Tapkime Facebook draugėmis!
Pažadame konkursus, naudingus grožio ir mados patarimus, stiliaus idėjas ;)
Titulinis Grožis

7 valgymo taisyklės, kad būtumėte lieknesnė

2011-04-09

Turbūt dažniausiai stengiatės greitai kažką įsimesti į skrandį pusryčiams, užsigerdama vandeniu ir keliaujate darbuotis. Žinokite, kad toks būdas ilgai propaguojamas būti negali. Štai kelios taisyklės, kurios padės sureguoliuoti Jūsų valgymo įpročius taip, kad jaustumėtis gerai ir, svarbiausia, lengvai.

7 valgymo taisyklės, kad būtumėte lieknesnė

1. Pasakykite vandeniui „ne“. Jei visuomet valgio metu gurkšnojate vandenį ar kitą skystį, liaukitės tai daryti jau šiandien. Geriamas vanduo valgio metu sukelia pilvo putimą, nes Jūsų suvalgytas maistas išbrinksta, o tai apsunkina tinkamą maisto suvirškinimą. Tai gali sukelti ir rūgštingumą. Aišku, didelės žalos čia nėra, tačiau jausitės apsunkusi.

2. Neblaškykite savęs, kai valgote. Kai valgote, neskaitykite, nežiūrėkite televizoriaus. Sutelkite mintis tik į tai, ką valgote bent 20minučių. Valgydama ir užsiimdama pašaline veikla Jūs automatiškai suvalgote daugiau, nes smegenys susikoncentruoja ne tik į maistą, tačiau ir į pašalinius efektus.

3. Tinkamai kramtykite. Patartina kiekvieną kąsnį sukramtyti 30-32kartus. Aišku, sunku skaičiuoti ir kramtyti vienu metu. Todėl pasistenkite sukramtyti iki tiek, kol maisto kąsnis pavirs į skystą masę. Netinkamas maisto kramtymas gali sukelti dujas bei vidurių užkietėjimą. Greitas valgymas galbūt iš karto ir nesukels jokių sutrikimų, kol esate jauna, tačiau vėliau tai gali būti pagrindas atsirasti virškinimo sutrikimams.

4. Atsikratykite emocinio valgymo. Jei Jūs valgote, kai kamuoja stresas arba tokiu metu, kai esate nuliūdusi, tuomet Jūs greičiau persivalgote. Šiuo atveju protas praranda kontrolę ir Jūs valgote kur kas daugiau. O jei valgote dar ir nemaistingą maistą, tada tik padidinate nereikalingų kalorijų kiekį.

5. Nejudėkite, kai valgote.Jei Jūs valgote ir tuo pačiu metu judate, organizmui pasidaro sudėtingiau įsisavinti maistines medžiagas. Todėl, jei norite užkąsti – stabtelėkite.

6. Nevalgykite šaldyto ir mikrobangų krosnelėje pašildyto maisto: Šaldyti maisto produktus nėra blogai, tačiau nedarykite to dažnai, nes maistas netenka svarbiausių maistingų medžiagų. Prieš pradėdama valgyti, atkreipkite dėmesį, ar maistas nepakeitė spalvos ir kvapo. Šildyti maistą mikrobangų krosnelėje taip pat nėra gerai. Tačiau, jei be mikrobangų krosnelės išsiversti negalite, prieš šildant užlašinkite ant jo šiek tiek vandens - taip maistas nepraras maistingų medžiagų.

7. Stenkitės pavalgyti laiku. Turbūt daug esate girdėjusi, kad jau geriau valgyti dažniau ir po mažiau, nei prisisėsti porą kartų prie stalo ir sušveisti pusę šaldytuvo. Todėl rinkitės mažesnes maisto porcijas ir valgykite5-6 kartus per dieną. Taip valgydama nesijausite alkanos ir neapsunksite. Ir turėkite omenyje, kad visuomet turite gauti pakankamai baltymų, riebalų ir angliavandenių.

Valgykite vaisius pusryčiams, tokiu atveju gausite cukraus, kuris Jums leis ilgą laiką jaustis energinga. O priešpiečiams ir pietums nepamirškite praturtinti savo maisto raciono daržovėmis.

Grozioklubas.lt

Dalintis:

Komentarai (0)

  • Jūsų vardas*
  • Jūsų komentaras*

 

 

Sprendimas: UAB Interprekyba
© 2013 Grozioklubas.lt.