Tapkime Facebook draugėmis!
Pažadame konkursus, naudingus grožio ir mados patarimus, stiliaus idėjas ;)
Titulinis Straipsniai

Geras miegas – puiki savijauta

2011-11-06

Ir štai vėl ryte suskamba žadintuvas, Jūs apgraibomis spaudžiate išjungimo mygtuką ir sau snaudžiate toliau, kadangi jaučiate, jog tiesiog negalite ir nenorite dar keltis. Atrodo, ir vėl per naktį tinkamai būsite neišsimiegojusi... Pažįstamas jausmas?

Kiek valandų turėtų apskritai miegoti žmogus per parą, kad tinkamai išsimiegotų? Iš tiesų, tai yra labai individualus dalykas. Vienam žmogui reikia 10 valandų, kad jaustųsi gerai ir pailsėjęs, o štai kitam žmogui gali užtekti tik kokių 5 – 6 valandų miego ir jis taip pat jausis kuo puikiausiai.

Garsusis menininkas Leonardas da Vinčis miegodavo 15 minučių kas 4 valandas. Taigi, iš viso jis miegodavo tik 1,5 valandos per parą. Štai Napoleonas miegodavo 4 valandas per parą ir užkariavo pusę Europos! Tačiau, pavyzdžiui, Einšteinui prireikdavo net visų 12 valandų miego per parą.

Būtinai reikia pabrėžti, kad miego kokybė taip pat vaidina labai svarbų vaidmenį. Tyrimai rodo, jog produktyvaus, gero miego 20 – 30 minučių gali kompensuoti 1,5 ar 2 valandas miego per naktį. Pastebėta, jog jei visgi Jums reikia daugiau nei valandos, kad užmigtumėte ir Jums reikalingas visas pusvalandis, kad vėl galėtumėte pasinerti į sapną, kai nubundate naktį, tuomet jau reikėtų kalbėti apie miego sutrikimus.

Kadangi geras poilsis yra geros savijautos pagrindas, todėl yra labai aktualu išmokti pagerinti miego kokybę bei atsikratyti nemigos. Visa tai padaryti Jums padės keli puikūs patarimai:

1. Prieš miegą išgerkite stiklinę šilto pieno arba pusė stiklinės vandens su vienu šaukšteliu medaus;

2. Patariama 10 – 12 minučių pamirkti šiltoje, tačiau ne karštoje vonioje;

3. Kambarys, kuriame miegate, turi būti išvėdintas, todėl būtinai tai padarykite prieš miegą. Patvirtinta, jog esant žemesnei temperatūrai, miegama kur kas geriau; 

4. Patalpa turi būti su užuolaidomis ar žaliuzėmis, kadangi gatvių apšvietimas, mėnulis dažnai trukdo užmigti ir tinkamai išsimiegoti; 

5. Įsigykite labai patogią, gerą pagalvę;

6. Pasitelkite į pagalbą eterinius aliejus, kurie Jums padės atsipalaiduoti prieš miegą bei sumažinti nemigą. Jums puikiai tiks baziliko, vanilės, levandų, ramunėlių kvapai. Juos galite įsipilti į šiltą vonią arba tiesiog pamasažuoti jais kūną.

Žinoma, jei norite išsiaiškinti, kiek būtent reikia miego individualiai Jums per parą, tuomet galite atlikti tokį eksperimentą - pasirinkite 3 laisvas dienasir miegokite tiek, kiek norite, be jokio žadintuvo. Svarbu tai, kad Jums netrukdytų pašaliniai aplinkos veiksniai, telefonai ir pan. Viską, ką Jums reikia padaryti, tai sudėti 3parų miegui skirtas valandas ir gautą skaičių padalinti iš 3. Rezultatas parodys Jums reikalingo miego valandų skaičių.

Grozioklubas.lt 

Dalintis:

Komentarai (0)

  • Jūsų vardas*
  • Jūsų komentaras*

 

 

Sprendimas: UAB Interprekyba
© 2013 Grozioklubas.lt.