Tapkime Facebook draugėmis!
Pažadame konkursus, naudingus grožio ir mados patarimus, stiliaus idėjas ;)
Titulinis Grožis

Kai naktį kankina alkis…

2011-12-24

Yra daug vyrų ir moterų, kurie dieną maitinasi sveikai, nepersivalgo, tačiau naktį slapčia keliasi iš lovos ir traukia link šaldytuvo… O tada valgo viską iš eilės kiek telpa. Viso to kaltininkas paprastai būna stresas, o maistas - saldumynai - ypatingai gerai geba nugalėti stresą, kadangi jų suvalgius išsiskiria “laimės hormonas” - serotoninas.

Tačiau yra nemažai priemonių ir gudrybių, kurias vertėtų išmėginti, norint atsikratyti naktinio valgymo:

Per dieną valgykite 5 kartus, nepraleiskite nė vienos porcijos ir nepamirškite, kad porcijos turi būti nedidelės.

Reikia valgyti neriebiai. Jei dieną užvalgysite riebiai, tai naktį baisiausiai užsinorėsite valgyti dar riebiau. Taip yra todėl, kad riebalai organizme skatina galanino gamybą, kuris sukelia norą valgyti dar riebiau.

Kas rytą būtinai sočiai ir sveikai papusryčiaukite. Jei ryte nepusryčiausite, organizmas jums būtinai “atsikeršys”.

Nepatartina pernelyg vėlai vakarieniauti, o vakarienė turėtų būti lengva ir sveika.

Niekuomet negerkite daugiau kaip vienos taurės vyno ar vėlai vakare nevalgykite daug saldumynų, nes tai tik sužadins jūsų alkį.

Svarbu gerai išsimiegoti. Neišsimiegojęs ir pervargęs žmogus mėgsta maisto trūkumą kompensuoti prisivalgydamas.

Venkite namuose turėti nesveikų, kaloringų maisto produktų.

Po vakarienės, prieš miegą, gerai būtų lengvai pajudėti, pavyzdžiui, pasivaikščioti.

Prieš eidami miegoti, suvalgykite obuolį. Svarbu gerai sukramtyti kiekvieną kąsnį. Tikimybė, kad naktį prisivalgysite ar kimšite kas papuola, sumažės.

Dalintis:

Komentarai (1)

  • Jūsų vardas*
  • Jūsų komentaras*
* margo  2012-01-11
Obuolį prieš miegą??? Angliavandenį prieš miegą??? Durniai.... Tik sorio priaugsit nuo tokių "obuoliukas prieš miegą - nieko baisaus".

 

 

Sprendimas: UAB Interprekyba
© 2013 Grozioklubas.lt.