Tapkime Facebook draugėmis!
Pažadame konkursus, naudingus grožio ir mados patarimus, stiliaus idėjas ;)
Titulinis Klausk specialisto Ieva Kuodienė

Ieva Kuodienė

Ieva Kuodienė

Dietų ir mitybos specialistė

Aprašymas

Esu dietų ir mitybos specialistė (Diet and Nutrition Advisor), studijavau Stonebridge Associated Colleges (UK).

Taip pat esu Holistikos terapeutų federacijos (H.T.F.) narė ir turiu Kauno kolegijos aukštojo mokslo diplomą.

Mano specializacija:

>Svorio reguliavimas.

>Mitybos terapija - gydymas maistu, gydomosios dietos.

>Visuomenės sveikatinimas - sveika mityba ir gyvensena.

>Šiuolaikinių maisto ruošimo technologijų taikymas.

Dabartinė veikla:

>Individualių mitybos planų sudarymas.

>Konsultacijos norintiems sulieknėti ir pagerinti savijautą.

>Specialiųjų (gydomųjų) dietų taikymas.

>Seminarai sveikos mitybos ir svorio reguliavimo tema.

>Sveikų ir skanių kulinarijos receptų sudarymas.

>Sveikos kulinarijos pamokos.

Asmeninis tinklapis: www.virtuvesragana.lt

Mane galite rasti ir Facebook: Virtuvės ragana

Dalintis:
  • Jūsų vardas*
  • Klausimas*
  • Nuotrauka
  • El. paštas

Klausimai

Skaiste:

Sveiki,esu 18 metu mergina,nepatenkinta savo figura! :D Mano ugis 170cm,svoris 56kg. Pagal kmi skaiciuokle,jis normalus,taciau taip kaip as atrodau is sono man nepatinka. Norisi ryskesniu raumenuku, galbut patartumet kokius nors papildus? Manau,tikrai prisiversciau save sportuot,jei juos vartociau. O gal yra kazkokiu naturaliu maisto produktu,kurie daro toki pati poveiki kaip ir papildai?

Atsakymas:

Sveika, Skaiste, jūsų kmi normalus, tačiau pagerinti savo kūno išvaizdą galite sportuodama ir laikydamasi subalansuotos mitybos. Jau pats pavadinimas skelbia, kad papildai tėra tik papildoma priemonė fizinei gerovei užtikrinti, be to negaliu jų rekomenduoti nežinodama daugiau jūsų duomenų ir organizmo būklės.
Natūralūs produktai veikia efektyviau nei papildai, jie geriau įsisavinami, tačiau reikia žinoti kokius ir kokiais kiekiais vartoti.
Norėdama dailesnių ir tvirtesnių kūno kontūrų turėtumėte reguliariais sportuoti, gerti daug vandens, valgyti šviežių vaisių ir daržovių, neriebios mėsos, žuvies.

viktorija:

Sveiki, esu nuo mažens smulki. Dabar esi 28m moteris, turinti tris vaikučius. Sveriu 47kg, 168cm ūgio. Žinau kad sveriu per mažai. Iš dalies kalti genai. Bet gal galėtumėt patarti ka valgyti, kiek, kad galėčiau priaugti išsvajoto svorio.?

Atsakymas:

Sveika, Viktorija,
jums reikėtų aktyviai judėti, užsiimti jėgos pratimais - taip išryškinsite savo kūno formas. Valgykite tris kartus per dieną kompleksinius valgymus. Derinkite skanų užkandį ir pagrindinį patiekalą, pasimėgaukite sveiku desertu. Jei norisi tarpuose užkrimskite vaisių, riešutų. Vartokite daugiau kokybiškų grynų produktų. Nepamirškite gerti vandens.

Renata:

Laba diena,
Ką patartut jeigu 7,5 m. vaikas atsisako valgyti? Iš sriubų dar valgydavo barščius bei pienišką sriubą, o dabar neįsiūlau jokių, o ir aplamai pasidarė labai nevalgus, prašo tik visokių nesveikų maistų: dešrelių, bandelių, picos, karštų sumuštinių ir viskas :(. Jei neduodu ko jis nori, tai visai nevalgo, bandžiau visaip savo ir jo kantrybę, tai ir nevalgo tada nieko. Iš antrų patiekalų dar seniau įsiūlydavau ir kotleto ir keptos teštoje žuvies ir spagečių, tai kokios grikių pieniškos sriubos, tai vištos šlaunelių ar krūtinėlės kepsnių arba kiaulienos kepsnių, o dabar net nesiūlyk :(. Ką daryti, padėkit, gal kokių žuvų taukų duoti ar vit. C? Šiaip jis nervingas vaikiukas, turim tikus, lankomės pas gyd., kraujas geras, nieko blogo jam neranda, o labai ir neieško, nes jis atrodo visai sveikai, žaidžia, laksto ir pan.

