Tapkime Facebook draugėmis!
Pažadame konkursus, naudingus grožio ir mados patarimus, stiliaus idėjas ;)
Titulinis Grožis

Kaip sveikai mesti svorį?

2011-03-22

Svoris – amžina problema daugeliui moterų. Visos nori būti gražios bei lieknos. Gerai toms, kurios, kad ir kiek bevalgytų išlieka lengvos kaip smilgos, o ką daryti toms, kurioms gardžiausias maistas ilgainiui virsta papildoma mase?

Kaip sveikai mesti svorį?

Tada prasideda įvairiausių dietų išbandymai, kurių sudėtinga laikytis tiek fiziškai, tiek morališkai. Tačiau mes siūlome Jums kelis patarimus, kurie bent šiek tiek turėtų pakeisti Jūsų požiūrį į maisto vartojimą.

Yra labai svarbu tai, ką mes valgome, kiek valgome ir kaip tai darome. Jums nebūtina iki visiško grūdo dydžio sumažinti savo porcijas. Svarbu tai, kaip derinate maistą. Tai nereiškia, kad privalote valgyti tik liesą virtą vištieną ar žuvį. Ne. Jūsų racionas turi būti įvairus.

1. Labiausiai Jums patinkantčius riebesnius maisto produktus pakeiskite į analogiškus, tačiau šiek tiek liesesnius. Pvz., jei gerdavote kavą su grietinėle, dabar gerkite su liesu pienu. Labai mėgstate pienišką šokoladą? Žinokite, kad juodas yra žymiai naudingesnis Jūsų organizmui bei formoms. Taip pat rinkdamosis jogurtą, nesirinkite labai riebaus, geriau nusipirkite liesą ir suvalgykite jo daugiau.

2. Saikingai vartokite angliavandenius. Angliavandenius organizmas sunkiai skaido, todėl pernelyg didelis jų kiekis virsta riebalinėmis atsargomis. Todėl stenkitės nepiktnaudžiauti duona, bandelėmis, tortais ir pyragais. Visą šį “gėrį” iškeiskite į natūralius saldiklius. Taip Jums bus daug geriau.

3. Gyvulinės kilmės riebalus iškeiskite į augalinės. Patartina sviestą iškeisti į liesą margariną, o geriausiu atveju – į alyvuogių aliejų. Šios kilmės riebalus organizmas greitai apdoroja.

4. Jauskitės sočios, valgydamos daugiau mažai kaloringo maisto. Ir čia į pagalbą Jums atkeliaus vaisiai bei daržovės. Jų galite valgyti, kiek tik širdis geidžia. Ypač patartina valgyti obuolius, kurie turi rūgščių, padedančių skaidyti riebalus.

5. Valgykite 5-6 kartus per dieną. Dažniau valgydamos, kad ir po mažiau – Jūs nejausite alkio jausmo ir visada jausitės pakankamai sočios. Taigi nepamirškite su savimi visuomet turėti kažko sveiko ir maistingo – vaisių, riešutų ir t.t.

6. Valgio metu nenaudokite daug prieskonių. Jei tik galite – visai jų atsisakykite, kadangi šie dar labiau žadina Jūsų apetitą.

7. Naudokitės atskiriamuoju mitybos principu. Iki kaulų smegenų visoms žinoma, kad mėsos, žuvies, vištienos negalima valgyti kartu su ryžiais, grikiais ar bulvėmis. Mėsą valgykite su daržovėmis. Tiesiog tokiu būdu neapkrausite savo organizmo. Todėl dabar ne tik žinokite, tačiau taip ir elkitės! Viskas dėl Jūsų sveikatos ir nepriekaištingos išvaizdos.

Ir dar vienas dalykėlis – mankšta! Daug efektyviau mesite svorį, jei nepamiršite reguliariai mankštintis. Taip jausitės ne tik lieknesnės, bet ir tvirtesnės!

Grozioklubas.lt 

Dalintis:

Komentarai (1)

  • Jūsų vardas*
  • Jūsų komentaras*
* Zylutė  2011-03-22
svarbiausia turėti valios ;)

 

 

Sprendimas: UAB Interprekyba
© 2013 Grozioklubas.lt.