Tapkime Facebook draugėmis!
Pažadame konkursus, naudingus grožio ir mados patarimus, stiliaus idėjas ;)
Titulinis Grožis

Šlapimo nelaikymas: kur dingo logika?

2014-09-15

Ar žinojote, kad viena iš trijų 35-55 metų amžiaus moterų kartkartėmis nevalingai pasišlapina? Įtampos šlapimo nelaikymas – gana paplitusi problema, tačiau kalbėti apie tai nepriimta: gėda. Psichoterapeutė, internetinių blogų autorė Elaine Miller mėgina išsklaidyti šį tabu ir padrąsinti moteris atsakingiau vertinti savo sveikatą bei reguliariai daryti pratimus, stiprinančius dubens dugno raumenis.

Šlapimo nelaikymas: kur dingo logika?

Ji prisipažįsta pati kartą patekusi į keblią situaciją. Skubėjo namo, vienoje rankoje laikydama pirkinių krepšį, kitoje – kūdikį. Kaimynė užkalbino rakinant duris. Moteris iš paskutiniųjų mėgino nuslėpti, kad skuba į tualetą – neseniai buvo išgėrusi kavos, taigi šlapimo pūslė, atrodė, sprogs. Deja, beveik taip ir nutiko – keletas mandagumo sakinių, keletas prarastų brangių minučių palaikant pokalbį apie nieką su kaimyne – ir moteris nevalingai pasišlapino. Ką daryti? Prisiminti, kad žinojai apie pratimus dubens dugno raumenims tokią akimirką – vėlu. Kaip ir gailėtis, kad jų nepadarei. O štai pasižadėti, kad tai darysi – būtina. Taigi šis nemalonus nutikimas tapo puikia motyvacija pratimus dubens dugno raumenims paversti įpročiu: „Pradėjau juos daryti kaskart, kai kyla noras riktelėti ant vaikų (efektyvu!), kaskart, kai norisi išlenkti taurę vyno (neabejotinai efektyvu!) ir kaskart, kai labai labai supykdavau ant vyro (veiksminga labiau nei galite įsivaizduoti!)“, - bičiuliškai atvirauja psichoterapeutė.

O štai ir keletas mokslo žinių:

Viena iš trijų moterų, sulaukusi 35-55 metų amžiaus, kartkartėmis pasišlapina. Vyresnių nei 55 metai amžiaus grupėje kartkartėmis nevalingai pasišlapina kas antra!

70-80 procentų įtampos šlapimo nelaikymo gali būti išgydyti per keletą mėnesių, reguliariai atliekant pratimus dubens dugno raumenims stiprinti.

Jūs tik įsiskaitykite! Kas trečia moteris priversta klijuotis į kelnaites specialius įklotus. Ir dauguma šių atvejų visai nesunkiai pagydomi per keletą mėnesių! Taigi kodėl apie tai tylime? Kur logika?!

Pratimus lengva išmokti, paprasta atlikti ir jie neturi jokių nepageidaujamų šalutinių reiškinių. Nebent jūs pritrenkiantį orgazmą laikytumėte šalutiniu reiškiniu.

O problema išties svarbi. Šlapimo nelaikymas priverčia moteris nerimauti nuolat, kad ir ką jos bedarytų. Tai svarbu, nes apsišlapinti per zumbos treniruotę reiškia, kad daugiau tikriausiai zumbos nelankysite. Šlapimo nelaikymas apriboja jūsų aktyvų gyvenimą, o tai gali tiesiog sužlugdyti! Todėl spręsti šią problemą labai svarbu – nuo to priklauso jūsų gyvenimo kokybė.

Šlapimo nelaikymas trukdo moteriai pasitikėti savimi kasdieniame gyvenime. Mes save nutildome. Ir tai visai nelogiška. Tarsi tylėti būtų svarbiau nei spręsti silpnos šlapimo pūslės problemą. Užuot iš tikrųjų supykus: pats metas šiuos tabu keisti!

Dar atkakliau tyli kas dešimtas žmogus, kuriam kartkartėmis nepavyksta sulaikyti išmatų. Ši problema užklumpa kas antrą moterį, turinčią makšties prolapsą. Kai kurios pagalbos išdrįsta kreiptis tik tada, kai akivaizdžiai pamato išsmukusį gimdos kaklelį.

Šiek tiek ignoruoti padėtį „apačioje“ natūralu – paprastai jūs apskritai nematote to, kas yra jūsų lytinių organų srityje. Kartais padėtis sunkėja dėl to, kad moteris daro pratimus, tačiau nė nenutuokia, kad atlieka juos netaisyklingai.

Akimirką įsivaizduokite tokią situaciją. Jūs, jūsų bosas ir dar keletas kolegų keliatės vienu liftu. Ir ūmai pajuntate, kad beveik pradedate tuštintis. Tiesiog pasibaisėtina! Ką jūs darote? Neabejojame – kiek tik pajėgdama sutraukiate dubens dugno raumenis. Štai ir sutraukėte dubens dugną! Įsivaizduodama tokią situaciją atliktie tokį pratimą: sutraukite dubens dugno raumenis ir palaikykite įtempusi kol suskaičiuosite iki 10. Įsivaizduokite, kad jei tik atleistumėte – akimirksniu pasituštintumėte į kelnaites. Tada atlikite 10 greitų sutraukimų ir atpalaidavimų – galite netgi muzikos ritmu.

Darydama pratimus nenustokite kvėpuoti ir būtinai įpraskite visiškai atpalaiduoti raumenis tarp pratimų. Atlikite šiuos pratimus 3 kartus per dieną, kasdien, keturis mėnesius arba naudokite elektroninius dubens dugno treniruoklius, kurie treniruoja net 90% dubens dugno raumenų. O tada – po kartą per dieną, kasdien, nuolatos, visą gyvenimą. Jei darydama pratimus ėmėte jausti skausmą – liaukitės ir eikite pas gydytoją.

Nevalingo šlapinimosi atvejų sumažina ir tam tikri gyvenimo būdo pokyčiai: mažiau kofeino, citrusinių vaisių ir alkoholio, venkite peršalimo kosulio ir astmos priepuolių.

Svarbiausia – atsiminkite: nevalingai pasišlapinti nėra normalu. Ir nėra neišvengiama nei dėl amžiaus, nei dėl gimdymo. Taigi tikrai neprivalote tylėti ir taikstytis!
Grozioklubas.lt

Dalintis:

Komentarai (0)

  • Jūsų vardas*
  • Jūsų komentaras*

 

 

Sprendimas: UAB Interprekyba
© 2013 Grozioklubas.lt.