Atsakymas:

Sveika, Renata,
Mėginkite nesveiką patiekalą paversti sveiku. Iškepkite picą su daržovėmis, kokybiška gryna mėsyte. Negaminkite kompleksinių patiekalų: mišrainių, troškinių, užkepėlių ir nenaudokite jokių pirktinių padažų, pagardų, prie kurių vaikai greit pripranta. Pagaminkite grynos mėsos, žuvies (gali būti ir malta suformuota į kepsnelius ar kukulius arba supjaustyta patogiais gabalėliais), atskirai padėkite šiaudeliais supjaustytų daržovių, padėkite duonos arba paplotėlių, leiskite vaikui pačiam susikomplektuoti savo porciją ir valgyti kaip patinka. Būtinai valgykite kartu ir rodykite pavyzdį, jau tai, kad vaikas adaptavosi prie nesveiko maisto, rodo, kad iš kažkur perėmė neteisingus mitybos įpročius. Dabar tenka padirbėti jį atpratinant. Reikėtų susirūpinti ir dienos režimu, stebėkite, kad vaikas valgytų panašiu metu, normuokite tarpinius užkandžiavimus ir pasirūpinkite, kad kasdien pabūtų gryname ore.
Jautriam nevalgiukui išskirčiau dvi esmines priemones - reguliari fizinė veikla ir pastovus dienos režimas. Visą kitą galima taikyti tik individualiai.

Viktorija:

Labuka, norėjau paklausti kodėl niekaip negaliu numesti svorio? Jau apie 2 men visai nevalgau bandeliu,retai valgau miltinius produktus, stengiuosi 4val iki miego nieko nevalgyt, geriu per diena apie 1.5 vandens,begioju per savaite 1 arba 2 kartus, tikrai daug vaikstau ir siaip atsisakiau daug maisto,bet rezultatas toks pats kaip ir buvo,net nezinau kur kreiptis.Ka man patartumete?:-)

Atsakymas:

Sveika, Viktorija,
nepaisant to, kad pašalinote iš raciono daug produktų, jūsų svoris nekinta, vadinasi pasirinkote netinkamą metodą ir tik veltui apribojote mitybą. Daugiau dėmesio skirkite pačiam maisto kiekiui. Valgykite visada panašiu metu, porcijuokite maistą ir stebėkite suvalgomą kiekį. Kuo mažiau užkandžiaukite tarpuose. Jei tarp pagrindinių valgymų greit išalkstate, turėtumėte didinti porciją, o jei pavalgiusi apsunkstate - mažinkite. Išlaikykite 4-5 val. tarpus tarp valgymų.

Aušra:

Laba diena,
Gal galite man patarti? Atėjus vasarai, aš pradėjau prisilaikyti su valgymu. Visiškai atsisakiau duonos, batono, makaronų, stipriai sumažinau saldumynų kiekį, nebevalgau visokių sausų pusryčių, beveik neužkandžiauju, o vakare irgi susilaikau. Pusryčiams valgau vaisius su jogurtu, pietums ir vakarienei salotas su vištiena ar tunu. Sportuoju irgi intensyviai. Bėgioju, darau kardio pratimus. Numečiau kelis kilogramus, tačiau svoris vėl pradėjo grįžti. Tiesiog nežinau, ką man daryti. Galvojau, kad raumenys auga, bet apimtys tokios pačios. Gal galite ką nors patarti, kad svoris vėl imtų kristi? Tiesa, man yra 17 metų, ūgis 179cm, o sveriu 70kg.

Atsakymas:

Sveika, Aušra,
be reikalo atsisakėte reikšmingų produktų. Gali būti, kad susidarė medžiagų trūkumas ir vietoj eliminuotų produktų suvartojate daugiau kitų medžiagų. Daugiau dėmesio skirkite valgymo režimui ir balansavimui. Vadovaukitės tradicine mitybos piramide, o ne alternatyviais patarimais. Pastiprinkite pusryčius grūdiniais produktais ir stebėkite, kad pakankamai išgertumėte vandens.

Neringa:

sveikia ,

tai kiek istikro turi kaloriju pop corn 50 gramu ? jei spraginti tiktai karstame keptuveje be jokiu riebalu nei aliejaus nei sviesto :-) netikiu kad turi 520 kaloriju , gal jus ten manet kad kepti riebaluose :-)

Atsakymas:

Neringa, energetinė vertė būna nurodyta ant pakuotės.

