Tapkime Facebook draugėmis!
Pažadame konkursus, naudingus grožio ir mados patarimus, stiliaus idėjas ;)
Titulinis Gairės

bendravimas su klientais

Seminaras grožio salonų vadovams, administratoriams, kirpėjams

ALEKSANDRAS GLADYŠENKO – kirpėjų čempionatų Rusijoje ir Ukrainoje nugalėtojas, tarptautinio kirpėjų kongreso sumanytojas ir organizatorius, karjerą pradėjęs TONI&GUY, VIDAL SASSON, SACO, LLONGUERAS akademijose...

Pardavimo zona. Įrenkite ją teisingai

Deja, bet pardavimo zonos ( ar SPA boutique) įrengimui skiriamas tikrai per mažas dėmesys. Ypač tai pastebima Lietuvos SPA centruose. Daugumos SPA centrų vadovų pagrindinis rūpestis - kuo didesnis masažo kabinetų užimtumas, tad jie dažnai pamiršta, kad iš produktų...

Kaip pritraukti vyrus į SPA saloną

Dauguma vyrų SPA centruose jaučiasi nepatogiai. Tai gana keista, nes istoriškai SPA visada buvo daugiau skirtas vyrams nei moterims. Nuo romėnų pirčių, turkų hamamų iki Viktorijos laikų kirpyklų buvo galima daug dažniau rasti SPA tipo procedūrų džentelmenams nei jų...

Aštuoni SPA rinkodaros elementai: Vieta

Rinkdamiesi vietą savo SPA centrui arba norėdami turimas patalpas reorganizuoti į SPA centrą, pabandykite atsakyti sau į šiuos klausimus: koks verslo aktyvumas tame rajone? Kaip sekasi kitiems verslams šioje vietovėje?

Aštuoni SPA rinkodaros elementai: Kaina

Kaina - tai rinkodaros komponentas, atsakingas už sprendimus ir veiksmus, susijusius su kainų nustatymu ir keitimu. Tai vienintelis rinkodaros elementas, tiesiogiai kuriantis pajamas, kai tuo tarpu sprendimai, susiję su kitais rinkodaros elementais trumpąjame...

Aštuoni SPA rinkodaros elementai: Produktas

Rinkodaros kompleksas yra viena iš svarbiausių rinkodaroje naudojamų koncepcijų. SPA verslas - tai paslaugų verslas. Todėl, siekiant didinti SPA verslo vertę, rekomenduotina vadovautis paslaugų rinkodaros principais. Tradicinis keturių elementų (4P's) kompleksas...

SPA svečio teisės ir atsakomybės

"SPA kliento elgesio kodeksas" - tai ne tik SPA svečio atsakomybės ir teisės, tai taip pat ir SPA verslo įsipareigojimas, užtikrinantis aukščiausio lygmens profesionalų klientų aptarnavimą, įskaitant komunikaciją, konfidencialumą, privatumą ir SPA procedūras.

Žvelgiantys į ateitį verslininkai grožio salonuose kuria SPA zonas

SPA – ne vien tik pažadas, norintiems atgauti jėgas, pailsėti, pagerinti dvasinę ir fizinę sveikatą. Visi, kurie dirba SPA verslo srityje, negali neigti, kad šio verslo apyvartos kasmet didėja, rinka auga.

Darbo ir elgesio kultūra

Darbo kultūra - tai sugebėjimas dirbti profesionaliai, tiksliai, taupiai, maksimaliai produktyviai ir kokybiškai atkakliai ieškant vis racionalesnių ir efektyvesnių darbo metodų. Darbo kultūra - tai atsakomybė už pavestą darbą, kuri virsta įpročiu, tai stiprus...

Bendravimas su klientais

Grožio meistrams tenka nuolat bendrauti su įvairiais žmonėmis. Labai dažnai nuo bendravimo priklauso, kokią nuomonę apie saloną susidarys klientas, ar apsilankys čia dar kartą. Klientas yra jūsų svečias. Siekiama, kad jis su malonumu prisimintų jūsų saloną ir vėl...

Klientų tipai ir bendravimo su jais principai

Dirbant aptarnavimo srityje tenka bendrauti su įvairiais žmonėmis. Jiems visiems įtikti yra nelengva. Čia aprašyti 2 klientų tipai ir bendravimo su jais principai gali paversti jūsų bendravimą visavertiškesniu.

Etiketas grožio salonams: Darbas su pretenzijomis

Kartais klientas pareiškia savo pretenzijas, nepasitenkinimą. Tai abiem pusėm-tiek klientui, tiek jums nemaloni situacija. Įsidėmėkite: vienas nepatenkintas klientas papasakos apie jus savo draugams (taip galite užtraukti šešėlį visam salonui), todėl elkitės taip,...

Etiketas: Darbo su skundais taisyklės

Tenka pripažinti, jog ne visuomet išeina taktiškai priimti nusiskundimus iš kliento. Kaip neprarasti savitvardos? Kaip nuraminti klientą ir užtikrinti, kad jis išeitų ne tik pagražėjęs, bet ir geros nuotaikos? Keletas elementarių taisyklių padės jums suvaldyti...

 

 

Sprendimas: UAB Interprekyba
© 2013 Grozioklubas.lt.