Tapkime Facebook draugėmis!
Pažadame konkursus, naudingus grožio ir mados patarimus, stiliaus idėjas ;)
Titulinis Straipsniai

Ruoškite kojytes vasarai!

2012-04-09

Mados kritikai tvirtina, kad pavasarį madingas yra moteriškumas ir jokių išpampusių kojyčių! Žiemą nesunku „padailinti“ savo formas nereikalingais kilogramais, o štai vasarą visos svajojame išlįsti kaip drugeliai iš savo kokonų – lieknos ir pasitempusios!

Ruoškite kojytes vasarai!

Kojas į rankas!

Jei norai, galimybės ir būtinybė leidžia, pasirūpinkite abonementu į sporto klubą, kovodamos prieš sustorėjusias šlaunis. Čia jūsų sąjungininkais taps bėgimo takelis, treniruokliai ir step-aerobika. Nors laiko sau galima skirti ir vakare, tačiau rytas yra produktyvesnis. O jei neturite galimybių, tuomet atlikite pratimus kartu su mumis!

Kareivėliai. Stovėkite tiesiai, rankas uždėkite ant talijos. Pakelkite kairę koją, sulenkite per kelią, kad šlaunis būtų paraleliai grindims, tada gražiai nuleiskite žemyn. Po sekundės pakelkite tiesią kairę koją kiek galite aukščiau, ir atsargiai nuleiskite žemyn. Keiskite kairę koją su dešine ir taip atlikite 20 kompleksų su kiekviena koja. Nuleisti ir pakelti koją reiktų lėtai, priverčiant dirbti raumenis.

Žaidimai su kamuoliu. Gulėdama ant grindų, sulenkite kojas per kelius, rankas ištieskite šalia kūno, nugara tiesi. Tarp kelių reiktų suspausti guminį kamuolį: įsivaizduokite, kad jums reikia suvesti kojas – suspauskite kamuoliuką ritmingai, jausdama kaip dirba šlaunies vidiniai ir išoriniai raumenys.

Gilūs įtūpstai. Nugarą laikykite tiesiai, pritupiant pasilenkite ne daugiau nei 30 laipsnių į priekį, tūpkite taip žemai, kiek galite išlaikyti pusiausvyrą, o tada vėl grįžkite į pradinę padėtį. Venkite greitų judesių. 3 priėjimai po 20 kartų.

Laikyti vazą koja. Atsistokite ant keturių, nugara tiesi, galvą laikykite tiesiai. Pakelkite kairę koją, sulenkite per kelią, kelkite aukštyn taip, lyg ant pėdos laikytumėte krištolinę vazą, ir leiskite atsargiai žemyn. Pratimą kartokite 20 kartų, tik atminkite, kad kelias neliečia grindų. Kiekvienai kojai reiktų 3 priėjimų po 20 kartų.

Namų SPA. Po pratimų rekomenduojamas karštas dušas ir intensyvus, tačiau ne grubus trynimas šlaunų srityje specialia pirštine – toks masažas greitins kraujo apykaitą probleminėje zonoje.

Muziką į temą. Tuo atveju, jei tinginys yra kategoriškas ir niekais paverčia visą jūsų motyvaciją, įjunkite pačius karščiausius muzikos „topus“ ir šokite kaip klube, nepamiršdama visų išvardintų pratimų!

Grozioklubas.lt

Dalintis:

Komentarai (2)

  • Jūsų vardas*
  • Jūsų komentaras*
* Oksana  2012-04-15
Labai, aciu uz toki faina puslapiuka.Dar karta aciu...
* ji19  2012-04-09
Na ką ... reiks pradėt :))
Saulutė už lango maloniai šviečia , gera muzika ir sportas , tiesiog geras užtaisas geros nuotaikos , o rezultatai džiuginantys vasarą :))))))))))

 

 

Sprendimas: UAB Interprekyba
© 2013 Grozioklubas.lt.