Tapkime Facebook draugėmis!
Pažadame konkursus, naudingus grožio ir mados patarimus, stiliaus idėjas ;)
Titulinis Straipsniai

Kelias į gražesnes ir tobulesnes kūno linijas

2011-06-15

Jei norite numesti svorio ir turėti dailų kūną - jums reikia tinkamos sporto programos. Be abejo, jums jos reikia tik tuomet, jei norite svorį mesti protingai ir nepakenkdami savo sveikatai.

Kelias į gražesnes ir tobulesnes kūno linijas

Dieta jums padės numesti svorio, tačiau, jei nesportuosite, turėsite ypatingai save riboti, kad pasiektumėte norimų rezultatų. O kas nutinka, kai žmonės save labai stipriai riboja? Na, tikriausiai žinote, jog dauguma žmonių ilgai su tokiom dietom neištveria ir ilgainiui susigrąžina prarastą svorį, o dažnai priauga netgi daugiau nei prieš pradedant dietą. Vis dėlto, jei jūs sportuojate, dieta neturi būti tokia griežta ir greičiausiai jums pavyks pasiekti ilgesnių ir geresnių rezultatų savęs nekankinant.

Taigi, jei nusprendėte, jog norite mesti svorį ne tik laikantis specialaus mitybos plano, tačiau ir sportuojant, jums reikėtų žinoti, kaip sportuoti, kad pasiektumėte norimų rezultatų. Į jūsų sporto programą turėtų įeiti kardio pratimai, tokie kaip ėjimas, bėgimas, plaukimas, aerobika ir panašiai. Kardio treniruotės efektyviai degina riebalus bei pagerina kraujospūdį ir medžiagų apykaitą. Kardio treniruočių metu turite beveik maksimaliai išnaudoti savo energiją norėdami pasiekti geriausių rezultatų. Tiesa, šios treniruotės turėtų trukti bent 20 minučių. Optimaliausias variantas yra 30 - 40 minučių. Treniruotes pradėkite lėtai, po truputį greitindami tempą. Ir nepamirškite apšilti prieš kiekvieną treniruotę - tai itin svarbu norint išvengti traumų!

Tiesa, jei esate pradedantysis - pradėkite nuo trumpesnių ir lėtesnių treniruočių, su laiku galėsite jas spartinti ir ilginti.

Norint pasiekti geriausių rezultatų, reikėtų treniruoti viso kūno raumenis, su svoriais ar be jų - priklauso nuo jūsų fizinio pasiruošimo bei norų. Po tokios treniruotės, jūsų metabilizmas bus pagreitėjęs dar ilgai. Žmonės, kurie turi daugiau raumenų - greičiau degina kalorijas. Tokios svorių treniruotės padės suformuoti dailias kūno linijas ir tvirtą kūną.

Labai svarbu, jog nuolatos neužsiiminėtumėte tuo pačiu sportu ir neatlikinėtumėte vienodų pratimų. Geriausia būtų, jei kaitaliotumėte kardio ir svorio treniruotes. Tokiu būdu jūs išvengsite nuobodulio bei pasieksite gersnių rezultatų. Laikui bėgant, raumenys pripranta prie tokio pačio krūvio ir galiausiai sportas nebeduoda rezultatų, dėl to turėtumėte įvairinti savo sporto programą. Žinoma, rinkitės sporto šaką, kuri jus labiausiai domina ir suteikia daugiausiai malonumo. Juk pasirinkimas toks didelis - galbūt mėgstate važinėti dviračiu, o gal šokti? Na ir galiausiai, tvarkydami namus nusistatykite laiką, per kurį turite viską sutvarkyti ir pirmyn - puikus kalorijų deginimo metodas!

Sportas jums taip pat padės laikytis subalansuotos mitybos. Juk gerai pasportavę nenorite visko sugadinti suvalgę kažkokį visiškai nenaudingą ir kaloringą maisto produktą ar patiekalą? Kai pradėsite matyti pirmuosius pokyčius savo kūne, bus daug lengviau laikytis mitybos plano. Paprasčiausiai, kai yra rezultatai, nesinori visko sugadinti, ar ne? Su laiku įprasite prie sveikos mitybos ir sporto, ir tai taps jūsų įpročiu bei sveiko gyvenimo būdu. Tai yra vienintelis būdas išlaikyti kūna sveiką bei pasiekti norimas kūno formas. Pirmiausiai pradėkite nuo sporto, vietoje dietos, ir stebėkite, kokių rezultatų sulauksite. Jūs tikriausiai išmėginote visas išreklamuotas dietas, taip? Na, o dabar atėjo laikas pamėginti visiškai kitokį svorio metimo būdą. Sėkmės!

Dalintis:

Komentarai (0)

  • Jūsų vardas*
  • Jūsų komentaras*

 

 

Sprendimas: UAB Interprekyba
© 2013 Grozioklubas.lt.