Tapkime Facebook draugėmis!
Pažadame konkursus, naudingus grožio ir mados patarimus, stiliaus idėjas ;)
Titulinis Grožis

Kegel mankšta naujomis priemonėmis

2013-10-30

Turbūt nerasime nė vienos moters, kuri nebūtų girdėjusi apie Kėgelio pratimus. Jie padeda sustiprinti dubens raumenis ir išvengti tam tikrų ligų, susijusių su dubens raumenų susilpnėjimu.

Kegel mankšta naujomis priemonėmis

Dubens raumenims tenka prilaikyti maždaug 10 kilogramų, taigi, nieko nuostabaus, kad laikui bėgant raumenys nusilpsta. Šie raumenys ypač susilpnėja nėštumo metu ir po gimdymo. Kad tai netaptų tam tikrų problemų priežastimi, pavyzdžiui, šlapimo nelaikymo, pojūčių stoka lytinių santykių metu ir t.t., būtina dubens raumenis mankštinti.

Silpni dubens raumenys gali sukelti tikrai nemalonių pojūčių, ir apie tai kalbėti ne visada drąsu. Vis dėlto, moterys šioje situacijoje nėra visiškai bejėgės ir gali su tuo efektyviai kovoti.

Pirmiausia  į savo dienotvarkę reikėtų įtraukti Kėgelio pratimus. Juos atlikti nėra labai sudėtinga, tačiau svarbu tai daryti teisingai – kokius raumenis reikia įtraukti ir atpalaiduoti, galite pasitikrinti besišlapindamos: pabandykite sulaikyti šlapimą. Taip, būtent čia ir veikia dubens raumenys. Šis pavyzdys gali būti praktikuojamas tik norint pasitikrinti, kokie raumenys turi būti mankštinami, ir to kartoti dažnai nepatartina. Kėgelio pratimų principas atrodo gana paprastas – tereikia įtraukti dubens raumenis ir juos atpalaiduoti. Nors kai kurios moterys Kėgelio pratimus atlieka reguliariai, tačiau ne visos tai atlieka teisingai, todėl rezultatai ne visada būna tokie, kokių tikimasi. Dažniausia klaida yra tai, kad mankštinami ne dubens raumenys, o... sėdmenys.

Kad būtumėte užtikrintos, jog mankštinatės teisingai, galima naudoti vaginalinius rutuliukus, kurie šiandien itin populiarūs. Tai padeda užtikrinti, kad mankštinatės tikrai teisingai ir galite greičiau pasiekti rezultatų. Vis dėlto, vaginaliniai rutuliukai stebuklų nepadarys – jie treniruoja tik apie 40 procentų dubens raumenų. Rezultatus galima pastebėti maždaug po 20 savaičių, taigi, tai netinka toms, kurios nekantrauja kuo greičiau pastebėti teigiamų pokyčių. Tokiu atveju patartina rinktis elektroninius dubens treniruoklius, kurie mankština  90 procentų dubens raumenų, o rezultatus galima pamatyti dvigubai greičiau nei naudojant vaginalinius rutuliukus. Be to, naudojant elektroninius treniruoklius mankšta užtruks trumpiau, ir Jums nereikės sukti galvos, ar tikrai pratimai atliekami būtent taip, kaip reikia.

Kiekvienai moteriai pravartu Kėgelio pratimus įtraukti į savo dienotvarkę. Klaidinga manyti, kad dubens organus turėtų stiprinti tik gimdžiusios moterys – patartina pradėti mankštintis dar gerokai anksčiau – tai gali užkirsti kelią galimoms problemoms ir netgi palengvinti gimdymą, kuomet nuspręsite susilaukti mažylio.

Dalintis:

Komentarai (0)

  • Jūsų vardas*
  • Jūsų komentaras*

 

 

Sprendimas: UAB Interprekyba
© 2013 Grozioklubas.lt.