Eisvina:

Laba diena, mano ugis 175m, bet mano svoris 90kg. Labai noriu sulekneti, bet vis nepasiryztu, Kaip man tai padaryti, kai man tuk 12 metu?.. Nezinau, kaip man tai padaryti.. Padekit man labai prasau...

Atsakymas:

Sveika, Eisvina,
jums reikia kreiptis į specialistą. Pirmiausiai reikia pasitarti su šeimos gydytoju, kad būtų atlikti reikiami tyrimai ir nustatyta sveikatos būklė. Tada, priklausomai nuo diagnozės, paskirti tinkamą svorio kontrolės programą. Tai visai nesudėtinga, tik reikia imtis veiksmų.

evelina:

mano ugis 160 sveriu 52 kg man 13 po 4menesiu bus 14. noreciau apvalesniu koj, ka man valgyti kad pastoretau?????

Atsakymas:

Sveika, Evelina,
Minkite dviratį, bėgiokite, plaukiokite, šokite. Tonizuoti raumenys sukuria dailią, estetišką kūno formą.

Audra Blagniene:

Gal galite ka nors veiksmingo patarti turinciai PCOS sindroma pacia sudetingiausia forma. Esu isbandzisu daugybe dietu, daugybe vaistu, su mediku patarimais (kaloriju skaiciavimas, Reductil, metformin ir t.t.. ) ir be ju(Lida ir visokios kitos nesamones..) deja rezultatai buvo menki ir labai trumpalaikiai arba svytuokles efekto. Gal turite kokiu nors genialiu ideju? Db esu 161cmx 105kgx42m. Aciu.

Atsakymas:

Sveika, Audra,
labai rekomenduoju susirasti gydytoją dietologą. Pasitarkite su šeimos gydytoju, galbūt jums parašys siuntimą. Jei tai išbandėte ir nepadėjo, ieškokite kito dietologo. Nes tik kvalifikuota gydytojų pagalba ir kompleksinė terapija gali jums padėti. Jums reikia pritaikyti mitybą insulino kontrolei ir svorio mažinimui. Būtini ir specialūs fiziniai pratimai, ir psichologinės treniruotės streso kontrolei.
Nebeieškokite genialių idėjų ir stebuklingų preparatų (tipo Lida), nes tik veltui išlaidaujate, o nesprendžiama problema didėja.

Kristina:

Ka manote apie preaparata Oficialus Green Coffee? Ar tinkamas numest svorio? Ar visdelto jis zalingas? Aciu

Atsakymas:

Sveika, Kristina,
joks papildas nėra pirminė svorio kontroliavimo priemonė. Nesureguliavus mitybos tai bus neefektyvus pinigų švaistymas. Tuo tarpu subalansavus mitybą galima pasiekti to paties rezultato ir be papildų.
Teisingai parinktas papildas gali šiek tiek palengvinti, pagreitinti svorio metimo procesą, o neteisingai - pakenkti. Todėl prieš perkant papildą vertėtų pasitarti su mitybos specialistu ir suderinti su dieta.

Auste:

ar turi buti speciali dieta norint numesti apie 30kr vyrui , jei pasalinta tulzies pusle? Kokiu produktu vengti?

Atsakymas:

Sveika, Auste,
Taip, po tulžies pūslės pašalinimo operacijos būtina dieta. Speciali mityba pašalins nemalonius pojūčius ir padės kontroliuoti svorį.
Tulžies pūslėje kaupiama tulžis ir saugoma koncentruotoje formoje iki kol prireiks virškinimui, o ją išoperavus, tulžis nuolat patenka į žarnyną. Tai apsunkina riebalų virskinimą.
Vyrui reikėtų apriboti riebalų vartojimą. Vengti riebaluose keptų gaminių, nevartoti mėsos riebalų (lašinių) ir odelių, riebios mėsos, taip pat ir riebi žuvis bei pieno produktai gali sukelti virškinimo sutrikimų. Rūkyti gaminiai ir stipriai sukepę, padegę turi būti pašalinti iš dietos. Valgyti reikėtų nedidelėmis porcijomis, didesnę porcijos dalį skiriant grūdiniams produktams ir daržovėms, vaisiams. Maistas neturėtų būti ruošiamas aštriai, rūgščiai. O svorio kontrolei taip pat reikia riboti ir saldžius produktus. Nevalia piktnaudžiauti alkoholiu.
Po tulžies pašalinimo operacijos vertėtų stebėti savijautą arba vesti mitybos dienoraštį. Gali pasireikšti netipinių reakcijų į tam tikrus produktus. Kartais netoleruojamos rūgščios sultys, vaisiai arba kofeinas ir pieno produktai (net ir liesi). Tai stebima ir kontroliuojama individualiai.

