Tapkime Facebook draugėmis!
Pažadame konkursus, naudingus grožio ir mados patarimus, stiliaus idėjas ;)
Titulinis Grožis

Kas trukdo sulieknėti?

2012-05-23

Lieknėjimas iš mūsų reikalauja stiprios valios, juk vardan liekno kūno mes dažnai atsisakome savo mėgstamo maisto ar produktų, keičiam mitybos režimą ir netgi gyvenimo būdą. O jei nėra rezultato, seka skaudus nusivylimas, juk, rodos, viską darėme teisingai... Mokslininkai atliko specialų tyrimą, norėdami išsiaiškinti, kas trukdo žmonėms sulieknėti, net ir laikantis pačios griežčiausios dietos. Kodėl gi tik 20 proc. žmonių sugeba sulieknėti, laikantis dietos? Štai pagrindinės priežastys, kas trukdo mums atsikratyti papildomo svorio ir verčia mus nusivilti.

Kas trukdo sulieknėti?

Pirma ir pagrindinė priežastis – netinkamas kalorijų skaičiavimas. Tarkim, jūs laikotės dietos, kurios metu per dieną galima suvartoti 1200 kcal. Dailiosios lyties atstovės kruopščiai skaičiuoja kalorijų skaičių lėkštėje ir, rodos, laikosi visų rekomendacijų. Tačiau labai dažnai pamirštama paskaičiuoti cukrų arbatoje ir nekaltą kąsnį, kai kolegė pavaišino jus savo naujai keptu pyragu. Todėl dienos metu dažnai būna suvartota 500-700 kcal daugiau nei nurodytoje dietoje. Nepamirškite fiksuoti visą maistą, kuris patenka į jūsų meniu. 

Antra priežastis – savo fizinio aktyvumo pervertinimas. Dauguma moterų mano, kad išnaudoja žymiai daugiau kalorijų nei yra iš tikrųjų. Todėl jos leidžia sau papildomą maisto porciją, naiviai tikėdamosi, kad judėdamos (sportuodamos, vaikščiodamos) „užsidirbo“ papildomam kąsniui.

Trečioji priežastis – mitybos režimo nebuvimas. Praleisdamos pusryčius moterys, kaip taisyklė, tuo džiaugiasi, nes „neprivalgė“ papildomų kalorijų. Vis dėl to, nėra ko džiaugtis. Visų pirma, nereguliarus maistas sutrikdo metabolizmą. Antra, viską, ko jūs nesuvalgėte per pusryčius, būtinai suvalgysite dienos metu: antroje dienos pusėje maisto apykaita yra lėtesnė, vadinasi, ir kalorijų deginimui jums prireiks daugiau laiko. Griežtai laikykitės mitybos režimo ir kaloringesnį maistą vartokite pirmoje dienos pusėje. Be to, naudingi užkandžiai – tai efektyvus būdas spręsti antsvorio problemą. Tik nepamirškite visko įskaičiuoti!

Miego trūkumas – ketvirtoji priežastis, kuri gadina jūsų nuotaiką žiūrint į veidrodį. Dar anksčiau mokslininkai yra įrodę, kad pilnaverčio naktinio miego trūkumas, skatina antsvorio atsiradimą. Be to, jei jūs nemiegate, greičiausiai – valgote. Tai paprasta, kaip dukart du.

Dienos ir maisto režimas – geriausias būdas išspręsti antsvorio problemas. Reguliarus miegas, reguliari mityba tuo pačiu metu nuramins jūsų organizmą. Venkite streso – ir persivalgymas dings iš jūsų gyvenimo. Dvi kitos problemos – kalorijų skaičiavimas ir fizinis aktyvumas – taip pat lengvai išsprendžiamos problemos. Kad fiksuotumėte, kiek valgote, su savimi nešiokitės mažą užrašų knygelę. Jei nenorite iš savo valgiaraščio išbraukti arbatos ar kavos, nevartokite cukraus arba sumažinkite jo kiekį. Fizinis aktyvumas gali būti matuojamas su tokiu puikiu prietaisu, kaip žingsnių matuoklis. Taip pat, nepamirškite ir apie kitas paprastas rekomendacijas, skatinančias laikytis normalaus svorio:

- Atsisakykite nenaudingų maisto produktų – dešros, tortų, traškučių, alkoholio. Atminkite, kad ir juos galima pakeisti: dešrą keisti į paruoštą mėsą ar žuvį, tortus keiskite į zefyrus ar marmeladą, alkoholį – į tonizuojančias arbatas ar kavą.
- Mažinkite porcijų dydį – bent jau ketvirčiu. Tai realus žingsnis lieknėjant, kuris tikrai nesuteiks jums diskomforto.
- Daugiau judėkite. Jei jums nepatinka darbas su svoriais, paprasčiausiai vaikščiokite, bėgiokite, važinėkite dviračiais.
- Sudarykite filmoteką iš mėgstamų meninių filmų, nusipirkite įdomių knygų. Malšinkite stresą ir kelkite sau nuotaiką pasauliniais šedevrais, o ne belgišku šokoladu.
- Bendraukite! Jau geriau išreikšti savo liūdesį ir išsišnekėti su savo draugais bei artimaisiais, nei sušlamšti iš pykčio ledų porciją. Be to, plepėjimas leidžia pamiršti savo problemas, malšina stresą. Ir tai įrodyta.

Grozioklubas.lt
 

Dalintis:

Komentarai (0)

  • Jūsų vardas*
  • Jūsų komentaras*

 

 

Sprendimas: UAB Interprekyba
© 2013 Grozioklubas.lt.