Tapkime Facebook draugėmis!
Pažadame konkursus, naudingus grožio ir mados patarimus, stiliaus idėjas ;)

Lina Kizė

Lina Kizė

Asmeninė trenerė

Aprašymas

Mano kaip asmeninės trenerės kelias prasidėjo prieš 2,5 metų, kai po antro vaikelio gimimo buvau visiškai nustojusi rūpintis savimi. Tada vaizdas veidrodyje mane tikrai liūdino ir vieną dieną susikaupusi pasakiau sau: Lina, tu esi jauna moteris ir gali atrodyti taip, kad sau patiktum! Pradėjau sportuoti namuose, skaityti įvairią sporto literatūrą, domėtis tinkama mityba. Pamažu suvokiau, kad tai yra ta sritis, kuri man labai įdomi ir norėčiau savo žinias perteikti kitiems. Nuo tada sportuoju namuose beveik kasdien, turiu būrį gerbėjų ir bendraminčių, kurie dalinasi savo pasiekimais, džiaugiasi gražėjančiomis kūno formomis, semiasi įkvėpimo. Apima neįtikėtinai geras jausmas, kai kitas žmogus padėkoja už tai, kad pakeitei jo gyvenimą, kad pamilo sportą, pradėjo pats domėtis mityba.

Trenerių kursai trenerio licencijai įgyti užtvirtino visa tai, ką buvau perskaičiusi, kuo domėjausi ir leido meilę sportui skleisti platesnei auditorijai.
Tikiu, kad ir Jums padėsiu tapti sveikesniais ir gražesniais!

Dalintis:
  • Jūsų vardas*
  • Klausimas*
  • Nuotrauka
  • El. paštas

Klausimai

Vikorija:

Sveiki, ar yra tikimybe kad sportuojant paaugsi?

Atsakymas:

Sveika, Viktorija, neparašei, kiek tau metų. Žmogus, kai nustoja augti, jokiais pratimais ūgio negali padidinti. Augimo metu sportas pagreitina augimo procesą ir duoda naudą kaulų būklei.

Rasa:

Laba diena, sportuoju epipsiniu treniruokliu 5 kartus i savaite po 25min. Noretusi graziu koju ir uzpakaliuko. Ar kojos suplones palaikant toki rezima? Bijau kad uzaugs raumenys ir kojos neatrodys grazios :) Aciu

Atsakymas:

Sveika, Rasa. Smagu, kad iš viso sportuoji, kai nemažai žmonių net apie tai nesusimąsto :) Man tik pirma mintis kilo - ar neatsibos po kurio laiko atliekant tą patį? Kitas klausimas - kaip tu sportuoji? Žiūrėdama televizorių? Ar suprakaituoji? Patarčiau įtraukti ir kitų pratimų į savo programą - atsispaudimai, "plank", krabo pratimas ir kt. Stiprink visą kūną, ne tik kojas. Raumenys auga nuo didelio svorio ir atitinkamos mitybos.

Lina:

Sveiki. Man 40 m. sveriu 58 kg, ugis 159 cm. Jau 4 m bėgioju, tiesa su tam tikromis pertraukomis (žiemos metu slidinėju ir daug vaikštau), dabar pradėjau vėl po žiemos pertraukos prieš mėnesį, nubėgu po 4-5 km ir 2-3 km einu greitu ėjimu, viso apie 7-8 km (apie 1 val.), taip darau 3 arba 4 kartus per savaitę, prie viso to dar pakankamai daug vaikštau, kartais iki 2 val. per visą dieną ir darau atsispaudimus 50-70 kiekvieną dieną . Maistą reguliuoju, vakarienę valgau iki 19 val., po bėgimo (bėgioju vakare apie 20 val.) suvalgau kokį obuolį ar kelis riešutus apie 21 val., per dieną vandes išgeriu 2 l, o jei skaičiuoti su žalia arbata apie 3 l. Tačiau svoris nekrenta, saldumynais per daug nepiknaudžiauju 1-3 saldainiai per dieną, jei suvartoju apie 1200-1400 kcal (kartu su saldainiais) per dieną svoris padidėja apie 200 g. Nelabai suprantu kas vyksta. Nelabai norisi daryti iškrovos dienas arba tik baltimines dienas, tuomet svoris krisdavo ir pasiekdavau iki 55 kg, tačiau greitai sugrįždavo. Noriu 54-55kg pasiekti sportuodama. Tiesa apimtys sumažėjo iki tokių, kokios būdavo 55-56 kg, betgi raumuo taip greitai neauga. Kita problema, kurią pastebėjau gan seniai, jei savaitgalio kurią dieną daugiau pavalgau užsideda nuo 800-iki 1kg svoris. Kaip gali per vieną dieną taip kisti svoris, juo labiau, kad jį einasi atsikratyti tik per kokias 3-4 dienas. Tai nenormalu.