Maya:

laba diena ,

as jau du menesius pradejau dirbti ir vakarieniauti velai 22 val ir pietauju darbo vietoje 14 val pietu pertraukoje . Pusryciauju 8 val ryte dazniausiai pilno grudo bandele su kapucino (montuotas pienas su esspresso kava).

Pietaudavau nuolat makaronais , dabar kai viskas pasikeite laiko trukti pradejo negriztu namo , tad negaliu makaronus virti kasdien. o vakarieniaudavau visada su baltymingu maistu tokiu kaip mesa , zuvis, kiausiniai , salotos , grudines sriubos ir t.t..

ka jus man patartumet ,kaip maitintis sveikai ir ,kad nepriaugsciau svorio po tokio pasikeitimo ? ar nieko nenutiks jei makaronus valgyciau vakarais ,o mesa ir kitokiu baltymingu maisto pietums ? nors per pietus taip pat tenka gabaleli pica apie 100 gramu , nes pati dirbu picerijoje ir kepu ir mane skatina ragauti , valgydavau visada karta per savaite visa pica , o dabar tenka dazniau.

Atsakymas:

Sveika, Maya,
Tokia vėlyva vakarienė turėtų būti lengvas užkandis - indelis jogurto, liesa varškė, vaisius ir pan. Tuomet iškarto kyla būtinybė stiprinti pusryčius. Visagrūdė bandelė tinka, tik dar pridėkite daržovę, sūrio gabalėlį ar vaisių, galite suvalgyti kiaušinį.
Jei tenka per pietus valgyti picos, stenkitės kad tai būtų nedidelė porcija, kitaip viršysite riebalų normą ir svoris gali augti (100 g tinka). Kartu su pica suvalgykite šviežių daržovių be padažo. Tarp pietų ir vakarienės galite suvalgyti makaronų, mėsos, žuvies - galima ir sočiau, kad nesinorėtų vėlai vakare prisivalgyti.

Nusivylusi:

Laba diena, esu beviltiskoje situacijoje, labai viliuosi kad jus man padesite, mano ugis 173cm o svoris 96kg... pries puse metu sveriau 68kg. kai issikrausciau is tevu (esu studente) priaugau toki skirtuma, kadangi svoris augo greitai atsirado ir papildomu bedu (strijos ant krutines ir vidines slaunu puses). atvirai pasakysiu megau pavalgytyi skanei, kartais ir nesveiko maisto. bet dabar kai akys atsivere noriu padaryti viska ka beimanoma kad grystu svoris i savo pradzia esu girdejusi apie dietas bet be profesionalo patarimo to tikrai bjau...prasau gelbekit ar bent nurodykite kur kreiptis. aciu is karto uz supratima ir atsakyma :)

Atsakymas:

Sveika, Nusivylusi,
nei supratimas, nei atsakymas jums nepadės. Tiesiog pasirinkite jums patinkantį specialistą ir kreipkitės, kad sudarytų jums mitybos planą arba pakoreguotų mitybą. Ir patariu nedelsti, nes jei per pusę metų svoris šoktelėjo beveik 30 kg, tai uždelsusi galite turėti sveikatos sutrikimų.

Agne:

Sveiki,mano svoris dabar yra 76-77 kg,ugis 174 cm ir noriu sverti 60 kg,jau esu numetus tarp 9-10 kg,kadangi saves nenoriu alinti visokiomis dietomis,tai noreciau paklausiti jusu patarimo kaip greitaai ir efektyviai galeciau pasalinti tuos kitus kilogramus ir kad jie nesugriztu? Gal pas jus galetu susidaryti mitybos plana? Sportuoti nepritingiu tai kurie pratimai butu geresni?

Atsakymas:

Sveika, Agne,
Efektyvus svorio mažinimas nesuderinamas su greito poveikio dietomis. Optimaliai turi kristi apie 0,3-0,5 kg per savaitę, tik tada galima tikėtis, kad kilogramai nesugrįš. Individualus mitybos planas yra efektyviausias būdas sumažinti svorį. Kruopščiai subalansavus medžiagas galima saugiai netekti svorio ir per trumpesnį laiką. Taip, galima užsisakyti ir pas mane. Kadangi esate numetusi apie 10 kg siūlyčiau pasidaryti ir kūno masės analizę. dieta@virtuvesragana.lt

zita:

per metus laiko priaugau 10 kilogramu.dirbu fizini darba seriau 62 kg ugis 164 o dabar 72 kg noreciau atsikratyti antsvorio ,sportuoti pritingiu ,maista galeciau reguoliuotis tik nezinau kaip .

