Tapkime Facebook draugėmis!
Pažadame konkursus, naudingus grožio ir mados patarimus, stiliaus idėjas ;)
Titulinis Straipsniai

5 sveikos gyvensenos būdai

2011-02-21

Atsibodo prasta mityba ir bevertės treniruotės? Neturite pinigų pirkti brangius sveikus maisto produktus ir neturite jokio noro praleisti valandų valandas treniruoklių salėje?

5 sveikos gyvensenos būdai

Jums nereikia jaudintis. Jūs galite gyventi sveikiau ir laimingiau, jei įtrauksite kelis paprastus pakeitimus į savo kasdienę rutiną. 

Gerkite daugiau vandens

Organizmą sudaro apie 60% vandens, todėl labai svarbu, kad visuomet gautumėte jo pakankamai. Jūs net neįsivaizduojate, kaip tai yra svarbu! Labai sunku tiksliai pasakyti, kiek tikrai Jūs turite išgerti vandens per dieną, bet patartina, kad jo būtų kuo daugiau! Vanduo transportuoja maistines medžiagas į kraują ir yra esminė kiekvienos kūno dalis. Šaltas vanduo netgi padeda deginti kalorijas! Bet, be abejo, būkite atsargi ir nepersišaldykite.

Gerdama kavą ir su ja gaudama kofeino, didinate organizmo dehidrataciją. Laikantis griežtos dietos  taip pat verčiate organizmą dehidratuoti. Todėl siūlome paprastą sprendimą – valgykite sveikai ir visuomet su savim nešiokitės butelį vandens.

Pasivaikščiokite

Stenkitės, kuo daugiau vaikščioti – išeikite dažniau į lauką, pasivaikščiokite parku. Nesistenkite visada eiti trumpiausiu keliu. Jei tik turite pakankamai laiko, pasirinkite ilgesnę distanciją. Pasieksite dar didesnį pasivaikščiojimų efektyvumą, jeigu keisite ėjimo tempus, pagreitindama ir sulėtindama žingsnį. Ir Jums visai nereikia treniruoklių salės! Geriau dažniau pasivaikščiokite!

Maistą kramtykite lėtai

Tai, kaip mes valgome, tiesiogiai veikia mūsų medžiagų apykaitą ir sveikatą. Gerai sukramtykite ir tik tada nurykite maistą, niekur neskubėkite. Tuomet organzimas geriau pasisavins visas maistines medžiagas bei žymiai greičiau suvirškins.

Darykite dažnesnes pertraukas, dirbdama kompiuteriu

Ilgas sėdėjimas prie kompiuterio, gali sukelti akių skausmus ir nuovargį. Atsistokite, atsikvėpkite, pasivaikščiokite ir grįžite kur kas sveikesnės nei prieš išeidama.

Giliai kvėpuokite

Taisyklingas kvėpavimas – gyvybinis pagrindas. Ar mokate teisingai tai daryti? Žinokite, kad paviršutinis kvėpavimas, gali padidinti įtampą ir sumažinti Jūsų organizmo energiją bei taip pat gali paveikti Jūsų nuotaiką, laimę ir bendrą sveikatą. Visuomet stenkitės sėdėti tiesiai ir kvėpuoti taip, kad kas ketvirtas Jūsų įkvėpimas ir iškvėpimas būtų giliausias ir išstumiantis visą orą iš Jūsų vidaus. Kartokite kelis kartus, kol tai Jums taps įpročiu.

Juk visai paprasta ir nesudėtinga visa tai įgyvendinti, tik reikia trupučio noro ir pastangų.

Grozioklubas.lt

Dalintis:

Komentarai (0)

  • Jūsų vardas*
  • Jūsų komentaras*

 

 

Sprendimas: UAB Interprekyba
© 2013 Grozioklubas.lt.