Tapkime Facebook draugėmis!
Pažadame konkursus, naudingus grožio ir mados patarimus, stiliaus idėjas ;)
Titulinis Klausk specialisto Renata Rimkevičienė

Renata Rimkevičienė

Renata Rimkevičienė

Gyvenimo būdo vadybininkė, asmeninio tobulėjimo trenerė

Aprašymas

Vytauto Didžiojo Universitete esu baigusi viešojo administravimo magistro studijas. Dešimt metų analizuoju žmogaus psichologiją, pozityvų, mastymą, koučingą. Taip pat Vytauto Didžiojo Universitete esu išklausiusi psichologijos kursą. Nuo 2009 metų studijuoju NLP (Nerolingvistinis Programavimas). Tai technika, kuri padeda žmonėms savo gyvenime siekti kūrybiškumo, išlaisvinti intuiciją, lengviau bendrauti, bei suprasti save ir aplinkinius.

Londone išklausyti kursai :

>EFT (Emotional Freedom Techniques) – Emocinės laisvės kursai.

>DHE (Design Human Engineering) -Asmenybinių resursų dizainas.

Konsultuoju asmeninio tobulėjimo, tikslų siekimo, lyderystės, efektyvaus bendravimo, laiko valdymo temomis.

Svetainė: http://esulaiminga.lt/

Grozioklubas.lt pastaba: Renata pakeitė specialistę Simoną

Dalintis:
  • Jūsų vardas*
  • Klausimas*
  • Nuotrauka
  • El. paštas

Klausimai

Monika:

Sveika,norėjau pasiteirauti ar pilateso pratimai nepadidins mano raumenų?Galbūt kaip tik padės sumažinti jų apimtį?Esu nemažai metų sportavusi ir šiuo metu siekiu sumažinti raumenų apimtį tik jau nebežinau ko griebtis.Ačiū:)

Atsakymas:

Sveika, Monika,

Pilateso pratimai tikrai nepadidins jūsų raumenų:). Manau,kad šiek tiek gali prisidėti mažinant, taip pat patarčiau maistu tai pareguliuoti. Mažiau vartoti baltyminio maisto. Asmenine patirtimi galėčiau paliudyti, nebevalgau mėsos,vartoju mažiau baltymų ir raumenynas mažesnis.
Sėkmės,maloniu akimirkų

Dovile:

Laba diena. Numeciau nemazai svorio. taciau oda liko nestrangri. Galbut galite patarti, kokia sporto saka pades labiau sustangrinti mano suglebusia oda? aciu.

Atsakymas:

Laba diena, Dovile,
Aėiū už klausimą.

Labai sunku pasakyti ,nemačius kiek daug tos odos liko. Tikuosi,kad ji pati po truputeli susitrauks. Nėra labai gerai,kad oda nesusitraukė,kol krito svoris,tai rodo,kad tai vyko per greitai,yra labai svarbu svorį mesti palaipsniui,kad spėtų oda trauktis kartu. Manau galima būtų pasitelkti masažą ir pasikonsultuoti su kosmetologais. Odą stangrinti galima ledukais ir šaltu vandeniu.
Gerų rezultatų!Sėkmės

Loreta:

Labas vakaras!
mano svoris yra 53kg. del svorio nekompleksuoju , jis man nera didelis, bet mano pilvas biskuti per didelis , noriu , kad jisai butu mazesnis. norejau paklausti , kokius pratimus man reiktu daryti , kad jis sumazetu ? :)
butu labai malonu jai atsakytumet , aciu ia anksto .. :)

Atsakymas:

Labas vakaras, Loreta,

Ačiū už klausimą.
Pilates- plokščio pilvo karalius :)). Tiktų lanko sukimas. Pilvo preso pratimų yra tikrai daug,yra iš ko pasirinkti,taip pat siūlyčiau Jane Fondos aerobikos pradininkės pratimus pabandyti,veiksmingi. Gerų rezultatų! Sėkmės!

Laura:

Sveika, Simona, norėčiau paklausti Jūsų nuomonės apie BodyFlex pratimus. Ar jie veiksmingi norint sumažinti apimtis? Ar nekenkia sveikatai? Kažkur internete užmačiau atsiliepimų, kad toks kvėpavimas nėra sveikas vidaus organams...
Ačiū už atsakymą :)

Atsakymas:

Sveika,Laura,

Ačiū už klausimą.

Mano nuomonė apie BodyFlex nėra kažkokia ypatinga todėl nesu išbandžiusi,todėl lygiai taip negaliu atsakyti visiškai kompetetingai. Esu dariusi kalanetiką,jei neklystu kvėpavimas toks pat ar bent jau panašus. Veiksminga mažinant apimtis, nes dirbama statikoje,tai padeda deginti " riebaliuka. Kvepavimas nemanau,kad turėtų kenkti vidaus organams,nes kiek žinau atliekami judesiai iškvėpus orą,tai yra ok. Žinoma as už pilates:) mankštą ir kvėpavimą:)
Būtinai raskit savo sportą ar Jums tinkamiausia mankštą,kurią daryti norėtųsi kasdieną:)

Pagarbiai Simona

Andrea:

Laba diena. Noriu paklausti: kokius pratimus galeciau daryti, kad numesciau 7 kg svorio per dvi savaites. Labiausiai atsikises mano pilvas, stambios slaunys, platus uzpakalis. Esu 170, svoris 76 kg. Aciu

Atsakymas:

Laba diena, Andrea,

Aciu uz klausima.

