Tapkime Facebook draugėmis!
Pažadame konkursus, naudingus grožio ir mados patarimus, stiliaus idėjas ;)
Titulinis Grožis

Kaip kovoti su nemiga?

2013-08-17

Turbūt kiekvienas sutiks, kad nemiga gali tikrai varginti, ypač tada, kai norisi pailsėti po varginančios dienos. Deja, kartais nutinka taip, kad pavyksta užmigti tik paryčiais, ir greitai tenka vėl keltis. Kad miegas būtų kokybiškas ir nekankintų nemiga, siūlome vadovautis šiais patarimais:

Kaip kovoti su nemiga?

Negerkite kavos po pietų

Žinoma, galite pasimėgauti kavos puodeliu ryte, tačiau reikėtų vengti gerti kavą po pietų. Kofeinas gali veikti apie 5-6 valandas, todėl tai reikėtų turėti omeny. Be to, vakare išgėrus kavos, gali tekti keltis į tualetą, o tai tikrai naktį vargina.

Mankštinkitės

Fizinė veikla tikrai gerina miego kokybę. Vakare padarykite lengvą mankštą – tai padės lengviau užmigti. Vis dėlto, ne visi mokslininkai sutinka, kad fizinis krūvis  gali padėti užmigti – kai kurie mokslininkai teigia, kad sportas vakare nėra pats geriausias pasirinkimas, nes hormonų šuolis fizinės veiklos metu ne taip greitai stabilizuojasi.

Nevartokite alkoholio prieš miegą

Nors atrodys, kad alkoholis padeda lengviau užmigti, tačiau ryte nesijausite pailsėję – mokslininkai įrodė, kad pavartojus alkoholio miegas nėra toks ramus, nes per naktį tenka keliskart pabusti. Nereikėtų pamiršti, kad alkoholis, kaip ir kava, yra diuretikas, skatinantis šlapimo išsiskyrimą.

Po darbo atsipalaiduokite

Kartais po įtemptos darbo dienos tikrai sunku  užmigti, todėl svarbu atrasti veiklą, kuri Jums padėtų atsipalaiduoti. Galite atlikti mini tyrimą: kiekvieną dieną (bent 2 savaites) pasižymėkite, kokiu metu patiriate didžiausią stresą, ir vėliau tokiu metu stenkitės atsipalaiduoti, pavyzdžiui, pagulėti karštoje vonioje.

Pasimylėkite

Orgazmo metu išsiskiria laimės hormonas oksitocinas. Po sekso paprastai norisi miego, ir užmigti tampa paprasčiau.

Telefoną ir kompiuterį laikykite toliau nuo lovos

Telefonas ir kompiuteris ne tik blaško, ypač, jei laukiate žinutės, tačiau ir slopina melatonino gamybą (hormono, dėl kurio tampame mieguisti).

Medituokite

Galbūt tai skamba keistai, tačiau meditacija – vienas geriausių “vaistų” nuo nemigos. Ji labiausiai padeda atsipalaiduoti bei nukreipti neigiamas mintis.

Rožių aromatas

Įlašinkite į karštą vonią kelis lašus rožių eterinio aliejaus, tyrimai įrodė, kad rožių aromatas – bene geriausiai ramina. Taip pat galite užlašinti porą lašų ant audinio ir įkvėpti aromato 10-15 kartų.

Užsiimkite joga

Jei Jus kankina nerimas, išbandykite jogą. Ji, kaip ir meditacija, padeda atsipalaiduoti ir išsklaidyti neigiamas mintis bei emocijas.

Grozioklubas.lt

Dalintis:

Komentarai (0)

  • Jūsų vardas*
  • Jūsų komentaras*

 

 

Sprendimas: UAB Interprekyba
© 2013 Grozioklubas.lt.