Tapkime Facebook draugėmis!
Pažadame konkursus, naudingus grožio ir mados patarimus, stiliaus idėjas ;)

Laurynas

Laurynas

Sporto treneris

Aprašymas

Specialistas šiuo metu nekonsultuoja.

Dalintis:

Klausimai

Jorė:

Stoviu ant tokios gyvenimo kryzkelės, kad nezinau, ką daryti: arba turiu kazką keisti, arba bus labai blogai. Jauciuosi labai keistai: nieko nesinori, gyvenu tik knygu pasauli, griztu is mokslu (esu 2 kurso filologijos studentė), ir i knygas. Skaitau be galo daug, bet per sia mano aistra, neturiu draugų, man niekas neidomu, nei zmones, nei vakareliai, nei sportai. Apsileidau visiskai, beskaitant daug valgau, ir zinoma nesveiko maisto, net nesmagu i save veidrodyje ziureti. Nuo ko pradeti? Ka daryti? padekite

Atsakymas:

Laba diena, Jore,

Dėkoju už klausimą.

Sveikinu atkeliavus prie gyvenimo kryžkelės. Tai yra puiki galimybė pradėti kažką keisti savo gyvenime. Suprantu, jog nuotaika truputį prislėgta, tačiau nepaisant to esate šaunuolė, kad keliate viduje sau klausimus - jus jau esate pakeliui į sėkmę. Skausmas kurį patiriate skatina jus pradėti veikti, o tai yra galinga varomoji jėga. Jūs esate pasikausčiusi moksluose - skaitote literatūra, domitės savo specialybe. Tai yra labai geri dalykai, reiketų tik atgaivinti ir sustiprinti kitas jūsų gyvenimo sritis.
Atminkite, žmogus yra sociali būtybė, mūsų prigimtis yra nuolatos bendrauti vieni su kitais. Mes nuo to niekur nepabėgsime, kitaip nebus mumyse pilnatvės jausmo. Jūsų situacijoje reikėtų labiau koncentruotis į santykius su žmonėmis. Atnaujinkite kontaktus su savo mylimiausiais žmonėmis, sužinokite kaip jiems sekasi, pasipasakokite apie save, tai bus pirmieji pasiekimai, kurie po truputį pradės keisti jūsų vidinį pasaulį.

Jeigu atsiūstumėte savo elektroninį adresą, būtų galima apie tai plačiau pasikalbėti.

Geros kloties!

Pagarbiai,
Laurynas

Oksana:

Norejau paklausti kiek per savaite maksimaliai galima sulieknėti, nepakenkiant sveikatai? 1 kg, 5? Mano ugis 168, svoris 81? Aciu

Atsakymas:

Laba diena, Oksana,

Dėkoju už klausimą.

Jūsų pateiktas klausimas kvepia lyg tais kažkokiom sulieknėjimo varžybom, tarsi parašydamas tam tikrą skaičių jūs startuotumėte ir visais įmanomais būdais stengtumėtės save nugalėti. Tai kad atsiranda noras sulieknėti yra puikus pavyzdys, tačiau turėtų būti sutelktas dėmesys ties klausimu - kodėl visa tai įvyko?, kokia yra to priežastis?
Mes gyvename priežasčių ir rezultatų pasaulyje. Šiuo atveju jūsų svoris yra rezultatas. Kad prasidėtų pokyčiai išorėje, jums reikia pakeistį vidinį pasaulį tai yra nuostatas.
Manau būsiu teisus, jog visam gyvenimui pageidautum sulieknėti. Tad yra labai svarbu užduoti sau teisingus klausimus, kurie gali nulemti tolimesne jūsų elgseną. Pradžiai turėtumėte savęs paklausti ką darau ne taip kad reikia mesti svorį? Kokius maisto produktus vartoju? Kiek kartų per savaitę skiriu laiko mankštai? Kokios laukia manęs pasekmės jeigu nenustosiu tai daryti? Kuo man tai gresia po dviejų, trejų, penkerių, dešimties metų?

Tai būtų Jūsų pirmieji žingsniai sėkmingesnio gyvenimo link.

