Tapkime Facebook draugėmis!
Pažadame konkursus, naudingus grožio ir mados patarimus, stiliaus idėjas ;)
Titulinis Grožis

Startas sveikam maistui!

2011-04-25

Kas pasakė, kad sveikai maitintis yra nuobodu?

Startas sveikam maistui!

Sveikas, maistingas, skanus, šviežias maistas padės Jums pasiekti norimą svorį. Pateiksime Jums naujausią tyrimų informaciją apie sveikatingumą bei maistingumą. Sveikai maitintis yra pati svarbiausia sudedamoji gyvenimo dalis. Būtent taip turėtumėte maitintis, jei norite gyventi ilgiau bei sveikiau.

Jei jau nusprendėte keisti savo mitybos įpročius, turėtumėte žinoti jau, kad pirmiausia reikia įtraukti į savo maisto racioną vaisius ir daržoves. Jie yra labai svarbi sveikos mitybos dalis. Vaisiuose bei daržovėse yra gausu vitaminų, antioksidantų, maistingų medžiagų. Būtent tai padės Jums atsikratyti nepageidaujamo svorio bei suteiks pakankamai energijos. Šių gerybių yra gausus pasirinkimas, todėl mėgaukitės labiausiai patinkančiais vaisiais bei daržovėmis. Kita svarbi mitybos dalis – liesa mėsa, žuvis, pupelės. Valgydama šiuos produktus gausite pakankamai baltymų, kurie padės išlaikyti sotumo jausmą ir bus puikus kelias gauti cinko ir omega-3 riebalų rūgščių. Stenkitės vengti perdirbtų maisto produktų, cukraus, miltų, kurie nepasižymi didele maistine verte bei suteikia nereikalingų kalorijų.

Dar vienas svarbus aspektas – porcijų dydis. Nesvarbu, kaip sveikai valgote, jei valgote per daug bus sunkiau išlaikyti ir norimą svorį. Gera naujiena yra ta, kad Jums visai nebūtina skaičiuoti kiekvieno kąsnio, kuris patenka iš Jūsų lėkštės į burną. Tiesiog maistą lėkštėje paskirstykite taip, kad pusę jo sudarytų daržovės, ketvirtadalis baltymų ir ketvirtadalis angliavandenių. Lėkštę patartina rinktis vidutinio dydžio, tačiau ne per didelę.

Šiandien galite rasti gausybę receptų, skirtų būtent sveikai besimaitinančioms moterims. Todėl nepamirškite vartoti įvairius, maistingus maisto produktus, kurie padės ne tik Jums gerai jaustis, tačiau ir atsikratyti nereikalingų kilogramų bei, žinoma, nepamirškite atsižvelgti ir į porcijos dydį. Svarbiausia nepersivalgyti!

Grozioklubas.lt 

Dalintis:

Komentarai (0)

  • Jūsų vardas*
  • Jūsų komentaras*

 

 

Sprendimas: UAB Interprekyba
© 2013 Grozioklubas.lt.