Tapkime Facebook draugėmis!
Pažadame konkursus, naudingus grožio ir mados patarimus, stiliaus idėjas ;)
Titulinis Grožis

10 dažniausių klaidų laikantis dietos

2013-06-13

Imatės visų priemonių, kad tik atėjus tam tikram laikui tilptumėte į norimą suknelę? Jums kalorijos jau sapnuojasi? Esate suglumusi, kodėl pasirinkta dieta neduoda norimų rezultatų? Pasitikrinkite, galbūt ir Jūs darote vieną iš 10 dažniausių klaidų laikantis dietos.

10 dažniausių klaidų laikantis dietos

1. Nesportuojate

Tai -  viena didžiausių klaidų. Jei Jūs valgote mažiau, tačiau nesimankštinate, Jūsų medžiagų apykaita lėtėja. Taigi, pasirinkite Jums patinkančią sporto šaką, ir ištaisykite šią klaidą.

2. Pasitikite tik svarstyklėmis

Jūs vis sveriatės ir sveriatės, tačiau svarstyklės jokių ženklių pokyčių nerodo? Nepasikliaukite svarstyklių rodmenimis – juk sportuojant deginami riebalai, tačiau auginami raumenys, o pastarieji sveria daugiau.

3. Renkatės per intensyvius pratimus

Manote, kad jei sportuojant širdis plaka greičiau, vadinasi,  kraujo apytaka greitėja? Visiškai ne. Pasirinkite tokius pratimus, kurie būtų malonūs Jums pačioms. Per daug neapkraukite širdies.

4. Nevalgote pusryčių

Kai Jūs atsikeliate ryte, būnate nevalgiusi 8 valandas ar net ilgiau, todėl organizmas reikalauja maistinių medžiagų. Tyrimai rodo, kad sotūs pusryčiai, suteikiantys pakankamai energijos, leidžia išvengti persivalgymo visos dienos metu.

5. Vartojate liekninamąsias tabletes

Yra begalė skirtingų tablečių, kurių instrukcijos lapelyje žadamas greitas svorio mažėjimas. Nepasitikėkite tuo. Prieš vartodamos dietos tabletes, būtinai pasitarkite su gydytoju – dažnai jos duoda daugiau žalos nei naudos.

6. Valgote per mažai

Tikrai nereikia pasitenkinti dviem riešutais ryte, per pietus ir vakare. Juokas juokais, tačiau kartais iš tiesų galima nustebti, kaip moterys save alina. Svarbiausia taisyklė – valgykite kuo sveikesnį maistą, turintį naudingų medžiagų. Badauti tikrai nereikia. Valgant per mažai, organizmas pradeda kaupti riebalus atsargai, o to tikrai nenorite, ar ne?

7. Persivalgote

Po kelių badavimo dienų, nieko nuostabaus, kad norisi labai sočiai pavalgyti. Tai tikrai žalinga. Pagalvokite, ar tikrai verta badauti, kad vėliau galėtumėte prisikimšti iki soties? Svarbu palaikyti tokį pati režimą.

8. Maistu malšinate stresą

Tikrai ne Jūs viena taip darote, bet šio įpročio vertėtų atsikratyti. Esant stresui, maistas gali būti dar sunkiau virškinamas. Jei jaučiate įtampą ar esate blogos nuotaikos, patartina išeiti pasivaikščioti ar pabėgioti – nuotaika tikrai pasitaisys ir galva „prašviesės“.

9. Nesilaikote režimo

Stenkitės valgyti tuo pačiu metu, bei reguliariai treniruokitės – neužtenka kartą per savaitę išeiti pabėgioti, tokiu metu, „kaip išeina“. Įpratus valgyti ir mankštintis tuo pat metu bus lengviau prie to priprasti – stenkitės išsiugdyti gerus įpročius.

10. Neišsimiegate

Leiskite organizmui pailsėti. Idealiu atveju reikėtų pamiegoti 8 valandas, tačiau jei nepavyksta to padaryti, leiskite sau pamiegoti bent 7 valandas.

Grozioklubas.lt

Dalintis:

Komentarai (0)

  • Jūsų vardas*
  • Jūsų komentaras*

 

 

Sprendimas: UAB Interprekyba
© 2013 Grozioklubas.lt.