Tapkime Facebook draugėmis!
Pažadame konkursus, naudingus grožio ir mados patarimus, stiliaus idėjas ;)
Titulinis Grožis

10 patarimų, kaip nepriaugti svorio prie Naujametinio stalo

2012-12-30

Atsisakyti vaišių – tikrai neverta. Paprasčiausiai daugiau dėmesio skirkite tam, ką valgote. Štai 10 patarimų, kuriuos tikrai lengva įsiminti.

10 patarimų, kaip nepriaugti svorio prie Naujametinio stalo

1. Pradėkite nuo baltymų. Baltyminis maistas praneš smegenims apie sotumo jausmą, todėl tikrai lengvai išvengsite šventinio stalo atakavimo. Venkite baltymų keptų riebaluose, padažuose.

2. Užkandžiams – vaisiai ir daržovės. Susilaikykite nuo kepinių, traškučių ir kitų užkandžių, kuriuose yra riebalų. Rinkitės vegetarišką maistą, vaisius ir daržoves, kad jie nebūtų apdirbti.

3. Visko po truputį. Jei pripildysite savo lėkštes pagal „švediško stalo“ principą, nejausite alkio, o porcijos bus vis tiek mažos – tik tiek, kiek telpa lėkštėje. Tai saugos nuo persivalgymo.

4. Naujųjų metų dieną sočiai papusryčiaukite.Tuomet nebadmiriausite iki vakarienės.

5. Gerkite vandens. Vanduo padės išvengti dehidratacijos, ypač, jei vaišinsitės alkoholiu. Be to, vanduo sudaro sotumo įvaizdį, todėl jūs nepersivalgysite. Prieš vakarėlį išgerkite 1-2 stiklines vandens.

6. Naujieji metai ir šventinė sumaištis – ne priežastis atsisakyti mankštos. Jokiais būdais neatsisakykite fizinio krūvio šventinėmis dienomis. Net ir tuo atveju, jei jums atrodo, kad neturite tam laiko. Nemanykite, kad apsipirkimas ir ruošimasis šventėms kompensuoja fizinius pratimus.

7. Rinkitės salotas be riebalų. Majonezas, grietinėlės padažas, riebi grietinė, jogurtas – ne pats geriausias padažas prie salotų. Rinkitės salotas su augaliniu aliejumi, actu ar panašiais pagardais. Taip pat žiūrėkite, kad salotose būtų kuo daugiau žalumynų.

8.  Stebėkite, ką geriate. Alkoholis priverčia mus pamiršti savo principus ir provokuoja apetitą. Pasižymėkite kiekį, kokį galėtumėte išgerti ir jo neviršykite. Tai kenkia ne tik sveikatai, bet ir talijai. Pastoviai laikyti rankoje taurę – blogas įprotis. Juk šventės – ne alkoholio maratonas.

9. Negerkite kokteilių. Ir nesvarbu – alkoholinių ar nealkoholinių. Bet kokiu atveju, kombinuoti gėrimai turi daug kalorijų. Geriausiai, jei rinksitės šviežias sultis, kuriose yra laimo ar apelsinų.

10. Išsimiegokite prieš šventę. Kai mes pavargstame, tuomet daugiau valgome, ypač saldumynus. Geras miegas prieš Naujuosius metus leis ne tik pailsėti, bet ir sulieknėti.

Grozioklubas.lt

Dalintis:

Komentarai (0)

  • Jūsų vardas*
  • Jūsų komentaras*

 

 

Sprendimas: UAB Interprekyba
© 2013 Grozioklubas.lt.