Tapkime Facebook draugėmis!
Pažadame konkursus, naudingus grožio ir mados patarimus, stiliaus idėjas ;)
Titulinis Grožis

Tikslas: plokščias pilvas ir standūs sėdmenys

2012-11-18

Kai kurioms iš mūsų būtent pilvas ir gadina moteriškos figūros siluetą, kitiems – tai sėdmenys. Kaip gi turėti plokščią pilvuką ir drąsiai vaikščioti su siaurikėmis?

Tikslas: plokščias pilvas ir standūs sėdmenys

Viršuje – plokščias pilvas

Pilvas – daugeliui iš mūsų labai jautri vieta. Nėštumas, blogas virškinimas, sėdimas darbas, stresas, PMS – visa tai trukdo išsaugoti plokščią pilvą. Tačiau prieš imantis drakoniškų dietų arba prieš einant į sporto salę, pažvelkite atidžiau į savo pilvą.

Jau šiandien yra įrodyta, kad smegenys ir pilvas siejasi tarpusavyje „neurosiųstuvų“ pagalba. Specialistai tvirtina, kad mūsų žarnynas yra toks protingas, kad jis pats gali pradėti gaminti „antistresines“ molekules.

Čia kalbama apie neurohormonus, kurie keičiasi priklausomai nuo aplinkos, mitybos ir infekcijų. Norint stimuliuoti šių molekulių produkciją ir tuo pačiu taip stimuliuoti žarnyno veiklą, pradėkite atsipalaiduodamos, teisingai kvėpuodamos, taip pat pasilepinkite masažais. Optimizuoti siekiamą rezultatą galite ir specialiais kremais ar tonizuojamaisiais pratimais.

Geri patarimai prieš išsipūtusį pilvą

Išbandykite kvėpavimą pilvu. Kelis kartus per dieną prisiminkite apie tai, kad reikia kvėpuoti lėtai ir giliai, pripučiant pilvą kaip kamuolį. Įkvėpus palaukite 1-2 sekundes, ir iš lėto išleiskite visą orą pro nosį, iš pradžių iš pilvo, o paskui iš plaučių. Pakartokite du arba tris kartus.

Pasimasažuokite. Ryte ir vakare pagal laikrodžio rodyklę masažuokite pilvo plotą aplink bambą, suspausdamos odą didžiuoju ir rodomuoju pirštais. Norint efektyvesnio masažo, galite naudoti ir specialų liekninamąjį kremą.

Būtinai atlikite reviziją savo lėkštėje. Rinkitės nuplikytas daržoves ir grūdines kultūras, kurios gerina žarnyno veiklą. Sumažinkite ir žalių produktų vartojimą. Venkite saldumynų ir stimuliatorių (kavos, alkoholinių gėrimų, tabako), gazuotų gėrimų ir kramtomosios gumos, valgykite ramiai ir neskubėkite ryti. Geriausiai gerti yra tarp valgių.

Stenkitės, kad jūsų organizme nesikauptų vanduo. Jei atkreipėte dėmesį, kad jūsų dydis padidėja iki menstruacijų, pagalvokite apie drenažinius augalus, pvz. krapus, - tabletėmis arba arbatomis. Jie tikrai nepakenks, tačiau pašalins iš organizmo nereikalingą ir susikaupusį vandenį.

Palepinkite save vonioje: įsigykite modernią dušo galvutę, kuri reguliuoja srovės stiprumą. Pradėkite nuo šilto vandens srovės, malonios, liekite vandenį ant pilvo, kad jis atsipalaiduotų. Procedūrą pabaikite šaltu, bet ne lediniu vandeniu. Toks dušas – puiki priemonė, tonizuojanti odą ir pilvo raumenis.

Sėdmenims, kaip „iš betono“

Per daug platūs, per daug apvalūs, per daug žemi arba per daug minkšti!  – mes retai įvertiname savo sėdmenų formas. Be to, jos yra ta vieta, kur lengvai kaupiasi riebalai, kurie mėgsta susidėlioti į raukšleles...

Tačiau skirtingai nuo krūtų, sėdmenys – tai raumenys, todėl galima užsiimti įvairiais sporto pratimais, kurie ne tik stiprina, bet ir tonizuoja šiuos raumenis.

Norite drąsiai vaikščioti su siaurikėmis? Treniruokite šiuos raumenis: didįjį sėdmens raumenį, kuris daro išraiškingą šią erotinę kūno dalį; sėdmenų raumenį, esantį virš klubų; mažąjį sėdmens raumenį, kuris yra giliai ir jo nesimato. O jei norite išties gero rezultato, vien tik mankštos neužteks – reikės ir dietos, masažų, kosmetinių priemonių ir specialių pratimų.

Naudingi pratimai:

- Suspauskite sėdmenis. Sutraukite sėdmenų raumenis maždaug 20 kartų, kelis kartus per dieną: biure, mašinoje, stovėdamos eilėje arba prieš televizorių.

- Avėkite aukštakulniais: pagal statistiką, aukštos pakulnės bateliai leidžia treniruoti sėdmenis.

- Nepagailėkite pinigų anticeliulitinėms ar stiprinančioms priemonėms: tepkite jas vieną kartą per dieną, geriausiai vakare, įtrindami sukamaisiais judesiais. Negailėkite savęs – šiek tiek pažnaibymo dar niekam nepakenkė.

Grozioklubas.lt

Dalintis:

Komentarai (0)

  • Jūsų vardas*
  • Jūsų komentaras*

 

 

Sprendimas: UAB Interprekyba
© 2013 Grozioklubas.lt.