Atsakymas:

Sveika, Lina. Jei su apimtimis viskas gerai ir esate patenkinta, kam matuoti svorį? Juk svoris tai labai kintantis dalykas ir visai ne rodiklis. Raumuo sveria daugiau už riebalą ir suprantama, kodėl svoris padidėja. Tad patarčiau nustoti matuoti svorį ir džiaugtis tvirtu bei sveiku kūnu.

Lina Merkelyte:

Laba diena noreciau paklausti kokius reiketu pratimus daryti kad numesciau lasinuku nuok klubu ir nuo slaunu?

Ačiū už klausimą, specialistas atsakys, kaip galėdamas greičiau!

Vytautė:

sveiki , kaip sumaznti slaunu apimti?

Atsakymas:

Vytaute, nieko naujo nepatarsiu - sportuok ir koreguok mitybos įpročius. Sėkmės!

Marta Pranciulyte:

Seiki.Noreciau siokio tokio patarimo-gyvenu kaime,artimiausias sporto klubas uz 60 km. tad jame lankytis nelabai ir iseina,o noreciau padailinti kuno linijas,esu 160 ugio ir sveriu beveik 70kg. Nesu lasiniu kalnas,raumenu manau pas mane nemazai ,nes dirbu fizini darba.Noreciau isigyti treniruokli,kad galeciau namie dirbti. Koks butu pats geriausias tokiu atveju,kad apkrautas butu visas kunas,ne tik kazkokia viena jo dalis? Po 6 nieko nevalgau,tik uzkandu koki obuoli ar morkyte,bet svoris visada daugmaz toks pat.Dekui.

Atsakymas:

Sveika, kaip jau minėjau ankstesniuose atsakymuose - svoris ne rodiklis, sutelk dėmesį į savijautą ir apimtis. Aš pati sportuoju įvairias treniruotes namuose, kad man būtų įdomu ir nedingtų motyvacija, jokių treniruoklių nereikia. Jei yra noras judėti, gali rasti krūvą treniruočių, kurioms nereikia iš viso jokios įrangos. Pasižiūrėk treniruočių nuorodas, kurias esu įkėlusi kituose atsakymuose. Sėkmės!

Ruta:

Ladabiena,norejau paklausti ar galima namu salygom , be ivairiu treniruokliu esanciu sporto saleje isryskinti raumenukus? gal galetumet koky pavyzdeli namu treniruotes parasyti, turiu namuose sportui skirta kamuoly ir treniruokly vadinama slidemis :) ,ir kokiu maisto produktu atsisakyti butina metant svori? mano ugis 160, svoris 54, noreciau atsikratyti bent 3-4 kg, esu mama. Dar noreciau pasidometi apie ta dabar populiaru bikini fitnesa,ar kiekviename klube juo uzsiimti galima,sudarius treneriam programa ar ne? ir kur kaune juo galima butu uzsiimti? Aciu

Atsakymas:

Laba diena,
man labiau patinka akcentuoti ne kūno svorį, bet apimtis. Juk pradėjus sportuoti, treniruojami raumenys, kurie yra sunkesni už riebalus, todėl ir žmogaus svoris padidėja. Namų sąlygomis galima atlikti labai daug treniruočių, pavyzdžių gali rasti čia (su drauge keliame treniruotes, kurias pačios darome namuose) https://www.facebook.com/pages/Sportas-namuose/322030747820494 Čia yra aiškios treniruočių schemos pradedantiesiems http://www.madbarz.com/beginner-routines Dėl klubų informacijos negaliu suteikti, nes pati sportuoju namie ir neinu į jokius klubus.
O dėl maisto - visada siūlau atsisakyti rafinuoto, perdirbto maisto, neužkandžiauti tarp maitinimų ir nevalgyti bent 2-3 val. iki miego. Sėkmės!

rama:

sveiki,turiu labai plokscia uzpkaliuka,ar man uzteks daryti pritupimus su stanga ant peciu kad ji padidinciau, (ir ar tuos pritupimus reikia daryti pilnus ar iki puses ?),ar dar reiketu ir kokiu ivairesniu pratimu padaryti pavyzdziui itupstu?

