Tapkime Facebook draugėmis!
Pažadame konkursus, naudingus grožio ir mados patarimus, stiliaus idėjas ;)
Titulinis Grožis

Plaukiojimas – puikus svorio metimo būdas

2011-11-11

Jeigu esate iš tų moterų, kuri nori atsikratyti kelių nereikalingų kilogramų, tuomet Jūs turite žinoti, kad Jums puikiai gali padėti plaukimas.

Kodėl būtent reikėtų pradėti plaukioti? Kadangi plaukimas – nuostabus būdas numesti nereikalingo svorio ir gali būti ideali treniruotė. Būtent plaukimas padės nepervargti bei nedarys žalos sąnariams. Plaukiojimas įjungia į darbą daugelį raumenų ir stiprina širdį, kraujagysles bei imuninę sistemą ir turi dar didesnę naudą nei paprastas masažas, ypač, jei yra plaukiojama sūriame vandenyje su didele koncentracija natūralių druskų. Tačiau, būtinai reikia pabrėžti, jog plaukimas padės Jums ne tik padailinti kūno linijas, tačiau ir suteiks nepakartojamą malonumą!

Specialistai tvirtina, jog pusvalandis, praleistas plaukiojant, padeda sudeginti net 400 kalorijų, o medžiagų apykaita pagreitėja dvigubai. Pridurti galima ir tai, jog plaukikės sueikvoja 25 procentais daugiau energijos nei bėgikės. Žinoma, tik tuo atveju, jeigu yra tikrai aktyvus plaukiojimas, o ne tik šiaip sau plūduriavimas. Nieko tokio, jeigu nesate labai gera plaukikė, kadangi visko galima išmokti, net ir plaukioti. Tačiau, jei bijote, tuomet pradėkite plaukioti su pripučiamu čiužiniu ar kamuoliu ir plaukite tik iki tokios vietos, kur tikrai žinote, jog dar galite siekti kojomis dugną. Patariama pradėti plaukiojimo treniruotes nuo pusvalandžio, o vėliau palaipsniui ilginti treniruočių laiką iki 45 ar 60 minučių.

Žinokite, kad įlipusi į vandenį, pirmiausia reikia atlikti apšilimą – pamankštinkite po vandeniu kojas, rankas, krūtinės sritį. Iš karto nesistenkite įveikti labai didelių atstumų, pradėkite nuo mažesnių ir palaipsniui juos didinkite. Siūloma netgi prieš atostogas šiek tiek pasitreniruoti baseine, kad galėtumėte saugiau jaustis platesniuose vandenyse. Apskritai juk vandenyje galima ne tik plaukioti, tačiau ir žaisti įvairiausius žaidimus, kurie yra taip pat labai naudingi! Svarbu paminėti, kad prieš smagias maudynes yra nepatariama labai daug valgyti. Po valgio turi praeiti bent jau valanda, po kurios drąsiai galite lipti į vandenį.

Jeigu Jūsų pagrindinė misija – numesti svorio, tada rinkitės tokio intensyvumo treniruotes, kad širdies ritmas taip pat maždaug išliktų stabilus, vaizdžiai tariant, nenerkite stačia galva, nepersistenkite. Patariama plaukioti du kartus per dieną, jei norite tikrai gero rezultato. Patariama plaukioti ryte ir vakare. Pradėkite nuo 10 minučių apšilimo, tada vidutiniu greičiu praplaukite kokius 50 metrų, išbandykite savo sugebėjimus ir tik tuomet jau galite rinktis ilgesnę distanciją ir nuplaukti 200 metrų, o pabaigai, jei tik esate pakankamai įgudusi, dar praplaukite 50 metrų distanciją greitai. Šį visą ciklą galite pakartoti kokius 2 - 4 kartus.

Be to, reikia pridurti, kad plaukiojimas padeda kovoti ir celiulitu, todėl galima drąsiai teigti, kad plaukiojimas – puikus dalykas!

Grozioklubas.lt

Dalintis:

Komentarai (0)

  • Jūsų vardas*
  • Jūsų komentaras*

 

 

Sprendimas: UAB Interprekyba
© 2013 Grozioklubas.lt.