Tapkime Facebook draugėmis!
Pažadame konkursus, naudingus grožio ir mados patarimus, stiliaus idėjas ;)
Titulinis Grožis

Kada maistas nekenkia figūrai?

2011-12-18

Norint numesti svorio visai nebūtina kiauras dienas prakaituoti sporto salėje, badauti ar atsisakyti smagių susibūrimų su draugais prie šventinio stalo.

Kada maistas nekenkia figūrai?
photl.com nuotr.

Pirmiausia reikia pabrėžti, jog esant norui keisti savo senus mitybos įpročius, svarbu visa tai pradėti daryti palaipsniui, neskubant. Sveika mityba turi tapti malonia Jūsų gyvenimo dalimi, o ne prievole. Visa tai ilgainiui Jums padės ne tik atsikratyti nereikalingų kilogramų, tačiau taip pat padės išsaugoti didžiausią turtą – sveikatą. Beje, pasiekti norimos figūros idealą galite su taisyklingu produktų vartojimu, taip pat ir suderinusi tinkamą, pastovų laiką, skirtą valgiui.

Taigi, pirmiausia Jūs niekada neturėtumėte atsisakyti pusryčių, kadangi ryte pavalgyti itin svarbu. Jeigu visgi nepapusryčiaujate, tuomet per pietus greičiausiai pulsite valgyti viską, kas pasitaiko po ranka, kad tik numalšintumėte alkį. Taip daryti yra negerai. Tokiu atveju, cukraus kiekis Jūsų kraujyje dienos bėgyje bus itin mažas, būtent tai ir sukelia riebalų susidarymą, o tai savo ruožtu ilgainiui atsiliepia figūrai. Todėl geriau pavalgyti ryte ir per pietus nepersivalgyti.

Gerai būtų, jei Jūsų mityboje neliktų vietos bandelėms, riebiam šokoladui ir kitiems, ne itin naudingiems saldėsiams. Patariama savo mitybą geriau praturtinti ryžiais, neatsisakykite duonos. Rekomenduojama daugiau vartoti produktų, kuriuose yra pakankamai daug baltymų. Todėl nevenkite mėsos, žuvies, kiaušinių, taip pat daržovių, pupelių, kviečių, avižų, kukurūzų. Be abejo, neleiskite sau atsisakyti skaniausių vaisių. Bus labai naudinga, jeigu taip pat nepamiršite ir šių produktų: šparaginių pupelių, brokolių, žiedinių kopūstų. Patariama rinktis alyvuogių aliejų, avokadą bei riešutus.

Atkreipkite dėmesį į porcijos dydį. Maisto lėkštėje neturėtų būti daug. Pvz, pasirinktos mėsos ar riebesnės žuvies gabaliukas neturėtų būti didesnis už Jūsų delną. Kita lėkštės pusė turėtų būti užpildyta garnyru: vieną jos skiltį skirti daržovėms, o kitą pasirinktiems angliavandeniams (pvz., ryžiams ar pan.). Svarbu pridurti, kad angliavandenių turėtų būti mažiau nei daržovių. Todėl saikingai viską sunormuokite, nes kitaip atsikratyti nepageidautino svorio gali būti tikrai labai sunku.

Siūloma visą dienos maistą padalinti į mažas porcijas ir valgyto po mažiau, bet dažniau. Valgant būtent taip Jūs apsaugosite save nuo nereikalingų kalorijų. Dar svarbu atkreipti dėmesį į tai, ką geriate. Dažniau pasimėgaukite žaliąja arbata, kuri greitina medžiagų apykaitą ir kontroliuoja reikiamą cukraus kiekį kraujyje – visa tai užtikrina gera virškinimą, taip pat teigiamai veikia širdį, kraujagysles ir nervų sistemą.

Grozioklubas.lt

Dalintis:

Komentarai (0)

  • Jūsų vardas*
  • Jūsų komentaras*

 

 

Sprendimas: UAB Interprekyba
© 2013 Grozioklubas.lt.