Tapkime Facebook draugėmis!
Pažadame konkursus, naudingus grožio ir mados patarimus, stiliaus idėjas ;)
Titulinis Gairės

grožio salonų verslas

Seminaras grožio salonų vadovams, administratoriams, kirpėjams

ALEKSANDRAS GLADYŠENKO – kirpėjų čempionatų Rusijoje ir Ukrainoje nugalėtojas, tarptautinio kirpėjų kongreso sumanytojas ir organizatorius, karjerą pradėjęs TONI&GUY, VIDAL SASSON, SACO, LLONGUERAS akademijose...

Pardavimo zona. Įrenkite ją teisingai

Deja, bet pardavimo zonos ( ar SPA boutique) įrengimui skiriamas tikrai per mažas dėmesys. Ypač tai pastebima Lietuvos SPA centruose. Daugumos SPA centrų vadovų pagrindinis rūpestis - kuo didesnis masažo kabinetų užimtumas, tad jie dažnai pamiršta, kad iš produktų...

Kaip pritraukti vyrus į SPA saloną

Dauguma vyrų SPA centruose jaučiasi nepatogiai. Tai gana keista, nes istoriškai SPA visada buvo daugiau skirtas vyrams nei moterims. Nuo romėnų pirčių, turkų hamamų iki Viktorijos laikų kirpyklų buvo galima daug dažniau rasti SPA tipo procedūrų džentelmenams nei jų...

Pagrindinės SPA salonų prekybos zonos įrengimo klaidos

Prekybos lentynos dažnai būna statomos ten, kur lieka vietos, o ne specialiai tam parinktose zonose. Neretai jos atsiduria už administratorių stalo ar kitose klientui blogai matomose vietose. Net ir didesni SPA salonai neišskiria atskiros erdvės SPA boutique, o tik...

Aštuoni SPA rinkodaros elementai: Vieta

Rinkdamiesi vietą savo SPA centrui arba norėdami turimas patalpas reorganizuoti į SPA centrą, pabandykite atsakyti sau į šiuos klausimus: koks verslo aktyvumas tame rajone? Kaip sekasi kitiems verslams šioje vietovėje?

Aštuoni SPA rinkodaros elementai: Kaina

Kaina - tai rinkodaros komponentas, atsakingas už sprendimus ir veiksmus, susijusius su kainų nustatymu ir keitimu. Tai vienintelis rinkodaros elementas, tiesiogiai kuriantis pajamas, kai tuo tarpu sprendimai, susiję su kitais rinkodaros elementais trumpąjame...

Aštuoni SPA rinkodaros elementai: Produktas

Rinkodaros kompleksas yra viena iš svarbiausių rinkodaroje naudojamų koncepcijų. SPA verslas - tai paslaugų verslas. Todėl, siekiant didinti SPA verslo vertę, rekomenduotina vadovautis paslaugų rinkodaros principais. Tradicinis keturių elementų (4P's) kompleksas...

SPA įkūrimas: nuo svajonės iki realybės

SPA verslo pradžia dažnai atrodo bauginanti. Ypač tiems verslininkams, kurie yra šios srities naujokai. Dažniausiai klientai konsultacijų metu pateikia tokius klausimus: „Nuo ko turėčiau pradėti?", „Koks turėtų būti SPA salonas?" Kai kurie, kupini entuziazmo būsimi...

UAB

"ISPADO" tapo Tarptautinės SPA asociacijos "ISPA" nare!Š.m. gegužės mėn. pradžioje UAB „ISPADO" įstojo į Tarptautinę SPA asociaciją "ISPA" (JAV). Savo susitikimą apvainikavę bendradarbiavimo sutartimi, Jane Segerberg - "ISPA" eks-prezidentė, kompanijos "JGL SPA...

Žvelgiantys į ateitį verslininkai grožio salonuose kuria SPA zonas

SPA – ne vien tik pažadas, norintiems atgauti jėgas, pailsėti, pagerinti dvasinę ir fizinę sveikatą. Visi, kurie dirba SPA verslo srityje, negali neigti, kad šio verslo apyvartos kasmet didėja, rinka auga.

 

 

Sprendimas: UAB Interprekyba
© 2013 Grozioklubas.lt.