Atsakymas:

Sveika, Rama, tai yra tik vienas pratimas iš daugelio, tinkantis formuoti sėdmenis. Daugiausiai informacijos ieškau sau anglų kalba ir esu atradusi taip vadinamą "glutes guy" (sėdmenų vyrukas) Bret Contreras http://bretcontreras.com/category/glute-training/ Jei skaitai anglų kalba, čia rasi daug info apie sėdmenis ir jų treniravimą, tačiau nepamiršk ir kitų kūno dalių ;) Yra daug gerų pratimų sėdmenims: hip thrusts, glute bridges, squats, deadlifts, lipimas ant aukštenės kėdės ir pan. Svoris taip pat svarbus - sėdmenims reikia didesnio svorio nei esame įpratusios ir svorį palaipsniui reikėtų didinti arba didinti pakartojimų skaičių, jei nėra galimybės didinti svorio. O čia gali pažiūrėti Bret Contreras treniruotės epizodą, kurį atlieka bikinio modelis http://www.youtube.com/watch?v=jnLnnJXP-Ms&list=UURx0HAyAfmcqtrQYK3IITBA&index=15 Sėkmės!

Erika:

matet mano nuotrauka. pasakykit ar as jusu manymu esu stora? man svarbi jusu nuomone.

Atsakymas:

Erika, pagal tavo nurodytą ūgį ir esamą svorį tavo kūno masės indeksas yra 29,03 http://sveikas.lt/lt/kmi-skaiciuokle/,height.MS42Ng==,weight.ODA=. Tai reiškia, kad turi antsvorio, nes normalus svoris laikomas, kai KMI yra nuo 18,5 iki 24 įskaitytinai. Rekomenduoju koreguoti mitybą ir sportuoti 3 k. per savaitę. Sėkmės!

erika:

ne ta nuotrauka idejau labai atsiprasau. va mano nuotrauka.

Ačiū už klausimą, specialistas atsakys, kaip galėdamas greičiau!

Erika:

laba diena. turiu problema su kuria nelabai eina susitaikyti. anksciau sportavau rgu namuose su treniruokliu. numeciau kazkur per men 15 kg. tada sveriau apie 60 kg. praejius dviem metam priaugau vel bet 20 kg gryzo. aisku nebesportavau mazai judejau. sergu depresija geriu antidepresantus dvejius. ytaria man striuma. sveriu dabar 80kg mano ugis 166cm. man 26 metai esu istekejiusi bet vaiku neturiu. tas svoris kaip ir didokas bet jeigu nenumest svori tai noreciau sumazinti pilva ir sonus zodziu pacia talija. ka patartumet bet kad butu veiksminga??? sportui valios neturiu. va kas blogai.;( nebepajegiu ismynti treniruoklio. patarkit man busiu begalo dekinga.

Atsakymas:

Laba diena, Erika. Kaip suprantu nenorite svorio mesti, tik padailinti pilvo sirtį be jokių pastangų? Taip gyvenime nebūna, deja :) Reikia labai norėti ir veikti siekiant savo tikslo - visų pirma, pasidomėti, kaip pagelbėti sau dėl skydliaukės ir depresijos natūraliai - vaistai nėra išeitis, reikia daug domėtis ir gerinti savo gyvenimo kokybę. Sportas - tai viena iš priemonių, kurios būtina imtis sergant depresija. Yra daug įdomių treniruočių, kurias gali daryti namuose be jokios įrangos. Ar 3 k. arba 1,5 val. per savaitę yra daug, kad būtum sveikesnė ir dailesnė? O kitas dalykas - mityba. Koreguok savo mitybą, įtrauk kuo daugiau daržvių, vaisių, nepamiršk baltymų ir sveikų riebalų bei atsisakyk "šlamšto" (rafinuotų produktų, pusfabrikačių ir pan.). Kiekvienas turime krūvą pasirinkimų - galima nieko nedaryti ir žiūrėti kas bus ateityje - dar daugiau vaistų, apribotos judėjimo galimybės, ar daryti teigiamus žingsnius ir gerinti savo gyvenimo kokybę. Koks tavo pasirinkimas?

Agnė:

Sveiki. Kuris sportas naudingesnis? Važiavimas dviračiu, bėgiojimas ar pramoginių šokių šokimas? Ačiū.

Atsakymas:

Sveika, Agne. Tai skirtingos veiklos ir paįvairinimui gali jas atlikti pakaitomisi. Bet koks judėjimas yra gerai.

asta:

Labadiena, ar galima sumazinti peda sportuojant? mano dydis 42, noriu pasiekt bent 40. aciu:)

Atsakymas:

Asta, ne, negalima sumažinti. Geriau koncentruokis į viso kūno stiprinimą, kad jaustumeisi gerai ir išryškintum savo visus kūno privalumus. Sėkmės!

asss:

