Tapkime Facebook draugėmis!
Pažadame konkursus, naudingus grožio ir mados patarimus, stiliaus idėjas ;)
Titulinis Grožis

Ruošiamės vasarai: patarimai norinčioms sulieknėti

2013-05-12

Iki vasaros liko visi nedaug laiko. Kiekviena moteris nori atrodyti kuo gražiau, tačiau svarstyklės ne visuomet rodo tai, ką norėtumėme pamatyti. Žinoma, žiema dažniausiai palieka savo „pėdsaką“ – papildomus kelis kilogramus, kurių tikrai nepageidaujame. Tai – visiškai normalu, tačiau kaip greičiau atsikratyti nepageidaujamo svorio?

Ruošiamės vasarai: patarimai norinčioms sulieknėti

Žinoma, jokia dieta nepadarys didelių stebuklų, tačiau atsikratyti kelių kilogramų tikrai įmanoma, nealinant savęs varginančiomis dietomis. Pateiksime 10 patarimų, kuriais vadovaujantis atėjus vasarai jausitės labiau pasitikinčios savimi, kai paplūdimy teks nusimesti drabužius:

1. Prieš kiekvieną valgį išgerkite stiklinę vandens – nesijausite tokia alkana, ir nesuvalgysite tiek daug, kiek atrodys, kad norėtųsi. Jei pajaučiate alkį – išgerkite stiklinę vandens, kartais organizmas mums siunčia klaidingus signalus, neskirdamas alkio nuo troškulio.

2. Į vandenį įspauskite citrinos sulčių – gerkite tiek ryte, tiek prieš valgį.

3. Laikykitės atokiau nuo greito maisto užkandinių. Vietoj mėsainių, picų ir kitokio greito maisto rinkitės tirštą trintų daržovių sriubą – nuo jos tikrai pasijausite sočios.

4. Išsirinkite Jums tinkamą sportavimo būdą. Jei nepatinka treniruokliai, rinkitės aerobiką ar baseiną. Pasikvieskite draugę ir eikite kartu pabėgioti. Jei turite šunį, skirkite jam daugiau laiko – išeikite į lauką ilgiems pasivaikščiojimams ar kartu pabėgiokite.

5. Valgykite dažniau, bet mažesnėmis porcijomis.

6. Įsigykite indus, kurių tūris optiškai atrodo didesnis nei yra iš tiesų – taip atrodys, kad suvalgote daugiau nei iš tiesų, ir greičiau pajusite sotumą.

7. Atsisakykite saldumynų. Desertui rinkitės šviežias uogas ar šviežius vaisius. Jei negalite atsispirti šokoladui, rinkitės juodąjį – jis maistingesnis nei pieniškas bei turi mažiau kalorijų.

8. Valgykite sriubas. Jos turėtų būtipagrindiniu patiekalu. Išsivirkite tirštą vištienos, cukinijų ar pievagrybių sriubą – nuo sriubos jos pajausite sotumą.

9. Nebadaukite. Greitai numestas svoris  labai greitai grįžta atgal, o kartais – ir su kaupu.

10. Bent kartą per savaitę pasidarykite iškrovos dieną: tai padės ne tik lieknėti, bet ir išsivalyti organizmą nuo toksinų.

Nepamirškite, kad turint noro – viskas įmanoma, tačiau saugokite savo brangiausią turtą – sveikatą. Neverta savęs alinti dietomis, svorį derėtų mesti pamažu – taip, tikėtina, kilogramai greitai nesugrįš.

Grozioklubas.lt

Dalintis:

Komentarai (0)

  • Jūsų vardas*
  • Jūsų komentaras*

 

 

Sprendimas: UAB Interprekyba
© 2013 Grozioklubas.lt.