Tapkime Facebook draugėmis!
Pažadame konkursus, naudingus grožio ir mados patarimus, stiliaus idėjas ;)
Titulinis Grožis

Nori gražios figūros? Valgyk pusryčius!

2012-07-20

Ne veltui liaudies išmintis byloja, kad pusryčius reikia suvalgyti pačiam, pietus pasidalinti su draugu, o vakarienę atiduoti priešui. Ir iš tikrųjų jūsų figūra priklauso ne tik nuo maisto produktų, bet ir nuo to, kada jūs juos valgote.

Nori gražios figūros? Valgyk pusryčius!

Pusryčiai vietoj vakarinės pilvo šventės

Juk ne viena esate neatsilaikius nuo vakarinio apsivalgymo, kuris ir neleidžia žmonėms laikytis sveikos mitybos principų bei tokių būdu normalizuoti savo svorį. Ši priežastis slypi ir rytiniame optimizme.

Esmė ta, kad rytais žmonėms netrūksta noro teisingai maitintis ir jie savanoriškai ima laikytis dietos. Todėl suvalgo lengvą pusrytį arba iš viso jo nevalgo. Todėl tai tampa pagrindinė vakarinio valgymo priežastimi. Mokslininkai netgi yra paskaičiavę, kad alkio jausmas didėja kas valandą, o maisto naudingumas krenta 1,7 procentais.

Tyrimo rezultatai parodė, kad kuo sveikesni buvo pusryčiai, tuo žalingesnį maistą jie valgydavo vakarais. Rytiniame tiriamųjų racione buvo avižinė košė, daržovių salotos arba įvairių grūdų duona. Per pietus alkis sustiprėdavo, ir savanoriai mielai sukirsdavo didelę porciją bifštekso su makaronais. Vakare prasidėdavo „pilvo balius“ – namuose žmonės atsipalaiduodavo po darbų ir mėgaudavosi bandelėmis su kava.

Ir viso šito kaltininkas – alkio hormonas grelinas. Jei manote, kad alkį galima pergudrauti – jūs klystate: jį galima numalšinti, tačiau atėjus laikui jis pareikalaus savo kalorijų dozės. Todėl užėjus vakariniam alkiui, žmogus nesustos – jis paprasčiausiai prisivalgys.

Mokslininkai teigia, kad jokiais būdais negalima riboti dienos maisto racione pirmoje dienos pusėje, valgant tik mažai kaloringus produktus. Jokio teigiamo efekto taip nesulauksite – greičiau, atvirkščiai.

Norėdami kontroliuoti greliną, reikia ne tik teisingai maitintis, bet maisto produktus subalansuoti. Reikia, kad jūsų organizmui netrūktų baltymų, riebalų ir angliavandenių. Daugiausiai turėtų būti baltymų, todėl pusryčiams rekomenduojama valgyti kiaušinius, varškę arba sūrį. O per pietus nevengti mėsos ar žuvies.

Desertas iš ryto: ne tik galima, bet ir reikia!

Mokslininkai nustatė, kad padėti lieknėjančioms gali... saldūs pusryčiai. Desertas pirmoje dienos pusėje leidžia ne tik pasijusti pasakiškai, bet ir leidžia vėliau neprisivalgyti. Mokslininkų darytame eksperimente dalyvavo 200 žmonių, kurie kenčia nuo antsvorio.

Savanorius perskyrė į dvi grupes pagal skirtingas dietas. Abi dietos sudarė po 1600 kkal vyrams ir 1400 kkal moterims. Pirmajai grupei pusryčiams siūlydavo bandeles (600 kkal), antroji grupė gaudavo šiek tiek daug maisto per antrąjį maitinimą.

Pasirodo, kad tie, kas laikėsi „saldžiosios dietos“, mažiau kentėjo dėl maisto ribojimo. Jiems taip pat pavykdavo išsaugoti ir savo pasiekto naujo svorio rezultatą.

Mokslininkai teigia, kad suvalgius ryte desertą grelino lygis nukrenta dvigubai. Taip pat pusryčių metu gautų baltymų kiekio užtenka visai dienai tiek, kad žmogus neužkandžiautų.

Grozioklubas.lt

Dalintis:

Komentarai (0)

  • Jūsų vardas*
  • Jūsų komentaras*

 

 

Sprendimas: UAB Interprekyba
© 2013 Grozioklubas.lt.