Nemanau,kad butu teisinga per dvi savaite mesti 7kg., Profesionaliai sportuodama mesdavau 2,5kg per savaite ir tai jau pats didziausias metamas svoris,kokio didesnio nesiulyciau. Pirmiausia metant svori ne maziau,kaip 50% priklausys nuo jusu mitybos ir tiek pat nuo sporto. Valgyti reiktu ne dazniau,kaip kas 3-4val po ~ 300-400ckal., ir ne veliau,kaip 3val iki miego. Valgiarasti siulyciau susidaryti is sveiku, ekologisku produktu,kiek imanoma ar visai atsisakant cukraus ir gyvulines kilmes riebalu,taip pat sumazinus gyv.kilmes baltymu. Zemo glikeminio indekso produktai taip pat butu puiku ir sveika! Apie sporta! Tam,kad numesti svori,tikriausiai zinote,kad reik sunaudoti energijos daugiau,nei gaunate. Geriausia butu pradeti nuo greito ejimo ir palengva pradeti begioti. Taip pat galima butu rinktis aerobikos treniruotes, labiausiai siulyciau sokio ar intervalines treniruotes,kuriose yra ir jegos pratimu,butu efektyviausia.
Jei prireiks dar issamiau atsakyti, visada prasau:-) mano e-mail : simona @people.lt

Labai dziaugsiuos Jusu pasiektais rezultatais! Jei pasidalinsite patirtimi su mumis,busime laimingi ir dekingi. Gero ir malonaus!butinai darbo Jums.

Pagarbiai
simona

Sima:

Laba diena, norejau pasiteirauti, kokiame mieste, ir kokiame klube Jus dirbate siuo metu?

Atsakymas:

Sveiki,Sima,
Dirbu Pilates studija O2,Kaune

Su pagarba
simona

Kamilė:

Norejau Jusu paklausti: kas efektyviausiai degina riebalus: pilates, aerobika ar begimas? ir nuo ko pradeti, jei noriu suliekneti??

Atsakymas:

Sveiki,Kamile,
Dėkoju už klausimą.
Bėgimas. Bėgimas ne mažiau 20min., o geriausiai būtų po truputį nuo 20 iki 40-50min. pasiekti.Aerobika priklausomai kokia jos rūšis,kaip treneris praves treniruotę. Pilates nėra skirta riebalų deginimui,nors formuoja liesą raumenų masę,jos neauginant!

Su pagarba
simona

Aurelija:

Laba diena. Jauciu, kad paskutiniu metu gyvenimas slysta is po koju: sustambejau, per metus priaugau beveik desimt kilogramu, manes netenkina santykiai su aplinkiniais, turiu daug mitybos sutrikimu: valgau susinervinus, valgau daug, istisai saldumynus. Kokia turetu buti mano harmonijos kelio pradzia? Aciu uz atsakyma

Atsakymas:

Sveiki,Aurelija,
Dėkoju uz klausimą.

Malonu,kad galiu prisidėti prie Jūsų augimo:-). Paieskokime pozityvumo,gerai ya tai,kad suprantate jog tai nebegali tęstis ir ieškote sprendimų,taip pat gerai,kad suprantat,kad negerai yra valgyti susinervinus ir pan.
Reikėtų taip pat žinoti priežastis ar priežastį,kodėl manot,kad gyvenimas slysta iš po kojų,kas nutiko per tuos metus,kai priaugot svorio? Priežastį būtina panaikinti,o gal tai bus tik požiūrio klausimas:). Pirmas rimtas patarimas nusišypsokite ir tai padarykite,kiek įmanoma dažniau,jei reikia net dirbtinai. (yra toks rusų multfilmas,kai meškėnas ar tigriukas eina tilteliu per upelį ananasų parsinešti ir bijo to,kuris upelyje gyvena ir kažkas labai protingas jam pataria: -"o tu nusišypsok tam kuris upelyje gyvena" ir taip jie susidraugauja;-). čia tiems santykiams,kurie netenkina. Apie svorį, kompleksiškai siūlyčiau iškart pradėti ir rezultatai bus greitesni ir pamatysit,kad kai pradėsit mankštintis ar net treniruotis;) noras atsiras sveikiau maitintis,nesinorės tiek saldumynų,išsikrausite sporto metu todel mažiau ar beveik visai nesinervinsit,tai reiškia ir nevalgysit susinervinus:) Treniruojantis išsiskirs laimės hormonų,kurių šiuo metu Jums suprantu trūksta.Treniruotis patarčiau kasdien ar bent jau pradėti nuo kas antrą. Valgyti ne dažniau,kaip kas keturias valandas ir paskutinį kartą bent trys valandos iki miego.Dar vienas labai geras dalykas yra padaryti kokį nors gerą darbą,kad ir visai mažytį. Yra tokia išmintis,kad norėdamas gyventi dėl savęs gyvenk dėl kitų,tai gili,labai teisinga mintis,paanalizuokit ją,ir dar viena,kad pats tobuliausias malonumas teikti malonumą kitiems,abi šios išmintys yra labai puikios ir ne taip jau sunkiai įgyvendinamos,kai pradedam po žingsnelį. Linkiu sėkmės!
Jei norėtumet konkrečiau man kažką papasakot,jei tai bus per daug abstraktu,galite parašyti man asmeniškai,padėsiu kuom galėsiu padėti:-),ok?

 

 

Sprendimas: UAB Interprekyba
© 2013 Grozioklubas.lt.