Sveiki, esu atsisakiusi visokiausių pyragėlių,bandelių,limonadų,saldainių ir viso kito šlamšto,stengiuosi nevalgyti po 6h - 7h.. Bandau valgyti sveikai,kad kristų svoris,po 1 savaitės kaip suprantu skrandis susitraukė ir ėmiau valgyti žymiai mažiau, dabar kai paskaičiuoju suvartoju nuo 1000 iki 1500 kalorijų - įvairiai.Manau,kad suvalgau per mažai (ūgis 171,svoris 70),tačiau aš nebenoriu valgyti daugiau,valgau kiek man užtenka,gal visi pasakytų tik džaukis tuo!Tačiau baimę kelia tai,kad per 2sav. numečiau 3kg ir bijau,kad viskas nesugrįžtų.. Ką manote? (valgau dažnai, 5-6 kartus į dieną po mažai ) Ačiū :)

Atsakymas:

Sveika, pasirinkai teisingai. Kalorijų nereikėtų per mažai suvartoti - ne mažiau 1200 kcal. Valgyk įvairų, natūralų maistą. Įtvirtinus jau pradėtus mitybos įpročius, svoris tikrai nesugrįš. Sveikinu!

Laima:

Ar jums nerodo nuotraukų? Pagal šias programas: http://assets3.tribesports.com/system/challenges/images/000/028/597/original/20121120095939-sexy-leg-workout-challenge.jpg ir https://encrypted-tbn2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSsVzWBa_vCxkvP8BL125JLguhH76LSnZa70-1ZgPOMSFY5_UFO

Atsakymas:

Man rašant atsakymą nerodo - rodo tik įėjus į mano skiltį. Taip, tinka sportuoti. Tik reikėtų kaitalioti treniruotes ir daryti įvairias - 1 dieną visam kūnui, kitą dieną poilsis, trečią dieną - apatinei daliai, ketvirtą dieną - viršutinei daliai + pilvo presui, tada poisis ir dar kitą dieną galima visam kūnui padaryti. Treniruočių daug - tiesiog reikia pasidėlioti taip, kad būtų treniruojamos visos raumenų grupės ir netaptų nuobodu darant tas pačias.

Laima:

Ir kojoms pagal šią?

Ačiū už klausimą, specialistas atsakys, kaip galėdamas greičiau!

Laima:

Ar tinka sportuoti pagal šią programą?

Atsakymas:

Laba diena, kokią programą?

Jūratė:

Ar normalu celiulitas lieknai paauglei?

Atsakymas:

Jūrate, literatūroje rašoma, kad kartais celiulitas atsiranda paauglystėje, kai vyksta hormonų svyravimai. Tai ženklas, kad metas pradėti rūpintis savimi - tinkamai maitintis (valgyti natūralų, chemiškai neapdorotą maistą, vengti sojos ir jos produktų), gerti pakankamai vandens, sportuoti, masažuoti problemines vietas (tvirtu šepečiu sausą odą pradedant nuo apatinės kojų dalies ir kylant į viršų - apie 10 minučių). Šiuo metu populiaru, kai gydytojai jau paauglėms skiria hormoninių kontraceptikų nuo spuogų, o tai jau išbalansuoja organizmą, merginos "išsipučia", atsiranda celiulitas. Geriau to vengti ir saugoti savo organizmą. Sėkmės!

Rita:

Kaip reiktų sportuoti, kad turėčiau tokį kūną, kojas? Man 16, nesu nei kriaušė, nei visai tiesi. Nežinau kas.

Atsakymas:

Sveika, Rita, negalėčiau garantuoti, kad turėsi tokį kūną sportuodama, kadangi tu esi visai kitas žmogus nei padailintoje nuotraukoje. Daug kas nulemta genetiškai. Bet manau sportuodama įvairiai, stiprindama visą kūną, atrodysi tikrai gerai, nes stangrus kūnas yra gražiau nei suglebęs. Žemiau, kituose atsakymuose rasi nuorodų į treniruočių puslapius, tad drąsiai gali bandyti. Sėkmės!

Ana:

Sveiki. Ar galima sportuojant kaip nors suplonint rankų pirštus, delnus? Ar tai išviso įmanoma? neturiu jokių smulkių žiedelių, rankos didelės, vyriškos. O norėčiau turėt merginos rankas... Ačiū iš anksto.

Atsakymas:

Labas, Ana. Jei neturi antsvorio ir turi tokias rankas, vadinasi, tokias jau paveldėjai. Bet manau, kad tavo rankos gražios ir dažnai mes save labai mėgstame kritikuoti, o kitiems žmonėms mūsų įsivaizduojami trūkumai net neužkliūna. Tad siūlyčiau tau labiau pasitikėti savimi ir sutelkti dėmesį į savo stipriąsias puses. O jei turi šiek tiek antsvorio, pakoregavus mitybos įpročius ir pradėjusi sportuoti, sudegintum riebaliukus nuo viso kūno, taip pat ir rankų. Sėkmės!

 

 

Sprendimas: UAB Interprekyba
© 2013 Grozioklubas.lt.