Tapkime Facebook draugėmis!
Pažadame konkursus, naudingus grožio ir mados patarimus, stiliaus idėjas ;)
Titulinis Stilius Figūra Kas svarbiau treniruoklių salėje: sulieknėti ar puoselėti savo kūną?

Kas svarbiau treniruoklių salėje: sulieknėti ar puoselėti savo kūną?

2012-03-01

Sulieknėjimas – daugumos moterų svajonė. To nori ir moterys, ir vyrai, o užsibrėžtas rezultatas vilioja ypač.

Kas svarbiau treniruoklių salėje: sulieknėti ar puoselėti savo kūną?

Tuo pačiu metu vyrai nesupranta, kodėl moterys užsibrėžia vienus rezultatus, tačiau vis gauna mažesnius. Juolab to nesupranta moterys.

Metodai, būdai, rekomendacijos, patarimai ir patirtys – viskas yra kuo puikiausiai žinoma. Tačiau rezultato kaip nėra taip nėra. Arba jis toks mikroskopinis, kad neverta net kalbėti. Arba retai pasiekiamas. Jei yra iškrovos dienos, atsiranda ir apkrovos dienos, jei yra šventės, yra ir periodinis fizinis krūvis. Tačiau visa tai kartu suderinti ir rasti aukso viduriuką niekaip neišeina.

Yra dar toks ne mažiau svarbus dalykas – sveikata. Jai, beje, padėti reiktų ne ką mažiau. Bent jau kartais. Ir ką gi daryti dėl sveikatos? Receptas labai paprastas: mažiau valgyk, judėk daugiau. Jei nepadeda – kreipkis į gydytoją.

Svajonė sulieknėti tiesiog užvaldo. Geriausiai būtų, jei tai atsitiktų atsitiktinai ir be jokių specialių pastangų. Ir, žinoma, be jokios žalos organizmui. Dažniausiai į sporto salę vaikštome tik savo fantazijose: „Pradėsiu nuo ryt...“ Taigi, pradedam prieš Naujus, pradedam po Naujų...

Nuėjus į sporto salę dauguma moterų savęs pradeda nekęsti: tempimo pratimai – skauda, treniruokliai – skauda, aptinkami riebalai, kurie visuomet iki tol ir būdavo. Viskas atrodo tas pats per tą patį, o matomo rezultato kaip nėra, taip nėra. Iš tikrųjų, nurimkite, pirmuosius tris mėnesius svoris išties niekur nedings. Gaila, bet nieko nepadarysi. O sustoti tikrai neverta.

O štai po trijų mėnesių galima ir talija apčiuopti, ir savimi gėrėtis pradėti – rezultatai ima ryškėti: pasimato raumenys, sustandėjo kūno oda, o ir kolegė darbe padovanoja komplimentą, kad staiga išgražėjai.

Pastoviai sportuojant savaime pasikeičia ir mitybos racionas: norisi daugiau sulčių, daugiau vaisių, daugiau žuvies ir jūros gėrybių produktų. O štai bandelių ir naminių riebių kotletukų lėkštę norisi nustumti kus nors toliau. Ir ne dėl to, kad neskaniai paruošta.

Nors ir nepasieksite aiškių rezultatų, jūs vis tiek pasieksite pozityvo savo gyvenime. Sveikata taps stipresnė, o su ja – ir jūsų bendra savijauta. Sustiprės raumenų ir vidaus organų tonusas (kur jiems dėtis, kai juos pastoviai tampo, šildo, treniruoja), sustandės oda.

Vien tik sportuodamas tu patenkini save: ryte tu sugebi įveikti savo tinginį ir neatidedi sportavimo kitam rytui. Svarbiausiai suvokti, kad sportavimas – tai nėra lieknėjimas. Tai yra tik savo kūno puoselėjimas ir jo mylėjimas. O viskas paskui juda savaime: aktyvumas, mityba, išvaizda, vidinė būsena, santykiai su aplinkiniais.

Grozioklubas.lt

Dalintis:

Komentarai (0)

  • Jūsų vardas*
  • Jūsų komentaras*
Sprendimas: UAB Interprekyba
© 2013 Grozioklubas.lt.