Atsakymas:

Sveika, Zita,
Sumažėjus fiziniam krūviui jūsų dienotvarkėje, organizmas ima kaupti neišnaudotas energijos atsargas. Efektyviausia būtų vėl padidinti fizinį krūvį, kitu atveju reikia mažinti maisto kaloringumą. Valgykite kasdien panašiu laiku ir vienodomis porcijomis, venkite nesavalaikio užkandžiavimo. Mažinkite produktų riebalingumą.

birute:

sveiki noreciau paklausti kaip man reiketu numesti svorio jei sveriu 80 ir kaip amn reikai sudaryti mityba kad svoris kristu?

Atsakymas:

Sveika, Birute,
kaip konkrečiai pakoreguoti jūsų mitybą ir numesti nepageidaujamus kilogramus galima pasakyti tik žinant dabartinius valgymo įpročius, rėžimą ir kūno duomenis.

Lina Merkelyte:

Sveiki :) noreciau paklausti man yra 15 metu o mano kojos yra storos(vidutiniskai) ir kad sportuoju neiiseina numest gal galetumte duoti keleta patarimu kaip numesti svori nuo koju?

Atsakymas:

Lina,
jums geriau gali patarti sporto specialistas.

ieva:

sveiki.Noreciau patarimo, as jau sportuoju namie apie du menesius viskas buvo gerai bet paskui pastebejau kad mano riebalai nuo mano slaunu nedingsta bet raumenys dideja ir dabar mano kojos pasidare dar stanbesnes ka daryt iki vasaros liko tiek nedaug?

Atsakymas:

Sveika, Ieva,
kaip jūsų kūne dideja ar mažėja riebalų ir raumenų santykis galima pasakyti tik atlikus kūno masės analizę. Normalu, kad pradėjus sportuoti, raumenys tvirtėja, gali padidėti ir apimtys. Norint sumažinti riebalų masę, reikia sudaryti kalorijų deficitą, t.y. turite vidutiniškai suvartoti mažiau kalorijų nei išnaudojate per dieną.

Zivile:

Visu pirma dekoju uz atsakyma.Gal galetumet pora sakiniu koks maistas turi daugiausiai vitaminu ir maziausiai kaloriju.
Aciu

Atsakymas:

Živile,
mažiausiai kalorijų ir daugiausiai naudingų medžiagų turi nekoncentruoti organiniai produktai: vaisiai, daržovės. Tačiau norint gauti visas reikalingas medžiagas, reikia valgyti įvairų maistą.

kamilė:

Sveiki.Norint priaugti svorio,kaip suderinti mitybą.žinau reikia valgyti 5-6x per dieną ir užkandžiai.dėl užkandžių man aišku.o kaip kita.pvz ką reikia valgyti pusryciam ir kiek.as nezinau ka ir kiek valgyti kaip viska padalinti i visa diena.kiek zinau per pietus buna karsti sotus patiekalai.o kaip pusryciai vakariene dar pries miega ir dar reikia po pietu kazkiek.tikiuosi supratote mano klausima.as bandau susidaryti mitybos plana tai tikiuosi padesite

Atsakymas:

Sveika, Kamile,
Jūsų klausimą aš supratau, tik sunku tiksliai atsakyti nežinant jokių duomenų. Pusryčiams galima valgyti kompleksinius angliavandenius: kruopas, duoną, grūdinius kepinius, kurie teikia energijos ilgesniam laikui. Tinka ir baltyminiai produktai: varškė, sūris, kiaušiniai, juos reikėtų paderinti su daržovėmis ir duona. Kiekius jūs galite nusistatyti pati: valgykite kol pasisotinsite ir tiek, kad energijos užtektų iki kito valgymo. 5-6 kartų per dieną tikrai nebūtina. Turėtumėte valgyti tris pagrindinius valgymus: pusryčius, pietus ir vakarienę ir papildomai užkąsti 1-2 užkandžius. Jei tarp pagrindinių valgymų susidaro ilgas tarpas, reikėtų stipresnio, sotesnio užkandžio. Tai gali būti sumuštinis, varškė ir pan., o jei tarpas nedidelis ir nespėjate išalkti, galima užkandžio ir atsisakyti.

 

 

Sprendimas: UAB Interprekyba
© 2013 Grozioklubas.lt.