Tapkime Facebook draugėmis!
Pažadame konkursus, naudingus grožio ir mados patarimus, stiliaus idėjas ;)
Titulinis Gairės

darbo etiketas

Nauji masažisto darbo aspektai arba dialogas su kolegomis amerikiečiais

Bet kokiu atveju, jeigu tarsime, kad yra energijos mainai, tuomet kyla klausimas - kas kam atiduoda energiją ir kas iš to gaunasi.

SPA svečio teisės ir atsakomybės

"SPA kliento elgesio kodeksas" - tai ne tik SPA svečio atsakomybės ir teisės, tai taip pat ir SPA verslo įsipareigojimas, užtikrinantis aukščiausio lygmens profesionalų klientų aptarnavimą, įskaitant komunikaciją, konfidencialumą, privatumą ir SPA procedūras.

- Kodėl nenori dirbti... vadovas?

Kai kam atrodo, kad vadovui užtenka turėti reikiamą kompetenciją, išmanyti savo sritį, - ir štai, jisjau tikras šefas. Tačiau to tikrai nepakanka. Lyderio savybės turi būti tinkamai išugdytos, o ne tik įgimtos. Iš tiesų, daugybė vidurinės grandies vadovų yra baigę...

Darbo ir elgesio kultūra

Darbo kultūra - tai sugebėjimas dirbti profesionaliai, tiksliai, taupiai, maksimaliai produktyviai ir kokybiškai atkakliai ieškant vis racionalesnių ir efektyvesnių darbo metodų. Darbo kultūra - tai atsakomybė už pavestą darbą, kuri virsta įpročiu, tai stiprus...

Bendravimas su klientais

Grožio meistrams tenka nuolat bendrauti su įvairiais žmonėmis. Labai dažnai nuo bendravimo priklauso, kokią nuomonę apie saloną susidarys klientas, ar apsilankys čia dar kartą. Klientas yra jūsų svečias. Siekiama, kad jis su malonumu prisimintų jūsų saloną ir vėl...

Klientų tipai ir bendravimo su jais principai

Dirbant aptarnavimo srityje tenka bendrauti su įvairiais žmonėmis. Jiems visiems įtikti yra nelengva. Čia aprašyti 2 klientų tipai ir bendravimo su jais principai gali paversti jūsų bendravimą visavertiškesniu.

Etiketas grožio salonams: Darbas su pretenzijomis

Kartais klientas pareiškia savo pretenzijas, nepasitenkinimą. Tai abiem pusėm-tiek klientui, tiek jums nemaloni situacija. Įsidėmėkite: vienas nepatenkintas klientas papasakos apie jus savo draugams (taip galite užtraukti šešėlį visam salonui), todėl elkitės taip,...

Etiketas: Darbo su skundais taisyklės

Tenka pripažinti, jog ne visuomet išeina taktiškai priimti nusiskundimus iš kliento. Kaip neprarasti savitvardos? Kaip nuraminti klientą ir užtikrinti, kad jis išeitų ne tik pagražėjęs, bet ir geros nuotaikos? Keletas elementarių taisyklių padės jums suvaldyti...

 

 

Sprendimas: UAB Interprekyba
© 2013 Grozioklubas.lt.