Tapkime Facebook draugėmis!
Pažadame konkursus, naudingus grožio ir mados patarimus, stiliaus idėjas ;)
Titulinis Grožis

Kaip sulieknėti, kai norisi valgyti?

2012-01-29

Kaip sulieknėti, kai nori valgyti? Iš tikrųjų sulieknėti yra pakankamai didelė problema, o taip pat kai kurioms ir pastorėti. Mokslas labai stengiasi padėti abiems pusėms.

Tačiau visgi, matyt, sudėtingiausia yra toms, kurios nori numesti svorio, bet niekaip negali nugalėti alkio jausmo. Šiame straipsnyje Jums pateiksime kelis puikius patarimus, kurie padės susidoroti su šia problemėle.

Pirmiausia turite stengtis niekada nevalgyti stovėdama, kadangi kai yra valgoma stovint, tuomet suvalgoma žymiai daugiau.

Patariama taip pat prieš valgį išgerti stiklinę pomidorų sulčių arba mineralinio vandens. Tai Jums padės ilgiau išlaikyti sotumo jausmą.

Beje, turite žinoti, kad kava skatina apetitą, todėl reikėtų apsiriboti dviem kavos puodeliais per dieną. Kava turėtų būti be cukraus.

Apetitą numalšinti gali padėti ir skiltelė česnako. Tik nebijokite kvapo. Jūs galite tiesiog praryti česnako skiltelę net jos nekramčiusi. Česnakas savo ruožtu ne tik apetitą padės numalšinti, bet taip pat ir sunaikins ligas sukeliančius mikrobus.

Jeigu jaučiate itin stiprų alkio jausmą, tokiu atveju patariama tiesiog suvalgyti vieną šaukštą pieno miltelių.

Taip pat patariama ir obuolius valgyti su viskuo. Tai reiškia, kad ir su obuoliuose esančiomis sėklomis. Šiose sėklose yra jodo, kuris, kaip žinia, slopina norą valgyti.

Toms moterims, pas kurias yra iš tikrųjų didelis alkio jausmas, rekomenduojama valgyti ne tris, o penkis kartus per dieną. Be abejo, geriausia yra tai, kas suvalgoma per tris kartus išskaidyti tiesiog į penkias dalis. Jeigu vis tiek jaučiatės alkana, tuomet labai nepanikuokite ir išgerkite stiklinę kefyro arba jogurto.

Be abejo, turite žinoti, kad visuomet privalote pavalgyti pusryčius. Pusryčiai skatina medžiagų apykaitos sistemą, skatina riebalų deginimą. Jeigu vis dėlto nespėjate pavalgyti pusryčių, tuomet turite žinoti, kad medžiagų apykaitos lygis sumažėja 5%. Ryte valgant avižinius dribsnius, jogurto ir vaisių yra optimaliai subalansuojamas baltymų/ angliavandenių santykis, o taipogi stabilizuojasi ir medžiagų apykaita. Be to, baltymus patariama vartoti prieš kiekvieną valgį. Baltymai ne tik suteikia sotumo jausmą, tačiau taip pat skatina ir medžiagų apykaitą.

Be to, reikia pridurti, jog geriausia yra avižinę košę virti su pienu.

Grozioklubas.lt

Dalintis:

Komentarai (1)

  • Jūsų vardas*
  • Jūsų komentaras*
* Jonas  2012-01-29
Kaip matau kas rase straipsni visai nenusimano apie mityba :D ir kaip jums leidzia rasyti straipsnius, jei taip valgyti kaip jus cia patariat tai skrandi greit susigadins visos skaitytojos. Susipazinkit su skysciu isisavinimu kodel juos patariama gerti 15-30m pries maisto vartojima? o gal todel, kad jie virsikinimo trakte ilgai neuzsilaiko 10min ir su savim issinesa skrandzio rugsti. valgant taip cesnaka sudirginsit ne tik gleivine, bet ir uzsidirbsit opa :D na ir daug kitu niuansu

 

 

Sprendimas: UAB Interprekyba
© 2013 Grozioklubas.lt.