Tapkime Facebook draugėmis!
Pažadame konkursus, naudingus grožio ir mados patarimus, stiliaus idėjas ;)
Titulinis Straipsniai

5 patarimai, kurie padės pagerinti medžiagų apykaitą

2011-06-03

Daugumos moterų vis neapleidžia klausimas, kodėl vienos gali valgyti viską ir išlikti lieknos, o kitoms kiekvienas kąsnis tiesiog virsta papildomais kilogramais? Atsakymas į šį klausimą yra iš tikrųjų labai paprastas – viskas priklauso nuo medžiagų apykaitos.

5 patarimai, kurie padės pagerinti medžiagų apykaitą

Ji priklauso ne tik nuo Jūsų genų, tačiau ir nuo psichologinės būsenos, amžiaus bei emocinio stovio. Tačiau turime gerų žinių – visgi yra keli dalykai, kurie nepriklausomai nuo aukščiau išvardintų priežasčių, gali pagreitinti Jūsų medžiagų apykaitą. Kviečiame su jais susipažinti.

1. Valgykite dažnai, bet po ne daug

Šis teiginys turbūt yra girdimas tikrai ne pirmą kartą ir jis yra visiškai teisingas! Daugybė mokslinių tyrimų šį faktą tik patvirtina, kad reikėtų valgyti per dieną bent  5 – 6 kartus. Vaisiai, kuriuos valgote kaip lengvą užkandį, taip pat prisideda. 

2. Gerkite vandenį 10 minučių prieš valgį arba 30 minučių po valgio

Gerti vandenį valgio metu nerekomenduojama, kadangi tokiu atveju maistas yra kur kas lėčiau virškinamas ir tai atsiliepia ir Jūsų medžiagų apykaitai.

3. Kontrastinis dušas

Kontrastinis dušas daro nemažą įtaką Jūsų medžiagų apykaitai. Taip pat jis gerina kraujo cirkuliaciją bei švelnina odą.

4. Valgykite citrinas

Nors jos priverčia susiraukti, tačiau yra naudingos imuninei organizmo sistemai bei padeda pagreitinti medžiagų apykaitą.

5. Aromaterapija

Įsilašinkite 5 – 6 lašus kadagio aliejaus į karštą vonią. Tai ne tik padės pagreitinti medžiagų apykaitą, tačiau ir padės atsikratyti raumenų skausmų.

Grozioklubas.lt 

Dalintis:

Komentarai (0)

  • Jūsų vardas*
  • Jūsų komentaras*

 

 

Sprendimas: UAB Interprekyba
© 2013 Grozioklubas.lt.