Tapkime Facebook draugėmis!
Pažadame konkursus, naudingus grožio ir mados patarimus, stiliaus idėjas ;)
Titulinis Grožis

Kaip išsaugoti norimą kūno svorį?

2011-10-21

Šiandien galite rasti itin daug patarimų, kaip reikėtų numesti svorio ar netgi priaugti. Visgi, jei Jūs džiaugiatės savo svoriu ir norite visuomet jį išlaikyti tokį, koks yra dabar, tada Jums bus pravartu sužinoti apie tai, kas padeda kūno svoriui nekisti.

Kaip žinia, viršsvorio kaltininkė dažniausiai būna prasta, nesubalansuota mityba. Ypač svoriui kenkia tie „greitieji“ užkandžiai, kuriuos valgote per dieną. Jei žiūrite televizorių ir kertate saldainius vienas po kito, vėliau dar įsimetate kokį sausainuką, tai ilgainiui Jums gali „padovanoti“ nereikalingus kelis kilogramus.

Ne paslaptis yra ir tai, kad dažniausiai valgoma net ir tada, kai nėra ką veikti arba štai akys ima ir pamato kažką gardaus. Valgyti lyg ir nesinori, bet imate ir suvalgote vieną kitą papildomą skanų kąsnį. Taip besielgiant, išsaugoti stabilų kūno svorį gali būti ypač sunku. Valgydama, kai nesate alkana, Jūs tiesiog gaunate papildomų kalorijų, kurios skatina svorio augimą.

Jeigu norite, kad svoris visuomet išliktų stabilus, tuomet pirmiausia turite valgyti tik tada, kada tikrai jaučiate, jog norite valgyti. Jei neturite laiko prisėsti ir normaliai pavalgyti, tada tiesiog turėkite visuomet su savimi vandens ir gerkite jį, kol turėsite galimybę normaliai pavalgyti. Taip pat patariama išgerti juodosios ar žaliosios arbatos su citrina, šviežių sulčių. Prieš maistą išgerti skysčiai suteikia šiek tiek sotumo ir tada Jūs suvalgote mažiau maisto,  nepersivalgote.

Skaniai kepta višta, bulvytės, rūkyta mėsa, šokoladas, ledai, bandelės ir pan., taip pat gali Jums kliudyti išlaikyti dailias kūno linijas, todėl patartina tokio maisto vengti. Be abejo, visiškai jo atsisakyti nebūtina, tiesiog nereikėtų juo piktnaudžiauti.

Grozioklubas.lt

Dalintis:

Komentarai (0)

  • Jūsų vardas*
  • Jūsų komentaras*

 

 

Sprendimas: UAB Interprekyba
© 2013 Grozioklubas.lt.