Tapkime Facebook draugėmis!
Pažadame konkursus, naudingus grožio ir mados patarimus, stiliaus idėjas ;)
Titulinis Grožis

Kiek valandų per parą reikėtų skirti miegui?

2013-08-06

Kiekvienas žmogus turi skirtingus miego poreikius: vieni geriausiai jaučiasi pamiegoję 9 valandas, kitiems pakanka 5 valandų miego. Tyrimai rodo, kad žmonės, pamiegantys bent 7 valandas per parą, paprastai gyvena ilgiau.

Kiek valandų per parą  reikėtų skirti miegui?

JAV medikai teigia, kad kuo asmuo jaunesnis, tuo ilgiau jam reikia pamiegoti. Pavyzdžiui, naujagimiai turėtų miegoti net 18 valandų!

> 5-10 metų  vaikai turėtų  miegoti 10-11 valandų.

> Paaugliams pakanka 8,5-9,25 valandos.

> Suaugusieji turėtų miegoti 7-9 valandas per parą, tačiau kiekvieno poreikiai skirtingi. Tai labiausiai priklauso nuo darbo ir gyvenimo būdo: vieniems gali pakakti 5 valandų miego, o kiti jausis pailsėję tik pamiegoję 10 valandų.

> Nėščioms moterims pirmuosius 3 nėštumo mėnesius dažniausiai reikia šiek tiek daugiau miego nei įprasta.

> Sergantiems asmenims ilgesnis miegas gali būti reikalingas imuninės sistemos stiprinimui.

Miego trūkumas gali būti širdies ligų, diabeto, depresijos, prastos atminties ir silpnos imuninės sistemos priežastimi.

Kad jums trūksta miego, paprastai parodo šie požymiai:

Dažnai sergate virusinėmis ligomis;

Nuolat jaučiate alkį – kai organizmas išsekęs, ieško  energijos šaltinių;

Sunku susikaupti;

Išsiblaškymas;

Kankina nerimas ir bloga nuotaika.

Jei Jums nepavyksta užmigti, pabandykite gerti žolelių arbatą prieš miegą, tačiau būkite atsargūs su migdomaisiais – tai gali privesti net ir prie ankstyvos mirties.

Grozioklubas.lt

Dalintis:

Komentarai (0)

  • Jūsų vardas*
  • Jūsų komentaras*

 

 

Sprendimas: UAB Interprekyba
© 2013 Grozioklubas.lt.