Tapkime Facebook draugėmis!
Pažadame konkursus, naudingus grožio ir mados patarimus, stiliaus idėjas ;)
Titulinis Straipsniai

Dailios krūtinės paslaptis - tinkama jos priežiūra

2011-06-28

Kad galėtumėte didžiuotis jos grožiu rūpinkitės ja kasdien.

Krūtų stangrumas ir patraukli forma priklauso nuo krūtinę laikančių raumenų būklės ir jungiamojo audinio stiprumo. Kuo krūtinės oda labiau prižiūrėta, o raumenys - stipresni, tuo jos forma yra gražesnė. Krūtinės oda yra gerokai švelnesnė net už veido odą, todėl ja rūpintis reikia kasdien.

Gražiai ir stangriai krūtinei išlaikyti yra svarbūs keturi aspektai: 

  • krūtinės ląstos raumenis lavinantys pratimai, 

  • įvairios vandens procedūros, 

  • masažas, 

  • kosmetinės priemonės.

Tačiau vienas svarbiausių veiksnių - taisyklinga laikysena. Paprasta ir svarbi taisyklė - nugarą visuomet laikyti tiesiai. Juk nieko nesužavėsite, jei sėdėsite susikūprinusi. 

Krūtinės odos stangrumui stiprinti puikiai tinka šalto, bet ne ledinio vandens procedūros. Ryte odą tonizuokite šaltu vandeniu ir ją nusausinkite lengvais judesiais. Jei maudotės duše, įjunkite stiprią vėsaus vandens srovę ir ja masažuokite krūtinę atlikdamos sukamuosius judesius pagal laikrodžio rodyklę.

Švelnus krūtinės masažas aktyvina jos audinių kraujotaką, kartu gerina ir odos mitybą. Masažui galite naudoti ir specialius aliejukus.

Delnuose sušildykite nedidelį jų kiekį ir masažuokite krūtinę iš išorės į vidų ir iš apačios į viršų krūtinės pagrindo link arba atlikite aštuoniukės judesius.

Tokiu pat būdu galima įtrinti ir kitas kosmetikos priemones - maitinamuosius kremus, stangrinamąsias biusto priemones.

Jei jūsų krūtinės oda sausa, išsimaudžiusios po dušu odą patepkite kremu, skirtu sausai odai, arba kūno losjonu. Juo krūtis tepkite nuo apačios iki viršaus.

Pats tinkamiausias laikas tokioms procedūroms yra ryte. 

Kosmetikos priemonės yra rekomenduojamos nėščioms, kūdikį maitinančioms ir dietos besilaikančioms moterims. Šios priemonės sustangrina krūtinės odą, tačiau pačios formos nepakeičia.

Pratimai krūtinės raumenims stiprinti:

  • Atsistokite tiesiai ir suglaustus delnus prispauskite prie krūtinės. Alkūnes pakelkite taip, kad jos su liemeniu sudarytų statų kampą. Stipriai spauskite delnus ir juos atleiskite. Krūtinės raumenų srityje turite jausti nežymų tempimą.

  • Krūtinę stangrinti padės ir atsispaudimai. Juos darant delnais ir pirštų galais remkitės į grindis. Nugara turi būti tiesi, o pilvas įtrauktas. 

  • Atsigulkite, rankas ištieskite virš galvos, kelkite tuo pačiu metu ištiestas rankas ir kojas kuo aukščiau ir palaikykite jas ore. 

Grozioklubas.lt

Dalintis:

Komentarai (1)

  • Jūsų vardas*
  • Jūsų komentaras*
* Inga  2011-07-03
nustotu panos liemeneles nesioti, tai krutine pati 24h traniruotusi, butu stangri. dabar pas mus krutines raumenukai/ raisciai nenaudojami, todel krutine krenta zemyn....
p.s. liemeneles nenaudojimas 400kartu sumazina tikimybe susirgti krutines veziu.

 

 

Sprendimas: UAB Interprekyba
© 2013 Grozioklubas.lt.