Tapkime Facebook draugėmis!
Pažadame konkursus, naudingus grožio ir mados patarimus, stiliaus idėjas ;)
Titulinis Grožis

Kalorijos: skaičiuoti ar ne?

2011-11-03

Būna laimingųjų, kurios valgo viską iš eilės ir niekada nesuka sau galvos, kiek kalorijų turi šokolado plytelė ar sūrio gabaliukas. O štai kitos, nuolat mąstančios apie tai, kaip išlaikyti liekną figūrą, suskaičiuoja visas kalorijas, gautas per dieną. Moterys, skaičiuojančios kalorijas, dažniausiai vadovaujasi specialiomis lentelėmis, kuriose galima rasti, kiek kalorijų turi kiekvienas maisto produktas.

„Kiek visgi kalorijų galima gauti per dieną?”, “Atsižvelgti į rekomenduojamą kalorijų skaičių, būtiną gauti per dieną, ar ne?” – šie klausimai yra vieni populiariausių ir labiausiai diskutuojamų tarp moterų. Štai, pvz., bananai gi vaisiai, o vaisius valgyti sveika, tačiau tos, kurios skaičiuoja kalorijas, greičiausiai atsisakys jų, nes bananai turi pakankamai ne mažai kalorijų, todėl mieliau jau suvalgys daugiau daržovių (morkų, ridikėlių, kopūstų ir pan.).

Daugelio moterų kasdienybėje ilgainiui apskritai išnyksta pusryčiai, pietūs ir vakarienė, o lieka tik skaičiai ir gramai. Gerai visa tai ar blogai? Apskritai, ar reikia skaičiuoti kalorijas? O visgi jeigu jų neskaičiuoti, tai kaip tuomet žinoti, ar suvalgytas kąsnis nevirs papildomu kilogramu?

Galima pasakyti tik tai, jog skaičiuoti reikia kalorijas tik toms, kurioms tai daryti patinka. O tokių moterų tikrai yra. Kitoms moterims kalorijų skaičiavimas atrodo tiesiog nereikalingas dalykas, o jos gali net ir nežinoti, kiek kalorijų reikia suvartoti per parą, tačiau jos kuo puikiausiai žino, kad geriau suvalgyti bananą nei pyragaitį, o kad bandelės tikrai kenkia figūrai.

Taigi, neverskite savęs skaičiuoti kalorijų vien tik dėl tos priežasties, kad tai daro Jūsų draugės. Jums tikrai nebūtina valgant galvoti apie kiekvieną maisto gabaliuką ir kiek jis turi kalorijų. Tiesiog rinkitės sveiką maistą, nepiktnaudžiaukite saldumynais, miltiniais patiekalais ar riebiu maistu. Reikėtų rinktis daugiau daržovių, vaisių, o kai norite pasmaližiauti, tuomet vietoje riebaus torto gabaliuko pasidarykite skanių vaisių salotų.

Žinoma, norint, kad kūno linijos būtų dar dailesnės, patariama ir pasportuoti, kad ir bėgioti arba daugiau vaikščioti pėsčiomis.

Grozioklubas.lt 

Dalintis:

Komentarai (0)

  • Jūsų vardas*
  • Jūsų komentaras*

 

 

Sprendimas: UAB Interprekyba
© 2013 Grozioklubas.lt.