Tapkime Facebook draugėmis!
Pažadame konkursus, naudingus grožio ir mados patarimus, stiliaus idėjas ;)
Titulinis Grožis

Testas: Kaip išsirinkti tinkamą dietą?

2012-06-27

Paskutiniuoju metu galima rasti pačių įvairiausių dietų: japonišką, prancūzišką, anglišką – tai rodo, kad apie dietas galvoja įvairiose pasaulio šalyse. Tačiau stebuklų nebūna ir sulieknėti nėra taip paprasta. Iš pradžių reikia morališkai tam pasiruošti, pakeisti gyvenimo būdą, pasirinkti teisingą mitybą, kuri ir leis jums sulieknėti ir palaikyti organizme reikalingų mineralų ir vitaminų balansą.

Testas: Kaip išsirinkti tinkamą dietą?

Kiekvienas žmogus individualus, todėl bendros rekomendacijos renkantis dietą visiems dalinti nereikėtų. Kiekvienas turi savo ypatumų ir negalavimų. Todėl nereikėtų aklai sekti bendromis rekomendacijomis. Taigi, kaip reiktų rinktis dietą, kad ji nebūtų žalinga jūsų sveikatai ir padėtų numesti nereikalingus kilogramus.

Visų pirma, renkantis produktus dieta turėtų būti įvairi ir subalansuota. Joje neturėtų trūkti vaisių, daržovių, mėsos ir žuvies, pieno produktų. Monodietas galima naudoti tik iškrovos dienomis. Produktų kaloringumas turi atitikti organizmo energijos ištekliams, vadinasi, moterims – ne mažiau nei 1500 kkal, o vyrams – ne 2000 kkal. Paros baltymų kiekis turi būti ne mažiau nei 50 g per dieną, riebalų – 70 g, o angliavandenių – 200 g.

Antra, svarbus momentas yra, kiek kilogramų numetama per savaitę – rekomenduojama ne daugiau nei 600 g per savaitę. Ir tai yra garantija, kad papildomi kilogramai negrįš, kai dieta pasibaigs. Jei kankinate save griežta dieta, organizmas „įjungia“ apsauginę reakciją, ir riebalai kaupiasi kaip atsargos.

Dieta turėtų būti ir skani, nes tik taip jūs ją ištversite. Ją pradėti galima tik tuo atveju, jei esate sveiki. Jei turite chroniškų susirgimų, mitybą turi rekomenduoti tik gydytojas.

Trečia, labai svarbu nusiteikti dietai morališkai, jūs turite tikėti rezultatu ir suprasti, kad rezultatų siekimas pareikalaus jūsų pastangų.

Pradėti ir pabaigti dietą reiktų palaipsniui. Nereikėtų naikinti visų maisto atsargų šaldytuve tik dėl to, kad rytoj to maisto negalėsite valgyti. Per kelias dienas iki dietos mažinkite valgomų produktų.

Ir jokiais būdais netęskite dietos, jei jaučiate, kad savijauta blogėja: lydi silpnumas, skausmai, galvos svaigimas.

Kad teisingai išsirinktumėte svorio mažinimo programą, atsakykite į šiuos klausimus:

1. Ką jaučiate maistui?

A. Labai svarbus mano gyvenime, aš juo mėgaujuosi;
B. Valgau, kai nuobodžiauju arba nervinuosi;
C. Valgio ruošimas šeimai sunkina lieknėjimo pastangas;
D. Aš – organizuotas žmogus ir visuomet susidarau mitybos planą, perku produktus pagal sąrašą;
E. Aš turiu valgyti tai, ką mėgstu.

2. Kas jums padeda lieknėti?

A. Gerai atrodyti ir jaustis sveikai;
B. Man labai svarbus kitų žmonių pavyzdys;
C. Bandžiau mesti svorį, tačiau neradau tinkamo būdo, kuris suteiktų man norimą rezultatą;
D.    Mažiau valgyti ir pradėti sportuoti;
E. Sudėtingos sistemos – griežta produktų atranka ir kalorijų skaičiavimas, tačiau tai vargina.

3. Koks atsakymas charakterizuoja jūsų santykį į lieknėjimą?

A. Dieta turi taikytis prie mano gyvenimo, o ne atvirkščiai;
B. Man būtinas bendraminčių palaikymas;
C. Jei aš nematau greito varianto, man pradingsta noras;
D. Aš laiminga tol, kol užsisega mano drabužiai ir man nereikia apie tai galvoti;
E. Negaliu pakęsti moteriškų plepalų, kur nerimstama ir šnekama tik apie tai, kaip sukūsti.

4. Kas sustabdo jus norint numesti svorio?

A. Pastovus kalorijų skaičiavimas nedera prie mano gyvenimo būdo;
B. Aš per daug valgau, kai būnu vakarėlyje, nes negaliu susilaikyti;
C. Niekada nenumetu tiek, kiek noriu, kad turėčiau stimulą tęsti dietą;
D. Aš nesu įsitikinusi, kad pradėjus normaliai maitintis, nepradėsiu vėl priaugti svorio;
E. Nenoriu jaustis taip, lyg visuomet laikyčiausi dietos.

Suskaičiuokite, kokių raidžių jūs surinkote daugiausiai. Rezultatas padės jums išsirinkti patį optimaliausią mitybos planą.

Daugiausiai A. Šeimos nariai, asmeniniai reikalai ir darbas užima svarbiausią vietą jūsų gyvenime, todėl dieta turi pritapti prie jūsų grafiko. Pabandykite nuo porcijų mažinimo bent vienu kąsniu. Jums tiktų Viduržemio dieta, taip pat nepamirškite kūno dizaino treniruočių.

Daugiausiai B. Jums būtinas palaikymas, jums būtini bendraminčiai. Išsirinkite laiką, kai turite dvasinę pusiausvyrą. Būkite pasiruošę, kad dieta neturės greitų rezultatų. Planuokite savo racioną, kad užtikrintumėte pasiektą rezultatą. Ir išmokite save apdovanoti už bet kokią sėkmę, net ir pačią smulkiausią.

Daugiausiai C. Jums reikalingas artimųjų palaikymas ir vis trūksta ryžto. Pasikliaukite šeimos narių palaikymu. Kadangi jums reikalingas greitas rezultatas, pabandykite ekspres–dietas: obuolių, grikių, kefyro. Tik nepamirškite gerti daug vandens.

Daugiausiai D. Nereikėtų smarkiai sumažinti maisto kiekio, o taip pat ir įvesti kardinalių pokyčių savo mityboje. Jums būtina tiksliai nusistatyti mitybos tvarkaraštį ir susidaryti planą. Svarbiausiai, kad jis būtų įveikiamas. Pabandykite užsivesti mitybos dienoraštį. Ir nepamirškite įjungti į grafiką tam tikrų nukrypimų.

Daugiausiai E. Jūs neturite nei noro, nei laiko laikytis dietos, skaičiuojant kalorijas. Jūs nesiruošiate atsisakyti savo mėgiamų patiekalų. Jums reikia nedideli, bet pastovūs gyvenimo mitybos pokyčiai. Nors tai neduos labai greitų rezultatų, bet jie bus patikimi. Kasdien jūsų skonis keisis, daugiau judėkite ir mažinkite porcijas – ir taip pradėsite gyventi kitaip. 

Grozioklubas.lt

Dalintis:

Komentarai (0)

  • Jūsų vardas*
  • Jūsų komentaras*

 

 

Sprendimas: UAB Interprekyba
© 2013 Grozioklubas.lt.