Jeigu iškiltų klausimų mielai atsakysiu.

Geros Jums kloties!

Pagarbiai,
Laurynas

Mintaute:

Laba diena. Noriu sulieknėti. Ne paslaptis, kad butu geriau iki Kaledų. Nuo ko pradėti? Sportuoti nelabai mėgstu, nebent ilgus pasivaikščiojimus, maistą valgau kaip ir visi statistiniai lietuviai. Aciu

Atsakymas:

Laba diena, Mintaute,

Dėkoju jums už klausimą.

Jūsų ketinimai yra pagirtini, tik ne tokie ilgalaikiai kaip norėtusi. Kad atsakymas būtų suprantamesnis paminėsiu vieną iš gyvenimiškų situacijų. Visiems daugiau ar mažiau tenka susidurti su įvairių sričių meistrais ir specialistais. Tarkime, kad kiekvienas meistras pasiektų tikslą (pvz.: pagaminti duris), turi turėti žinias ir įrankių dėžutę. Durų gamybai reikalinga nemažos dalies įrankių įvairovės (pjūklo, plaktuko, obliaus, grąžto, ir kt..) Iškyla esminis klausimas per kokį laiko tarpą bus visa tai atlikta ir koks bus šių durų ilgaamžiškumas. Specialistų kaip ir žmonių yra visokių - vieni labiau orientuoti į kokybišką ir greitą rezultatą, kitiems kokybė yra nė motais, nors pastariesiems rezultatas taipogi svarbus greitas. Kadangi pirmasis meistras puikiai išmano savo darbo metodus, principus savaime suprantama, jog yra labiau sėkmingesnis nei tas, kuris yra ne visus įrankius įvaldęs ir kuriam nerūpi jog jie būtų išgalasti. Šiam žmogeliui visa tai kainuoja dideliu laiko ir kokybės praradimu.
Viskas labai panašiai atsikartoja ir žmogaus kasdieniniame gyvenime, kuo daugiau savyje turime išsiugdę gerų ipročių (įrankių) tuo mums lengviau įveikti įvairius gyvenimo išbandymus, lygiai taip pat kaip ir geram meistrui gaminant kokybiškas duris. Pvz.: kokia būtų nauda jei daug valgytumėte ir mažai mankštintumėtės? Kokios pasekmės jums už tai grėstų? (turbūt nesunku būtų tai atspėti). Kalėdos jau nebe už kalnų, kurios ateis ir išeis, o jums toliau reikės nenuilstamai žengti gyvenimo keliu. Būdama kaip visi pasmerktumėte save priklausomybių kančioms. Šiuo atveju jums reikėtų išanalizuoti savo įpročius reikalui esant juos pažaboti, pakeičiant geresniais ir naudingesniais. Kad galėtumėte atlikti šiuos veiksmus jums prireiks dar gilesnių žinių apie sveiką mitybą ir fizinį aktyvumą. Šie abu įpročiai tiesiogiai sąveikauja vienas su kitu ir yra nepaprastai svarbūs turint omenyje jusų norus turėti nepriekaištingą kūno išvaizdą.
Ir pabaigai pacituosiu šiuos įkvepiančius žodžius "Jus pati turite būti tas pokytis, kurį pasaulis turi pamatyti" - Mahatma Gandhi

Jeigu pritrūksite žiniu, noro ar ryžto parašykite man šiuo adresu l.mykolaitis@yahoo.com

Geros Jums kloties!

Su pagarba,
Laurynas

Luknė:

Laba diena. kaip greitai ir efektyviai sulieknėti? gal galite pasiūlyti pratimų kompleksą? aciu is anksto

Atsakymas:

Laba diena, Lukne,

Ačiū už klausimą.

