Tapkime Facebook draugėmis!
Pažadame konkursus, naudingus grožio ir mados patarimus, stiliaus idėjas ;)
Titulinis Grožis

Apgauk alkį, arba kaip nevalgyti po 18 valandos

2011-10-03

Nevalgyti vakarais rekomenduoja dauguma dietologų. To daryti nereikėtų, net jeigu ir nesilaikote jokių specialių dietų, nes vakare visi procesai organizme sulėtėja, pasiruošia miegui, o valgymas tai tik išbalansuoja. Taigi pateikiame kelis puikius patarimai, kurie padės susilaikyti nuo prisivalgymo prieš miegą.

Apgauk alkį, arba kaip nevalgyti po 18 valandos
photl.com nuotr.

Iš karto pridursime, jog badauti ir visai nieko nevalgyti tikrai nereikia net ir vakare. Jei pavakarieniavote  ir vis tiek jaučiate alkį, tuomet suvalgykite jogurto indelį arba išgerkite stiklinę kefyro. Vaisių valgyti vakarais nepatariama, nes juose yra nemažai angliavandenių, o šiuos rekomenduojama valgyti pirmoje dienos pusėje.

Eidama į darbą, visuomet pasiimkite su savimi užkandžių, pvz., sūrio, duonos, vaisių, džiovintų vaisių, nevenkite užkrimsti ir riešutų. Jie padės Jums ilgiau jaustis sočiai, be to, galėsite visada užkąsti ir darbui einant į pabaigą, tuomet grįžusi namo, tikrai nesijausite alkana.

Numalšinti alkį taip pat gali padėti žalioji, žolelių arbatos. Beje, visuomet galite užkrimsti moliūgų sėklų, kurios yra itin naudingos organizmui bei, svarbiausia, turi mažai kalorijų. Turėtumėte žinoti ir tai, jog paskutinio dienos valgio metu reikėtų pasistengti nenaudoti pernelyg daug prieskonių, nes šie kelia apetitą. Dar vienas alkio malšinimo būdas - gulėjimas karštoje vonioje. Gali nuskambėti juokingai, bet vakare verčiau šiek tiek anksčiau išsivalykite dantis, tada tiesiog automatiškai suveikia refleksas, kad išvalius dantis valgyti jau negalima.

Jeigu vistiek neapleidžia mintys apie maistą, tuomet geriau nukreipkite jas kur kitur, pvz., į sportą. Išbėkite pamankštinti savo kojeles bent porą minučių, taip pat galite atlikti kelis pratimus, užsiimkite joga, o jei nenorite fizinės veiklos, tada tiesiog išeikite pasivaikščioti. Tai tikrai išeis į naudą - įkvėpsite gryno oro prieš miegą, taip ir pailsėti seksis kur kas geriau.

Realus faktas yra tas, kad dažniausiai valgoma, kai jaučiamas jaudulys, nerimas (be abejo, kai kurioms būna priešingai ir kaip tik nesinori valgyti) arba tiesiog nėra kuo užsiimti. Todėl būtinai turite rasti sau veiklos. Puikiai tiks kokio įdomaus filmo peržiūra, skaitymas ir pan. Beje, jei visgi esate iš tų, kuri valgo, kai nervinasi, tada pasistenkite geriau nebėgti nuo savo susinervinimo kaltininko, o paimkite ir išanalizuokite savo problemą.

Jei kyla noras valgyti naktį, pasistenkite geriau tokio noro neišpildyti, palaukite ryto. O naktį geriau išgerkite mineralinio vandens, pomidorų sulčių arba vandens su citrinos griežinėliais.

Dar vienas dalykas, kuris gali sulaikyti nuo prisivalgymo prieš miegą – noras išlikti gražiai, lieknesnei. Tik pagalvokite, kaip lengvai jausitės pabudusi ryte, net ir nuotaika bus kur kas geresnė. Be to, Jums tikrai nereikia atsisakyti mėgstamų patiekalų, tiesiog pasimėgaukite jais dieną, žinoma persivalgyti vistiek nereikėtų.

Grozioklubas.lt

Dalintis:

Komentarai (0)

  • Jūsų vardas*
  • Jūsų komentaras*

 

 

Sprendimas: UAB Interprekyba
© 2013 Grozioklubas.lt.