Tapkime Facebook draugėmis!
Pažadame konkursus, naudingus grožio ir mados patarimus, stiliaus idėjas ;)
Titulinis Grožis

Kultūrizmo dietos planas moterims

2011-04-23

Mityba yra svarbus veiksnys, kai kalbama apie kultūrizmą. Moterys ir vyrai kultūristai turi treniruotis ir valgyti skirtingai, nes jų kūno raumenų formavimas yra kitoks. Moterų organizmo riebalų apykaita nėra greita, priešingai nei vyrų.

Kultūrizmo dietos planas moterims

Dar galima pridurti, kad dailiosios lyties atstovių organizmas negamina testosterono. Moterims paprastai yra sudėtingiau formuoti raumenų masę, todėl jos turi maitintis, atsižvelgdamos į savo genetiką.

Maitinimosi dažnumas

Tipiškas maitinimosi planas daugeliui moterų yra valgymas maždaug tris kartus per dieną, taip pat nepamirštant ir užkandžių. Užkandžius patartina valgyti du kartus tarp valgių. Taip kiekviena moteris gali išlaikyti savo tinkamą svorį. Moterims kultūristėms, kurios nori užsiauginti raumenų masę, reikia valgyti bent šešis valgius per dieną, kurie turėtų pakankamai baltymų, angliavandenių bei riebalų, be abejo, nereikėtų pamiršti vaisių ir daržovių. Valgyti reikėtų kas tris valandas.

Baltymai

Jūsų dieta turėtų sudaryti apie 40procentų baltymų. Todėl rekomenduojama valgyti vištieną, žuvį bei kitus produktus, kuriuose galima rasti baltymų. Geri baltymų šaltiniai yra tunas, kiaušinių baltymai, liesa malta jautiena, vištienos krūtinėlė, kepsniai bei krevetės. Nepamirškite, kad Jūsų organizmui reikia visuomet išlaikyti pastovų baltymų kiekį, todėl kas kartą valgydama suvartokite tokį patį kiekį baltymų.

Angliavandeniai

Angliavandeniai Jums suteiks reikalingos energijos, kuri yra itin reikalinga treniruočių metu. Apie 40proc. dietos turi sudaryti angliavandeniai. Kaip ir visose tipinėse maitinimosi programose, daugiau angliavandenių patartina suvartoti pirmoje dienos pusėje, o kitą kartą valgant jų jau suvartoti mažiau. Todėl angliavandenius reikia su kiekvienu valgiu laipsniškai mažinti. Suvartoti angliavandeniai pirmoje dienos pusėje leis Jūsų organizmui gauti pakankamai energijos, kuria galėsite realizuoti dienos eigoje. Ypač rekomenduojama angliavandenius vartoti prieš treniruotę, jei norite geresnių rezultatų.

Riebalai

Aukštos kokybės riebalai turi būti kiekvienos kultūristės mitybos dalis. Apie 20proc. Jūsų dietos reikėtų, kad sudarytų riebalai. Tai gali būti alyvuogių aliejus, saulėgrąžų aliejus, riešutų sviestas, avokadai bei riešutai. Patartina rinktis maisto produktus su mažesniu kiekiu riebalų ir cholesterolio, kadangi moterų organizmas yra linkęs kaupti riebalus.

Papildai

Papildai yra gyvybiškai svarbūs moterims, ypač toms, kurios užsiima kultūrizmu. Todėl labai svarbūs yra baltymų milteliai, glutaminas, kreatinas. Šie padeda geriau vystytis raumenims. Jums reikalingus papildus reikia vartoti kiekvieną dieną, kad organizmas gautų visas reikalingas maisto medžiagas. Taip pat patartina vartoti omega-3 riebalų rūgštis, kalcį bei vitaminą C, tiesa, su saiku. Vitaminas C gerina Jūsų imuninę sistemą,  omega-3 riebalų rūgštys palaikys sveiką širdį, o kalcis apsaugos Jūsų kaulus ir sąnarius.

Grozioklubas.lt 

Dalintis:

Komentarai (1)

  • Jūsų vardas*
  • Jūsų komentaras*
* Ruta  2013-04-14
Sveiki, norejau tik pasidometi. Pradejau vaikscioti reguliariai i sporto sale (5-6 kartus po1val.) pagal programa. Noriu suliekneti (sudeginti riebalus) ir pakelti truputi raumenu tonusa. Mano ugis 166 cm sveriu 65 kg. Riebalu apie 25% vandens 49% raumenu mases tiksliai nepamenu bet zymai didesne nei riebalu. Kaip tureciau maitintis? Labai idomu isklausyti kuo daugiau nuomoniu. Aciu.

 

 

Sprendimas: UAB Interprekyba
© 2013 Grozioklubas.lt.