Jūsų atvejis dar kartą patvirtina, jog gyvename greitukų laikais – greitas aptarnavimas, greitas maistas ir kt... Trokštame patraukti kitų dėmesį svarbu per kuo trumpesnį laiką. Todėl be galo tampa svarbi mūsų išorinė išvaizda.
Mankštintis reikia sistemingai ir nuolatos. Ir tai neturėtų būti pagrindinis indikatorius mūsų kūno svoris. Klaidingas būtų mąstymas, jeigu neskirtume laiko fiziniam atyvumui žinodami, jog mūsų kūno svoris yra optimalus. Kada sportuojame mūsų organizme įvyksta daug svarbių cheminių reakcijų, kurios suteikia mums geros savijautos ir ilgaamžiškumo pamatus. Kiekvienas turime surasti laiko ir įsisąmoninti, jog tai yra labai svarbu, turint omenyje vis prastėjančią brangiausią mūsų turtą - SVEIKATĄ.
Prieš parenkant pratimų kompleksą reikėtų sužinoti apie Jūsų fizinę būklę (lankstumas, jėga, ištvermė, greitumas, koordinacija , vikrumas). Sudarant programą svarbu žinoti koks yra jūsų: amžius, svoris, ūgis? Taip pat reikėtų atkreipti dėmesį ar praeityje neturėjote kokių nors rimtų traumų?Kokios mėgstamiausios sporto šakos? Kiek laiko galite skirti fiziniam aktyvumui? Kokiomis sąlygomis pageidautumėte mankštintis (sporto klubas, gryname ore ar namų sąlygomis)?
Kalbant apie Jūsų kūno svorį mano pasiūlymas būtų, jog dar sau asmeniškai užduotumėte keletą klausimų. Tai dar labiau Jums padėtų susivokti kaip yra ištikrųjų.
Ar iš tiesų yra objektyvaus pagrindo mažinti kūno svorį? Susižinokite koks yra jūsų kūno masės indeksas (KMI)? Kokios priežastys skatina sulieknėti? Koks jūsų sulieknėjimo tikslas? Įvardinkite koks šis tikslas yra ilgalaikėje perspektyvoje, ( 6mėn., 1m, 3m, 5m 10m ir kt...)?
Ir pabaigai norėčiau pridurti, jog ne pats sunkiausias uždavinys yra numesti svorį, o jį susigrąžinus nuolatos palaikyti ir vėl neprisiauginti bereikalingų kilogramų.

Jeigu iškiltų klausimų, parašykite man asmeniškai adresu l.mykolaitis@yahoo.com , mielai padėsiu.

Linkiu Jums geros kloties!
Su pagarba,
Laurynas

Ausrine:

Laba diena, susiduriu su viena problema, galbūt kreipiuosi ne tuo adresu, bet... jau puse metu kankina nežmoniški alkio priepuoliai. tai valgau visa diena viska, ka randu šaldytuve, tai vėl nieko nevalgau kelias dienas. Namie darau Tibeto pratimų mankštą, maždaug 15 minučiu kasdien, ir visa kita laiką, kai nepersivalgau stengiuosi maitintis sveikai. Svoris auga, esu savim nepatenkinta, ka daryti?

Atsakymas:

Laba diena, Aušrine,

Ačiū už klausimą.
Visų pirma norėčiau pagirti, jog esate šaunuolė, kad mankštinatės kiekvieną dieną. Tai parodo kokia esate stipri asmenybė, ne kiekvienas galėtų tai pasigirti. Tai yra puikus , užkrečiantis pavyzdys, tiems kurie nesugeba skirti laiko sportui. Bravo!
Iš jūsų apibūdintos situacijos, iškyla nemažai klausimų. Pvz.: Kas įvyko, kad tai tęsiasi pusę metų? Kokia situacija buvo prieš metus? Kokius maisto produktus vartojate? ir kt.... Ir dar vienas pastebėjimas atliekant Tibeto pratimus daug kalorijų nesudeginsite, būtinai turėtų būti intensyvesnis aerobinis krūvis (pvz.: bėgimas, plaukimas, slidinėjimas ir kt..) Patarimų galima prirašyti daug, tačiau reikia žvelgti individuliai įvardinant konkriačias priežastis ir tik tada imtis tam tikro veiksmų plano. Jeigu atsiūstumėte savo elektroninį adresą butų galima plačiau apie tai pasikalbėti.
Geros Jums kloties!
Su pagarba,
Laurynas

 

 

Sprendimas: UAB Interprekyba
© 2013 Grozioklubas.lt.