. Jeigu Jums visgi yra sunku nieko nevalgyti, tuomet galite rinktis vaisius, daržoves.

Svarbu: moterims, kurios laukiasi ar maitina krūtimi, iškrovos dienų geriau nedaryti, nes jos gali net gi pakenkti.

Grozioklubas.lt

Dalintis:

Komentarai (0)

  • Jūsų vardas*
  • Jūsų komentaras*

 

 

Sprendimas: UAB Interprekyba
© 2013 Grozioklubas.lt.